Klopt toch ook? Niet dat hij er iets aan kan doen, met al die ontsnappende gitfitge gassen.quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat MPG er gewoon oud uitziet?
Ik mis het ook, maar denk wel dat ik weer gegroeid ben en er dus hoe dan ook wat aan heb gehad. Probeer positief te denkenquote:Op zondag 26 april 2009 20:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Het is zeker wel pijnlijk, gewoon omdat ik t nog steeds mis enzo
quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat MPG er gewoon oud uitziet?
quote:Op zondag 26 april 2009 20:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
* KapiteinGasthof raadt het gebruik van Clinique huidverzorgingsproducten aan voor iedereen!
quote:Op zondag 26 april 2009 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt toch ook? Niet dat hij er iets aan kan doen, met al die ontsnappende gitfitge gassen.
gitfitg?quote:Op zondag 26 april 2009 20:32 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt toch ook? Niet dat hij er iets aan kan doen, met al die ontsnappende gitfitge gassen.
Dat sowiesoquote:Op zondag 26 april 2009 20:33 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik mis het ook, maar denk wel dat ik weer gegroeid ben en er dus hoe dan ook wat aan heb gehad. Probeer positief te denken
Ach, hoe verder je haargrens zich terugtrekt, hoe minder grijze haren zichtbaar zijn!quote:Op zondag 26 april 2009 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
[..].
Plaag me niet met mijn terugtrekkende haargrens.
Waar zijn de spellcheckers als je ze nodig hebt?quote:
Klinkt wel leuk eigenlijk!quote:
Tijd voor een Macbookquote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Waar zijn de spellcheckers als je ze nodig hebt?
MPG meldde zich toch?quote:Op zondag 26 april 2009 20:37 schreef OA het volgende:
[..]
Waar zijn de spellcheckers als je ze nodig hebt?
Pools dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG meldde zich toch?
En dan te bedenken dat Nederlands niet eens zijn moedertaal is.
Dat heb ik nou nooit begrepen..quote:
Jak to? Nie mķwisz ani slowa po Polsku?quote:
Een beetje van alle drie, behalve van Frankrijk!quote:Op zondag 26 april 2009 20:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit begrepen..
Is Limburg nou een Belgische, Franse of Duitse kolonie?
Ze ontvoeren je kind naar <<ver weg>>quote:Op zondag 26 april 2009 20:42 schreef Ladylike het volgende:
ga je naar je schoonouders om je kind op te halen, zijn ze er niet
Ga je nou Lux ook een land noemen?quote:Op zondag 26 april 2009 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een beetje van alle drie, behalve van Frankrijk!
Neutraal Moresnet niet te vergetenquote:Op zondag 26 april 2009 20:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ga je nou Lux ook een land noemen?
Heb ik ook best zin inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |