De smaak zal ook niet verschillen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:54 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook veel te duur, dan maar het gemartelde stukje kip naar binnen werken.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:54 schreef Lastpost het volgende:
Vind het ook veel te duur, dan maar het gemartelde stukje kip naar binnen werken.
Het is gewoon een hype, bedacht door supermarkten/producenten om eens even flink winst te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Eens. Sowieso wordt er contant op gehamerd dat mensen biologisch en gezond moeten eten, maar als die prijzen zo asociaal hoog blijven gaat dat echt niet gebeuren.
Een mals geslagen kip is veul lekkerderquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:57 schreef BELASTING het volgende:
[..]
De smaak zal ook niet verschillen.
Probeer het is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
Ik moet me echt inhouden om niet op een paar domme opmerkingen in dit topic in te gaan. Het is dat het FoK! is.
Met iemand die 'is' in plaats van 'eens' schrijft ga ik sowieso al niet in discussie.quote:
Je moet niet zo mierenneuken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:13 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Met iemand die 'is' in plaats van 'eens' schrijft ga ik sowieso al niet in discussie.
Eigenlijk zijn het nog kuikens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:54 schreef Lastpost het volgende:
Ik greep het als zwak excuus aan omdat ik geen zin heb om op internet een discussie aan te gaan terwijl de helft niet overtuigd wil worden en de andere helft gewoon aan het trollen was.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:15 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je moet niet zo mierenneuken.Iedereen maakt wel eens een foutje..
Ja dat slaat idd helemaal nergens op. Heb je biologisch fruit, gaan ze het verpakken in een halve kilo plastic, terwijl je het normale fruit gewoon in een zakje kan mikken en afwegen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:29 schreef Iblis het volgende:
Biologische appes kun je niet rapen, die zitten mooi voorverpakt op een bakje met een stukje plastic eromheen.
waarschijnlijk om mengen tegen te gaanquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja dat slaat idd helemaal nergens op. Heb je biologisch fruit, gaan ze het verpakken in een halve kilo plastic, terwijl je het normale fruit gewoon in een zakje kan mikken en afwegen.
Ben je nou echt zo domquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een mals geslagen kip is veul lekkerder
Levensvatbaar of niet, het eindigt toch op je bordquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:15 schreef Ascendancy het volgende:
1: gewone kip is geen kip. Het is een niet levensvatbaar kuiken.
Ahh... De gif-conspiracyquote:2: Biologische kip is veel malser, bevat geen ophopingen van gif en bevat minder water, je krijgt dus meer kip per kilo kip die je koopt.
Vlees eten wordt niet voor niets gelinked aan darmkanker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:17 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Levensvatbaar of niet, het eindigt toch op je bord
[..]
Ahh... De gif-conspiracyNederland heeft een strenge warenwet, dus als voedsel giftig is, kan je het heus niet kopen hoor.
Met de huidige vleesconsumptie gaat dat er niet in.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:22 schreef MaGNeT het volgende:
Je hoeft met biologisch vlees niet duurder uit te zijn.
Eet minder vaak vlees en koop alleen biologisch.
Zoek een andere slagerquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Er wordt altijd gezegd dat de gemiddelde persoon 200gram vlees per dag eet(dat is 2 biefstuks)
Albert heijn ging dit over.quote:
http://biologisch.startkabel.nl/quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Albert heijn ging dit over.
Slagers verkopen zelden biologisch vlees.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. Heel lang hadden mensen zelf een geit, een koe, of een paar kippen. Die kippen scharrelden op het erf rond – plaats genoeg, varkens aten gewoon oude schillen en rotte appels, voer dat niet voor mensen geschikt was, maar in principe natuurlijk gewoon biologisch gekweekt.quote:Op zondag 26 april 2009 12:55 schreef RickoKun het volgende:
Ik werk in een kippenslachterij als ik niet op school zit, en die geile volgemeste kuikens die al schijtend daar worden opgehangen zijn gewoon lekker!
Ophoeren met dat "biologische" vlees. Echt weer zo'n betuttelende kut politieke TERING actie om cash te innen. In heel haar mensheid heeft de mens hier niet aan gedaan en uitgerekend moeten WIJ in deze periode sinds de jaren '60 maar op de diertjes letten.
Op de centen letten als het om dierenwelzijn gaat is pas ascosiaal. Als je iemand op gaat eten is het minste wat je kunt doen zorgen dat ze een zo'n goed mogelijk leven hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
Eens. Sowieso wordt er contant op gehamerd dat mensen biologisch en gezond moeten eten, maar als die prijzen zo asociaal hoog blijven gaat dat echt niet gebeuren.
Er zijn mensen die de middelen daarvoor niet hebben.quote:Op zondag 26 april 2009 13:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Op de centen letten als het om dierenwelzijn gaat is pas ascosiaal. Als je iemand op gaat eten is het minste wat je kunt doen zorgen dat ze een zo'n goed mogelijk leven hebben.
Biologisch en gezond is niet synoniem. Niet-biologische groenten b.v. zijn gewoon veel gezonder dan die onbespoten biologische zooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:52 schreef Smart_ass het volgende:
quote:Op zondag 26 april 2009 13:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zijn mensen die de middelen daarvoor niet hebben.
Ik vind dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet weten.
Zo koop ik bijvoorbeeld biologische rijstewafels![]()
Oh? Kun je dat ook aantonen?quote:Op zondag 26 april 2009 14:26 schreef Aaargh! het volgende:
Niet-biologische groenten b.v. zijn gewoon veel gezonder dan die onbespoten biologische zooi.
Het verschil is dat alle cheape vlees en "normale" producten allerlei chemicalische toevoegingen in zich hebben, die mensen ziek maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:16 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind biologisch sowieso een vreemde term. Elk dier en elke plant is toch biologisch? Gewoon omdat ze leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |