Daar stopte ik met lezen..quote:
Spijker op de kop.quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:06 schreef Kopbal het volgende:
Je hoeft je handen toch niet te wassen na het snuiven?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef WD.40 het volgende:
En na het handenwassen vervolgens naar dezelfde deurkruk grijpen...
Ik na deze quote omdat je me voor was.quote:
5 Minuten sta/zit jij je poepgat af te raggen na het schijtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:03 schreef Jarzwork het volgende:
OK! Punt 1: RUIK eens aan je vingers! Ook al raak je de poep niet aan, 5 minuten repeterende bewegingen maken op 1,5mm vanaf je POEPGAT stinkt.... naar poep ...verrassend genoeg... ook bij jou!
Heb je wel genoeg smilies gebruikt denk je?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:57 schreef troellie het volgende:
[..]
5 Minuten sta/zit jij je poepgat af te raggen na het schijten![]()
Zal het allemaal wel erg schraal zijn, daar beneden bij jou.
![]()
Maar inderdaad, gegronde klacht. Smeerlappen zijn het allemaalSmeren alle poepbacterien uit over alles wat ze aanraken, bah. Sta jij met goed fatsoen je handen te wassen, allemaal voor niets zodra je de deurkruk of iets dergelijks aanraakt
voor de zekerheid nog wat om uit te kiezen:quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:58 schreef godigita het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg smilies gebruikt denk je?
Dat was zijn wraak omdat jij in het restaurant stond te pissen. Had je maar gewoon naar de toiletten moeten gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef bloep123 het volgende:
Ik ben het er mee eens, laatst stond ik in een restaurant te pissen. Kwam er een kok uit de wc met schijtgeur er achteraan.. zonder handen te wassen zo doorlopen naar de keuken.
Gelukkig was het niet de pizzabakker, nooit meer geweest..
Boven de afwas zekerquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:05 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat was zijn wraak omdat jij in het restaurant stond te pissen. Had je maar gewoon naar de toiletten moeten gaan.
PS: koks hebben in hun keuken een wastafel, met daarbij een zeepdispenser. En papieren doekjes, want is hygiënisch jeweetzelluf.
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:55 schreef Ensaf het volgende:
Ik was mijn handen vóór ik naar de WC ga.
Dan wordt 'ie niet smerig.
lees OP eens...quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:06 schreef Biogarde het volgende:
En ze op de man af vragen waarom ze het niet doen zat er niet in zeker?
ja kloptquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:08 schreef WD.40 het volgende:
En na het handenwassen vervolgens naar dezelfde deurkruk grijpen...
Weet je hoe dat komt dat die onder de bacteriën zit? Door smeerlappen zoals jijquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:31 schreef Lil.Q94 het volgende:
maar dan met andere woorden,ik ben het btw met hem eens want
als je je handen wast en je raakt die wc-deurklinkje aan dan zitten je handen toch weer onder de bacteriën dus kun je het net zo goed niet doen.
Mensen die er niet van gedient zijn tyfus van andermans feces te krijgenquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die bang zijn voor allerlei soorten bacterien
Ooit iemand in je omgeving meegemaakt die tyfus heeft gekregen ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:52 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Mensen die er niet van gedient zijn tyfus van andermans feces te krijgen
Gadverdamme, jij loopt rond met geïnfecteerde ellebogenquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:42 schreef Jarzwork het volgende:
[..]
ja kloptzelf duw ik de klink naar beneden met mn elleboog en de deur open met mn schouder... dan is alleen je elleboog vies en aangezien ik daar mn brood niet mee vreet...
Zegt meer over "het volk" waar jij mee omgaatquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:56 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ooit iemand in je omgeving meegemaakt die tyfus heeft gekregen ?
Ik niet hoor ....
Laat me raden als jij kinderen later zou hebben zou je ze ook niet in de zandbak laten spelen want dan worden ze vies ?
Royal Sadness noemen ze zoiets.
Net alsof er dagelijks mensen in nederland aan tyfus sterven omdat zijn collega de handen niet heeft gewassen.
ONNNNNNGGGGGEEEEELOOOOOOFEEEELIJJKKKKKKK dat zoeen opmerking gemaakt kan worden in nederland
Whehe jij gaat met mensen om die sterven aan tyfusquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:46 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Zegt meer over "het volk" waar jij mee omgaat
Verder verwijs ik je naar het grote leerboek Medische Microbioloigie 8e druk.
En zoek dan naar salmonella typhi
Ik probeerde het subtiel te doen, maar jij wilt te graagquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:49 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe jij gaat met mensen om die sterven aan tyfuswtf is dat nou voor onzin anno 2009 sterven aan tyfus
Geen, volgens mij ben je een beetje gefrustreerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef Ebbruh het volgende:
[..]
Ik probeerde het subtiel te doen, maar jij wilt te graag:
GA OPZOEKEN WAT TYFUS EIGENLIJK IS, RANDDEBIEL!.
Hoeveel mensen ken jij die dood gaan aan uitdroging door zware diarree?
Dat dus.
Wat had jij voor begrijpend lezen op de basisschool?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Geen, volgens mij ben je een beetje gefrustreerd
Smetvrees.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:41 schreef S.Seagal het volgende:
Het gebeurt bij mij automatisch, ik hoef er niet eens bij na te denken en ik loop al naar de kraan toe om mijn handen te wassen.
Hoe lui kan je zijn
jij ruikt zeker graag aan je eigen poepvingertjes tijdens het werk ofniet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:50 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Smetvrees.
Ben je vies van jezelf ofzo.
ik doe altijd eerst met een aansteker de deurklink ontsmetten voor ik hem vastpak, behalve als ik plastic handschoentjes bij heb dan doe ik die aan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:24 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die bang zijn voor allerlei soorten bacterien
Mensen die na het schijten hun handen niet wassen :/
Mensen die bang zijn een deurklink aan te raken omdat er bacterien opzitten
Conclusie:
Was je handen na het schijten en bel de #care police voor klinkbacterien!
Ik laat anderen de deur open maken.quote:Op zondag 26 april 2009 12:40 schreef onderscheid het volgende:
[..]
ik doe altijd eerst met een aansteker de deurklink ontsmetten voor ik hem vastpak, behalve als ik plastic handschoentjes bij heb dan doe ik die aan.
Nee, er moet wel water uitkomenquote:Op zondag 26 april 2009 15:43 schreef Synthesist het volgende:
tig mensen die 2 seconden hun handen onder de kraan houden... schooooon
jah, zo werkt dat natuurlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |