boom, touw.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Klopt, dat zijn dezelfde figuren die met een hond lopen die voor geen meter luistert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:09 schreef GioStyle het volgende:
Als je je kinderen fatsoenlijk opvoedt heb je echt wel vrijheid. Alleen het gros van de Nederlandse bevolking kan hun kinderen niet fatsoenlijk opvoeden.
Je kunt ook naar doktor en je op de kosten van je medezorgverzekeringbetalers je laten steriliseren.quote:
Hij heeft net 2 weken een kind hoor.:Oquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef Armageddon het volgende:
Bovendien heb je met kinderen geen enkele vrijheid meer.
Dat schijnen artsen geregeld te weigeren bij jonge, gewenst kinderloze vrouwen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Je kunt ook naar doktor en je op de kosten van je medezorgverzekeringbetalers je laten steriliseren.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nadinarama het volgende:
Heb ook altijd het zelfde gezegd, totdat mijn eierstokken gingen rammelen.
7 weken! En ik kan nog net zoveel doen als daarvoor. Dus kul argument.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:12 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Hij heeft net 2 weken een kind hoor.:O
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:10 schreef Nadinarama het volgende:
Heb ook altijd het zelfde gezegd, totdat mijn eierstokken gingen rammelen.
Mischien komt dat omdat je hiervoor ook geen flikker deedquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:13 schreef Armageddon het volgende:
[..]
7 weken! En ik kan nog net zoveel doen als daarvoor. Dus kul argument.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |