Dat je zenuwachtig bent kan ik wel begrijpen, maar de dingen die TS opnoemt zijn gewoon slecht voorbereid. Totaal niet nodig dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef Mistahlilg het volgende:
Herkenbaar:PStotteren Telkens moeten slikken omdat je zenuwachtig bent, en de zin dus onderbreken Naar alles en nog wat kijken behalve de doelgroep
"Oja, nu ben ik"quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Duo-presentaties. Dat je afspreekt met diegene dat je elkaar aflost, en dat diegene, terwijl je een handgebaar pleegt om niet over te komen als een of andere klapjosti dat diegene moet aflossen en het dan niet snapt, waardoor er een pijnlijke stilte valt
Ook erg vervelend ja, vooral als ze dan 6 sheets per minuut er doorheen jagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nuttige klacht +1
Ook leuk: mensen die een presentatie die ze eerder in een uur hebben gedaan nu in een half uur proberen te proppen, maar wel met evenveel sheets
Voor de simpele mensen en voor in de OP een samenvatting van mijn klacht:
Te veel slides
Ehm nee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef Seam het volgende:
Echte bazen zitten op de uni en falen niet bij presentaties (zoiets heb ik dus ook nog nooit gezien)
TS is dus HBO'er
Geneeskundequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ehm nee?
Je moest eens weten hoeveel mensen er falen op de uniWellicht komt het omdat ik een bèta-studie doe; een hoek die niet altijd gezegend is met de meest communicatief vaardigen. Welke studie doe jij?
Een halve ninja strijder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef B.E.D het volgende:
TS is er zoeen die getooid met een hip sjaaltje en overmatige handgebaren staat te presenteren.
en bij elke sheet 10 vragen aan het publiek steltquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef B.E.D het volgende:
TS is er zoeen die getooid met een hip sjaaltje en overmatige handgebaren staat te presenteren.
Dat is zooooooooooooooooooo gaar inderdaad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:31 schreef star_gazer het volgende:
Punt toegevoegd aan OP:Overgepimpte slides met gordijntjes die opengaan, domme overgangseffecten en allerlei lompe geluidjes
Haha die is wel vet eigenlijk, ga ik ook doen bij m'n volgende powerpoint, applaus er onder plakken aan het eind. En tussendoor nog wat stukjes lachband, getimed bij mijn gevatte opmerkingen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
Doet mij denken aan een eerstejaars vak. De betreffende sheets hadden een paarse achtergrond gecombineerd met een lichtgeel lettertype, technische tekeningen die in paint waren gemaakt en racegeluiden danwel applaus als er weer een nieuwe opmerking het scherm werd ingeschoven
Doe dan zo'n korte drumsolo bij je grappenquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha die is wel vet eigenlijk, ga ik ook doen bij m'n volgende powerpoint, applaus er onder plakken aan het eind. En tussendoor nog wat stukjes lachband, getimed bij mijn gevatte opmerkingen.
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MBO
Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Voor een begrafenis misschien.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:00 schreef star_gazer het volgende:
Beste layout: witte achtergrond, zwarte tekst. Kan iedereen lezen, leidt niet af.
Het doel van een presentatie is een boodschap overbrengen, geen feeststemming opwekken.quote:
Geweldig!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef Trannellius het volgende:
Doet mij denken aan een eerstejaars vak. De betreffende sheets hadden een paarse achtergrond gecombineerd met een lichtgeel lettertype, technische tekeningen die in paint waren gemaakt en racegeluiden danwel applaus als er weer een nieuwe opmerking het scherm werd ingeschoven
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:02 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het doel van een begravenis is een boodschap overbrengen, geen feeststemming opwekken.
klopt met een logo ergens in de hoekenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:00 schreef star_gazer het volgende:
Beste layout: witte achtergrond, zwarte tekst. Kan iedereen lezen, leidt niet af.
Daar heb ik dan niet zo veel problemen mee soms heb je weinig te vertellen maar is het wel makkelijk om het op een scherm te latenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:08 schreef Isdatzo het volgende:
Nieuwe voor de OP:Eén inleidende slide, één inhoudelijke slide en één afsluitende slide.
Wtf gebruik je daar een powerpointpresentatie voor, lekker zinvol ook.
Als je professioneel wilt ogen en de mensen wat mee wil krijgen, doe je toch best meer dan dat. Je maakt ZELF (geen voorontwerpen van PP gebruiken dus) een moderne, stijlvolle lay-out; met een logo, tekstbalk ...quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:00 schreef star_gazer het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |