Stiekem best een beetje pijnlijk, dat filmpje... Dat stationnetje in Kranenburg woonde ik vlak achter... En (vanuit Groesbeek gezien) het hele stuk van Groesbeek tot aan de 2de weg die je met de draisine oversteekt, dat fietste ik altijd langs het spoor als ik naar m'n werk gingquote:
Ja was leukquote:Op zondag 26 april 2009 20:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hey leukHoe was het?
Welk stuk heb je gereden? Hoe was het in Kranenburg?
quote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn favoeriete KSC-er van '85
![]()
Wanneer mogen we op de koffie komen Ph?
Hehe, het gaat deze week weer kut weer worden, hoorde ikquote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was leukOnvoorstelbaar dat het zo kort geleden nog zulk kloteweer was, maar okee
En ik danquote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mijn favoeriete KSC-er van '85
![]()
Wanneer mogen we op de koffie komen Ph?
Hoezo is dat pijnlijk dan?quote:Op zondag 26 april 2009 20:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Stiekem best een beetje pijnlijk, dat filmpje... Dat stationnetje in Kranenburg woonde ik vlak achter... En (vanuit Groesbeek gezien) het hele stuk van Groesbeek tot aan de 2de weg die je met de draisine oversteekt, dat fietste ik altijd langs het spoor als ik naar m'n werk ging
Leuk filmpje Fles
Goed, moe. Nog 13 dagen en dan ben ik weer in NLquote:Op zondag 26 april 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]Hoe is het?
Nee, KG, ik heb nog steeds geen info
Wél een plan inmiddels
quote:
Omdat ik daar, samen met m'n ex, woonde... En we uit elkaar zijn enzoquote:
Ah lekker hoorquote:[..]
Goed, moe. Nog 13 dagen en dan ben ik weer in NLWat is je plan en wil je het delen?
Als MPG al oud is, dan ben ik zeker bejaard?quote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij uit 85??
Heb je nooit ontmoet (verkapte-kom-naar-de-meet-post-anders-organiseren-we-er-nog-een-bij-jou-thuis) maar ik dacht dat jij oud was
Ja. En ik Methusalemquote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als MPG al oud is, dan ben ik zeker bejaard?.
Ben je toch ook?quote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Donderdag moet het mooi weer worden. In ieder geval in Walloniequote:Op zondag 26 april 2009 20:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, het gaat deze week weer kut weer worden, hoorde ik
Jij verlaat het laat voor koninginnedag?quote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderdag moet het mooi weer worden. In ieder geval in Wallonie
Ja, papaquote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga eens snel je mond spoelen met water en zeep, snotneus.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Jij uit 85??
Heb je nooit ontmoet (verkapte-kom-naar-de-meet-post-anders-organiseren-we-er-nog-een-bij-jou-thuis) maar ik dacht dat jij oud was
Je vraagt of ze mee wilt naar een museum?quote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik daar, samen met m'n ex, woonde... En we uit elkaar zijn enzo
[..]
Ah lekker hoorMijn plan: nou, ik ben er inmiddels achter dat ze kunstenaar is... En graag naar musea gaat... Ik heb een museum kaart voor 2 personen... You do the math
PWNquote:Op zondag 26 april 2009 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga eens snel je mond spoelen met water en zeep, snotneus.
Jaquote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Je vraagt of ze mee wilt naar een museum?
Dan hoeft het niet pijnlijk te zijn toch? Ik heb 3 jaar samengewoond, maar vooral de leuke herinneringen meegenomen... *wegdroomt*quote:Op zondag 26 april 2009 20:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Omdat ik daar, samen met m'n ex, woonde... En we uit elkaar zijn enzo
[..]
Ah lekker hoorMijn plan: nou, ik ben er inmiddels achter dat ze kunstenaar is... En graag naar musea gaat... Ik heb een museum kaart voor 2 personen... You do the math
Als MPG net zo oud is als mij/ik dan ben jij gewoon toe aan je midlife crisisquote:Op zondag 26 april 2009 20:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
Ik kijk alleen plaatjes in Fobo'squote:Op zondag 26 april 2009 20:28 schreef MPG het volgende:
[..].
Ik ben niet oud.
Eén blik in mijn profiel of fobo was genoeg om te zien dat ik uit '85 ben.
Dus nu zeg je dat MPG er gewoon oud uitziet?quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ik kijk alleen plaatjes in Fobo's
quote:Op zondag 26 april 2009 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus nu zeg je dat MPG er gewoon oud uitziet?
Het is zeker wel pijnlijk, gewoon omdat ik t nog steeds mis enzoquote:Op zondag 26 april 2009 20:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dan hoeft het niet pijnlijk te zijn toch? Ik heb 3 jaar samengewoond, maar vooral de leuke herinneringen meegenomen... *wegdroomt*
Geen idee... Ik wil van Goghquote:Maar leuk, welk museum ga je heen? Is er trouwens in mei nog iets met popart dat iemand weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |