Dat je zenuwachtig bent kan ik wel begrijpen, maar de dingen die TS opnoemt zijn gewoon slecht voorbereid. Totaal niet nodig dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:22 schreef Mistahlilg het volgende:
Herkenbaar:PStotteren Telkens moeten slikken omdat je zenuwachtig bent, en de zin dus onderbreken Naar alles en nog wat kijken behalve de doelgroep
"Oja, nu ben ik"quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:34 schreef Sigmund666 het volgende:
Duo-presentaties. Dat je afspreekt met diegene dat je elkaar aflost, en dat diegene, terwijl je een handgebaar pleegt om niet over te komen als een of andere klapjosti dat diegene moet aflossen en het dan niet snapt, waardoor er een pijnlijke stilte valt
Ook erg vervelend ja, vooral als ze dan 6 sheets per minuut er doorheen jagenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nuttige klacht +1
Ook leuk: mensen die een presentatie die ze eerder in een uur hebben gedaan nu in een half uur proberen te proppen, maar wel met evenveel sheets
Voor de simpele mensen en voor in de OP een samenvatting van mijn klacht:
Te veel slides
Ehm nee?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef Seam het volgende:
Echte bazen zitten op de uni en falen niet bij presentaties (zoiets heb ik dus ook nog nooit gezien)
TS is dus HBO'er
Geneeskundequote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ehm nee?
Je moest eens weten hoeveel mensen er falen op de uniWellicht komt het omdat ik een bèta-studie doe; een hoek die niet altijd gezegend is met de meest communicatief vaardigen. Welke studie doe jij?
Een halve ninja strijder.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef B.E.D het volgende:
TS is er zoeen die getooid met een hip sjaaltje en overmatige handgebaren staat te presenteren.
en bij elke sheet 10 vragen aan het publiek steltquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef B.E.D het volgende:
TS is er zoeen die getooid met een hip sjaaltje en overmatige handgebaren staat te presenteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |