NOU EN!?!?!?!?!quote:Op zondag 26 april 2009 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit is echt de traagste KSC ooit, volgens mij... 0,07 posts per minuut.
quote:Hey mensen,
Mijn broertje (Niels Sijm, 15 jaar), sommige van jullie kennen hem wel, zit al een tijdje in de problemen..
Hij gebruikt(e) drugs en deed allemaal slechte dingen. Uiteindelijk kwam hij in de Doggershoek maar dat was tijdelijk
want daar hoort hij niet. Nu zat hij in Driehuis in een soort afkickding voor jongeren.
Maar..... Daar is hij op 25-04-2009 van weggelopen/ontsnapt met nog 2 anderen.
Als jullie hem zien of denken te zien laat het mij of de politie dat aub dan weten.
Hij staat ook al op de telex.
Willen jullie dit aub doorsturen naar je vrienden/vriendinnen?
dan gaat het sneller..
Alvast bedankt!
Groetjes Tanya
Dit is Niels:
Ik zou wat gegevens weglaten....ondanks dat het goed bedoeld is, er zijn fokkers die dat mailadres weer gaan spammen etc....quote:Op zondag 26 april 2009 14:00 schreef Pien85 het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn nichtje:
[..]
Dankje, niet aan gedacht... Fijne actie van mn neefje, verdwijnen op de verjaardag van mn omaquote:Op zondag 26 april 2009 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou wat gegevens weglaten....ondanks dat het goed bedoeld is, er zijn fokkers die dat mailadres weer gaan spammen etc....
Dat het hier gewoon net zo'n zieltogende inkak-nachtkaars-affaire is als in de Loungequote:
Oh. Echt?quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat het hier gewoon net zo'n zieltogende inkak-nachtkaars-affaire is als in de Lounge
Kuuksquote:
Wanneer gingen we weer BBQ'en?quote:Op zondag 26 april 2009 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat het hier gewoon net zo'n zieltogende inkak-nachtkaars-affaire is als in de Lounge
Geen hond wilt naar Nijmegen komenquote:
ik had onlangs nog een forummeet met 20+ man in Kranenburg andersquote:
Ander forum zekerquote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had onlangs nog een forummeet met 20+ man in Kranenburg anders
Railfietsenquote:Op zondag 26 april 2009 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ander forum zeker
En waarom Nederlands Duitsland?
Ik heb nu een visual. Klopt die?quote:
* GeenHond kijkt om de hoekquote:
Hey leukquote:Op zondag 26 april 2009 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik had onlangs nog een forummeet met 20+ man in Kranenburg anders
Mijn favoeriete KSC-er van '85quote: