als je van 10.30 tot 17.00 'op je werk zit', dan red je dat nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ze aan hun uren komen en al hun werk op tijd af hebben, is er toch niets aan de hand
Dat is zo. Die heeft het dan goed voor elkaarquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
als je van 10.30 tot 17.00 'op je werk zit', dan red je dat niet
Maar dat was te langquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:59 schreef Olment het volgende:
"Waar we de scholieren missen" en alleen stagiaires aant het SC'en zijn.
Ik maak op gewone dagen (8:20 - 16:35) een kwartiertje meer, en anders één uur en een kwartier. (8:20 - 17:35)quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:01 schreef Daph_ het volgende:
Taartje op. Nom nom nom
Er zit er bij ons ook altijd een op kantoor, die maakt nóg langere dagen dan ik (ik zit er sowieso van 07.30 - 17.00). Hij heeft altijd maar een half uur "extra" staan bij zijn uren, dus wattie allemaal uitspookt? Ja, ik kijk in andermans uren.
Had je dat nog niet gedaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:02 schreef Olment het volgende:
shiha.
weet iemand hoe ik mijn pic in de OP erbij kan zetten?
ik doe tog al wat SES topics mee =)
nvm, done itquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je dat nog niet gedaan?En jij moet dat als ICT'er vragen?
En nu op naar de volgende =)quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:05 schreef Bootje84 het volgende:
Zo. 1e interview gehad. duurde dik 1 uur
Veel informatie gehad en boeiend gesprek, dat dan weer wel
regel ik wel ff voor jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:02 schreef Olment het volgende:
shiha.
weet iemand hoe ik mijn pic in de OP erbij kan zetten?
ik doe tog al wat SES topics mee =)
k heb al gedaan,, netjes het vakje in de 2de rij opgevuld (als het goed is)quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
regel ik wel ff voor ja
al gedaan zie ik
een goeie ICT-er is een luie ICT-erquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:05 schreef Olment het volgende:
[..]
nvm, done it
ben beetje lui aangelegt als ict'er
Ja.. het is knap irritant om dingen te vervangen inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef Olment het volgende:
[..]
k heb al gedaan,, netjes het vakje in de 2de rij opgevuld (als het goed is)
Idd, een ICT'er werkt liever 2 uur aan een script wat 5 min per dag scheelt dan iets weken lang elke dag te doenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
een goeie ICT-er is een luie ICT-er
11 uurquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:06 schreef Olment het volgende:
[..]
En nu op naar de volgende =)
hoelaat heb je die?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:09 schreef Olment het volgende:
[..]
Idd, een ICT'er werkt liever 2 uur aan een script wat 5 min per dag scheelt dan iets weken lang elke dag te doen
thx, je bent geweldig, hier heb je een gebakje:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen klikken als je niet aan de lijn bentHe'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Wij niet direct maar ze zeggen wel dat een goede ict'er iemand is die zoveel mogelijk automatisch en uit zichzelf laat doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die slogan werd me trouwens op school echt gewoon geleerd
Dan maak je toch juist een kwartier te weinig?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik maak op gewone dagen (8:20 - 16:35) een kwartiertje meer, en anders één uur en een kwartier. (8:20 - 17:35)
Gewoon optijd je pauze nemen en niks gehaast doen, dan failt het tog maar. Als je de situatie goed uitlegt hebbe ze er vast wel begrip voor als het (ietsie pietsie) uitloopt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
11 uur
Loopt allemaal uit als een malle.. Ben benieuwd of ik er überhaupt 4 trek vandaag...
nee tog? 16:20 = 8 uurquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan maak je toch juist een kwartier te weinig?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef Olment het volgende:
[..]
thx, je bent geweldig, hier heb je een gebakje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alleen klikken als je niet aan de lijn bent
ik doe niet aan de lijn.
Er moet alleen nog zo'n 6 kg af.
Maar dat lukt toch niet. Dus één gebakje meer of minder maakt ook niet uit.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
8:20 + halfuur verplichte pauze, kom ik uit op 8:50 beginnen naar 15:50 is dat dan 7 uur. van 15:50 tot 16:35 is dat 45 minuten. Totaal dus 7 uur en 45 minuten. Vijf dagen werken kom ik uit op 38 uur en 45 minutenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan maak je toch juist een kwartier te weinig?
dan ligt het eraan als ze de pauze opschrijft, als ik (net zoals gister) een bureaulunch hou ivm druk oid, dan schrijf ik mijn pauze niet op, heb er dan geen gehad. Pauze houd in dat ik rustig in de kantine mijn eten kan nuttigen voor ongeveer 30minuten zonder gezeur/ gebel/ gemail en andere zooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
8:20 + halfuur verplichte pauze, kom ik uit op 8:50 beginnen naar 15:50 is dat dan 7 uur. van 15:50 tot 16:35 is dat 45 minuten. Totaal dus 7 uur en 45 minuten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Bij ons gaat er sowieso een halfuur pauze af. Maar als je idd geen pauze opneemt, dan kan je dat aangeven geloof ik, nooit zo in verdiept eigenlijk. Maar ik neem wel altijd mijn pauze. Even naar buiten, benen strekken enzo. Maar lunchen doe ik in de baas zijn tijd hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef Olment het volgende:
[..]
dan ligt het eraan als ze de pauze opschrijft, als ik (net zoals gister) een bureaulunch hou ivm druk oid, dan schrijf ik mijn pauze niet op, heb er dan geen gehad. Pauze houd in dat ik rustig in de kantine mijn eten kan nuttigen voor ongeveer 30minuten zonder gezeur/ gebel/ gemail en andere zooi.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:21 schreef Olment het volgende:
nog een mopje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed dat je 'em niet vertaalde
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Als je um gaat vertalen is de clou (denk da je het zo schrijft) er vanaf.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed dat je 'em niet vertaalde
idd. En je schrijft dat idd zo, geloof ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:27 schreef Olment het volgende:
[..]
Als je um gaat vertalen is de clou (denk da je het zo schrijft) er vanaf.
quote:btw,, ik dacht dat er in je sig ipv "one race" "one rape" stond xD
Dat zeg ik, dan kom je toch een kwartier te kort? Mja ik zie dat jij aan bureaulunch doet, misschien scheelt datquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
8:20 + halfuur verplichte pauze, kom ik uit op 8:50 beginnen naar 15:50 is dat dan 7 uur. van 15:50 tot 16:35 is dat 45 minuten. Totaal dus 7 uur en 45 minuten. Vijf dagen werken kom ik uit op 38 uur en 45 minuten
Ze moet 40 uur in de week stagelopen en ze gaat iedere dag eerder weg dan ikquote:
bij ons hebben we ook een halfuur lunchpauze. Maar ik heb geen 40 uur contract hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dan kom je toch een kwartier te kort? Mja ik zie dat jij aan bureaulunch doet, misschien scheelt datWij moeten verplicht een half uur lunchpauze nemen. Als je ook niet gaat lunchen krijg je sowieso commentaar van je collega's hier.. Ik moet sowieso 42.5 uur op kantoor doorbrengen omdat ik iedere dag een half uur pauze moet nemen die "eigen tijd" is
Nope,, ik ken het niet, waar is het van?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar je kent dat liedje toch wel? Waar het uit komt?
Van wie moet ze 40 uur stagelopen? Van het stagebedrijf? Want van school dien je enkel zoveel weken te lopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze moet 40 uur in de week stagelopen en ze gaat iedere dag eerder weg dan ikDaarbij komt nog dat ze dinsdag de hele ochtend niet is geweest. Hoe kan ze nu dan in vredesnaam 40 uur gemaakt hebben (ik heb haar uren gecheckt
) ??
Aaaaah okee, dat verklaart een heleboelquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
bij ons hebben we ook een halfuur lunchpauze. Maar ik heb geen 40 uur contract hoorgewoon 38 uur is genoeg. Zou zelfs liever nog minder willen werken
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Olment het volgende:
[..]
Nope,, ik ken het niet, waar is het van?
Tenminste ik heb wel een 40 uur cntract of zo, maar je moet 38 uur werken en die andere 2 uur zijn dan compensatieuren. Ik bouw dus per week minder compensatieuren op, maar ja, ik heb er nu nog iets van honderd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Aaaaah okee, dat verklaart een heleboel
Ben nie zo'n Queen fan, vind maar paar liedjes leuk.quote:
Metalrockquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef Olment het volgende:
[..]
Ben nie zo'n Queen fan, vind maar paar liedjes leuk.
Ben meer een Metal/Hardrock/Deathmetal liefhebber =)
Ik moet voor mijn stage minimaal 360 uur maken. Dit is verspreidt over 11 weken. en ik maak minimaal 40 uur per week. Dus gewoon vrij vragen of ziek melden kan geen kwaad, zolang ik maar 360 uur heb gemaakt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tenminste ik heb wel een 40 uur cntract of zo, maar je moet 38 uur werken en die andere 2 uur zijn dan compensatieuren. Ik bouw dus per week minder compensatieuren op, maar ja, ik heb er nu nog iets van honderd.En krijg ze toch niet op.
Van het kantoor. Bij ons op school moeten we trouwens ook een X aantal weken stagelopen hoor, geen aantal uren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van wie moet ze 40 uur stagelopen? Van het stagebedrijf? Want van school dien je enkel zoveel weken te lopen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tenminste ik heb wel een 40 uur cntract of zo, maar je moet 38 uur werken en die andere 2 uur zijn dan compensatieuren. Ik bouw dus per week minder compensatieuren op, maar ja, ik heb er nu nog iets van honderd.En krijg ze toch niet op.
bij mij was het 21 weken (mee-loop) en afstudeer 17 weken, maar als je een week ziek zou zijn, hoefde je die niet aan het einde in te halen, die ging gewoon als stageweek er af.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:36 schreef Olment het volgende:
[..]
Ik moet voor mijn stage minimaal 360 uur maken. Dit is verspreidt over 11 weken. en ik maak minimaal 40 uur per week. Dus gewoon vrij vragen of ziek melden kan geen kwaad, zolang ik maar 360 uur heb gemaakt.
niet iedereen kent de tekst van alle queen nummers uit hun hoofdquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar je kent dat liedje toch wel? Waar het uit komt?
dat was bij mij ook zo. Maar dan snap ik hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:37 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Van het kantoor. Bij ons op school moeten we trouwens ook een X aantal weken stagelopen hoor, geen aantal uren.
Vind ik weer een beetje tegenvallenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet iedereen kent de tekst van alle queen nummers uit hun hoofd
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
dat was bij mij ook zo. Maar dan snap ik het
Ik ga nu trouwens ff richting toilet en dan klaarmaken voor vertrek richting Gent en dan vanavond naar Javier Guzman
Waarom in Gent?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga nu trouwens ff richting toilet en dan klaarmaken voor vertrek richting Gent en dan vanavond naar Javier Guzman
lachse dan maarquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
okquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vind ik weer een beetje tegenvallen
Ik zou het zat zijn en niets meer bij ze willen kopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb nogmaals Waterstones gemaild (is geloof ik al de zesde keer) omdat ik steeds van de winkel naar de webstore en andersom wordt gestuurd. Blegh.
nee joh.. je gaat het gewoon, met vlag en wimpel, op je sokken, met 2 vingers in je neus, halen. Appeltje eitje!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:48 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb straks een hertentamen en ik ga zó falen
Kijk,, dit is de positieve motivatie die er voor moet zorgen dat hij het haalt. =)quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zou het zat zijn en niets meer bij ze willen kopen
[..]
nee joh.. je gaat het gewoon, met vlag en wimpel, op je sokken, met 2 vingers in je neus, halen. Appeltje eitje!!
Hij? Hij? HIJ????quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Kijk,, dit is de positieve motivatie die er voor moet zorgen dat hij het haalt. =)veel succes niet niet failen hé
waar gaat je her over?
Waarschijnlijk was het geen probleem geweest als ik gewoon gekozen had voor shipping naar NL. Ik wil ze eigenlijk niet bellen, want dat kost me godvergeten veel geld, maarja zo werkt het ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik zou het zat zijn en niets meer bij ze willen kopen
[..]
nee joh.. je gaat het gewoon, met vlag en wimpel, op je sokken, met 2 vingers in je neus, halen. Appeltje eitje!!
Oh ja. Sorry dat was ik vergeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Vrouwen rijden geen Motor, net als dat ze niet poepen
dit is ook kut ja..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was het geen probleem geweest als ik gewoon gekozen had voor shipping naar NL. Ik wil ze eigenlijk niet bellen, want dat kost me godvergeten veel geld, maarja zo werkt het ook niet
Bloempje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
motorbloempje klinkt ook niet zo vrouwelijk
neequote:
Domeinmodelleren: ORM en SQLquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:51 schreef Olment het volgende:
[..]
Kijk,, dit is de positieve motivatie die er voor moet zorgen dat hij het haalt. =)veel succes niet niet failen hé
waar gaat je her over?
ja dat is dr naam toch?quote:
je mag je afgrijzen altijd uiten hoor. We kunnen je alleen niet helpen denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 11:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja, ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn Waterstones-gezeur
kaasie toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
[..]
Domeinmodelleren: ORM en SQL
en ik ben geen HIJ
Ik wilde daarmee zeggen dat ik bloempje wel vrouwelijk vind hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja dat is dr naam toch?
[..]
je mag je afgrijzen altijd uiten hoor. We kunnen je alleen niet helpen denk ik
[..]
kaasie toch?
my bad,, can u forgive me?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee
[..]
Domeinmodelleren: ORM en SQL
en ik ben geen HIJ
quote:Dear Daphne,
Thank you for your email.
I have looked into your enquiry in regards to your order ###### for Harry
Potter Paperback Boxed Set by J.K. Rowling.
The item you have ordered has an approximate despatch time of 7-10 days.
This means that the item is not currently available and in stock with
ourselves but we do have an estimated time of 7-10 days for ourselves to
source the item from the publishers, and another 2-5 days to send out the
item to your selected branch once we have sourced the item. Although this
is not fully guaranteed, we cannot promise that the item you have ordered
will be at the store you have chosen at the time that you have preferred.
If you would like to pick up the book directly when you visit the store,
and also to avoid disappointment, I would recommend checking availability
of the book at any of the Waterstones branches, therefore when you are in
London, you can find a store that actually has it in stock and pick it up
directly from there. All contact details can be found on the Waterstone's
website at www.waterstones.com/branches
I hope this information has helped you with your enquiry.
Kind regards,
Customer Service Team
Waterstones.com
We hadden 2 weken gelde ook een examen voor php, ik had hier niet voor geleerd maar het viel opzich wel mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
ORM niet![]()
RMapping (onzin!!) en optimalisatie.. werkelijk.. de ene zie ik wel, de ander niet.. het is erop of eronder, ligt geheel aan het tentamen
Kijk,, hier heb je idd iets aan. =)quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
Ooooh ik kreeg zowaar een email terug waar ik wel iets aan heb
[..]
wat voor opleidingsniveau?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:10 schreef Olment het volgende:
[..]
We hadden 2 weken gelde ook een examen voor php, ik had hier niet voor geleerd maar het viel opzich wel mee.
Medewerker ICT beheer niveau 3.quote:
owja,, tis de 24ste =)quote:
Dat is wel wat anders dan universitair Informatikundequote:Op vrijdag 24 april 2009 12:14 schreef Olment het volgende:
[..]
Medewerker ICT beheer niveau 3.
we moesten een mysql database aan een website koppelen en zorgen dat we via een webpagina er gegevens in konden zetten. ook een zoekfunctie waarbij je kon zoeken in de database
pff, da is nadeel,, zo'n docent hebbe we ook. hij maakt dan stuk of 10 opgave. maar dit zijn van die verhaaltjes opgave, waar je eerst 90% van de info uit moet filteren voordat je pas de vraag kan beantwoorden. Proefwerk is ook in het engels. (weet niet of iemand het kent: MicrosoftCertifiedDesktopSupportTechnician)quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:15 schreef motorbloempje het volgende:
ah..![]()
nou ja.. dit gaat álles behalve meevallenUniversiteit met overijverige docenten
ja, ik ook. Maar blijkbaar kwam het sarcasme niet helemaal overquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik wilde daarmee zeggen dat ik bloempje wel vrouwelijk vind hoor
Okee, dan zal ik gewoon lekker blijven klagen
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:07 schreef Daph_ het volgende:
Ooooh ik kreeg zowaar een email terug waar ik wel iets aan heb
[..]
bij ons altijd de 21equote:
als het ons gebeurt en legt het netjes en fatsoenlijk uit aan de desbetreffende docent van het vak dan krijgen we 9/10x een herkansingquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:19 schreef motorbloempje het volgende:
stomme is, dat ik me vorige keer de tering had geleerd en ook alle oefenopgaven goed had gemaakt 'n all...tentamen: totale blackout, heb ene uur lang niets opgeschreven
![]()
ben bang dat 't nu weer gaat gebeuren
dus jij hebt je geld al 3 dage binne?quote:
dat kan op de universiteit dus nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
als het ons gebeurt en legt het netjes en fatsoenlijk uit aan de desbetreffende docent van het vak dan krijgen we 9/10x een herkansing
Doe mij ook zulke lerarenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
als het ons gebeurt en legt het netjes en fatsoenlijk uit aan de desbetreffende docent van het vak dan krijgen we 9/10x een herkansing
dat dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef jna het volgende:
[..]
Doe mij ook zulke leraren![]()
Ik zie het al voor me dat ik tegen die man of vrouw zeg: ja sorry, ik had een black-out, mag ik hem opnieuw maken?. Ik word keihard uitgelachen denk ik
hmm,, nog een rede om geen universiteit te gaan doen :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat kan op de universiteit dus niet
*glabbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah*quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:25 schreef HostiMeister het volgende:
Maarre succes he, moblo. Je kunt het! *BRUL*
ja.. ik ben al rijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:23 schreef Olment het volgende:
[..]
dus jij hebt je geld al 3 dage binne?
oneerlijk
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm,, nog een rede om geen universiteit te gaan doen :p
Ja, zo ga je ver komen in je levenquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:26 schreef Olment het volgende:
[..]
hmm,, nog een rede om geen universiteit te gaan doen :p
dat zal wel meevallenquote:
ik weet niet eens of ik wel een HBO wil gaan doen, misschien tot aan januari en dan beslissen of het is wat ik wil of niet. ben nu 21 en voordat ik mijn MBO af heb ben ik 23, dan evt nog 4 jaar HBO. ben ik ong 27 voordat ik naar werk kan gaan zoeken. ze willen liever een ICT'er van 22 dan van 27.quote:
terugroepen!! onbeschofte lunch altijdquote:
nou.. ik denk dat mijn saldo zo maar een 1700% gestegen kan zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:28 schreef Olment het volgende:
[..]
dat zal wel meevallen
anders zou je na 2 maanden wel stoppen
Tijdje geleden op tv zo'n cursus gezien waarin motoragenten leren hoe ze een auto van a naar b krijgen. Supervetquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:32 schreef motorbloempje het volgende:
ach, ik word gewoon motoragent, of ik stop NU, ga 2 jaar werken, op wereldreis en dán bij de Marechaussee
Toch je P halen geeft toch wel een fijn gevoel denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, dat ik deze studie wrsch niet afmaak is wel besloten denk ik, maar weet nog niet wanneer ik stop. Wil eigenlijk nog wel mijn Propedeuse op z'n minst halen : ) en ga 14 mei op intake bij het KLPDdus zie wel even wat de toekomst brengt
juhquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Toch je P halen geeft toch wel een fijn gevoel denk ik
dt-problemen heb ik zelf ook, maar g ipv ch is wel irritantquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:47 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig kan ik altijd nog spelling- en grammaticajuut worden
Breezer-typ-script hebbe ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't een beetje breezer-achtig
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind 't een beetje breezer-achtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat denk je zelfquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef Olment het volgende:
[..]
Breezer-typ-script hebbe ?
nico vond um wel leuk
quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Britse vrouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe makkelijk wil je het hebben
Jawel, je keek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
goede middagquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Vergeet ik jullie allemaal een goedemiddag te wensen...
leuk voor mee te klotequote:
Zo meestalquote:Op vrijdag 24 april 2009 12:58 schreef jna het volgende:
[..]
Britse vrouwenHoe makkelijk ranzig wil je het hebben
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:01 schreef PieterBas het volgende:
Goeiemiddag!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:01 schreef PieterBas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Gewoon zoete limonadequote:Op vrijdag 24 april 2009 13:06 schreef PieterBas het volgende:
uhm.. Ik heb laatst (nou ja... 1,5 jaar geleden) nog eens een breezer op... ik snap ook niet waarom ik dat spul zo lekker vond.. toen ik 16-17 was.
quote:Dear Daphne,
Thank you for your recent e-mail. I am sorry for the trouble that you have been put through. I have e-mailed waterstones.com customer service team and requested that they sort out your enquiry as a matter of urgency. The order was placed through them and so they will have all of the details. They were mistaken in asking you to contact the branch.
Once again my apologies for this.
Yours,
Mail Order Manager
Vond hem wel erg grappigquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:49 schreef jna het volgende:
WTF!Ik had het ook nog niet gezien
![]()
Nu denken mensen dat ik echt zo ben
quote:Op vrijdag 24 april 2009 13:38 schreef The_Dean het volgende:
Straks eens even een lekker bakje koffie met een koekOm nom nom nomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nom nom nomquote:
Nom nom nomquote:Op vrijdag 24 april 2009 13:58 schreef Olment het volgende:
ben ff weze lunchen en enigste wat ik hier verder zie ik een email van daph en een hele berg geNomNom + pic's :p
yay,, eindelijk,, hoelang heb je nu gewacht op fatsoenlijk werk?quote:
het is de redenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:20 schreef Olment het volgende:
ma goed dat nico er op het moment niet is
zouden we een klaagbaak krijgen hier met het "geNomnomnom"
wat was je allemaal aant doen? of gewoon aant afwachte tot het "geNomnomnom" op zou houdequote:
pure verveling (SOG)quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de kabouter? of ben je aan het goochelen?
je sloopt ook alles. Nu mag je dat programma ook al niet meer bedienenquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:42 schreef Daph_ het volgende:
Geweldig, klusje dat ik had loopt gelijk vast doordat het programma raar doetIk heb het aan twee begeleiders gevraagd en ze snappen er niks van
okquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je sloopt ook alles. Nu mag je dat programma ook al niet meer bedienen
[..]
ok
maar kan je niet gewoon ff opnieuw opstarten ofzo?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]!! Als dat zo is kan ik net zo goed gelijk weggaan aangezien we bijna alles met dat programma doen
met een:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
met een:
klinkt alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef Daph_ het volgende:
IcanhascheezburgerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan uren doorbrengen op die siteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die laatste![]()
![]()
ken je de site Kuvaton?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan uren doorbrengen op die site
jij wel, maar Dean niet meerquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Olment het volgende:
ja nu zie ik je C
had het voor het plaatje gezet, k klikte alleen op spoiler en scrolde niet helemaal naar rechts en benee.
(btw,, wist da het met een C was,, trouwens,, wrom heb je nu psychonikeo en niet meer nicomart? (k ken het verhaal erachter niet))
Geweldigquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik kan uren doorbrengen op die site
Wil je ook wel gewoon Rik noemen hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jij wel, maar Dean niet meer
Daarmee had ik me hier ooit geregisteerd (geen idee waarom), maar pscyhonikeo is al sinds 2 HAVO mijn 'officiele' nick die ik overal gebruik. Dus vandaar eigenlijk.
staan grappige plaatjes op (sommige in het pools oid)quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nooit van gehoord.. is dat heel erg?
wat jij wilquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil je ook wel gewoon Rik noemen hoor
ik zit al te kijken.. Sommige zijn leuk inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:04 schreef Olment het volgende:
[..]
staan grappige plaatjes op (sommige in het pools oid)
www.kuvaton.com
moet je voor de grap eens heen gaan.
Hoe kom je op Rik?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wil je ook wel gewoon Rik noemen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:08 schreef Olment het volgende:
je hebt pokemon trainers en je hebt...nog meer kanslozen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lijkt me fins trouwens op die site![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat dus![]()
eensquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:13 schreef Olment het volgende:
ik zou het niet weten. ma ik heb er heel wat saaie lesuren en stageuren op doorgebracht:p
sommige zijn saai maar niet alles. soms zitten er hele goede bij
damn.. Duidelijk geval van te weinig barbecueënquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef Olment het volgende:
deze is egt goed, ik plaats alleen de link omdat hij in een spoiler niet volledig tot z'n recht komt en het plaatje "iets" te groot is voor zo te posten.
http://kuvaton.com/kuvei/bees.jpg
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef eer-ik het volgende:
Zo, @ balkon, zonnetje, coronatje, muziekje....
*jaloerse blik*quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef eer-ik het volgende:
nicequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:34 schreef eer-ik het volgende:
Goed vertoeven ja.quote:
Haha, baas was in een goed humeur.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef Olment het volgende:
's Werelds grootste hand.
(open spoiler op eigen risico)Ziet er goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil er ook zo een
Signature.
niet alleen op de kop smeren!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:46 schreef eer-ik het volgende:
Moet misschien wel effe zonnebrand op de kop tikken zo...
't gaat vrij hard hier zo te voelen.
succes nog ffquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik ga nog even de tekst in publicatiestukken goed zetten en dan ga ik er van door. Ik was eigenlijk van plan om om 14.00 al naar huis te gaan maargoed
Haha, nee, niet alleen op de kop.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
niet alleen op de kop smeren dan
[..]
succes nog ff dan
ff aan oplaadertje gooie dus :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:52 schreef eer-ik het volgende:
Kut, de accu van m'n laptop gaat nog maar 4:41 mee voordat ie leeg is
nee en gelukkig ook nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Vrij belangrijk, weet je hoe pijn het doet als die verbrand
Dat wil niet zeggen dat je huid niet verbrand...quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:55 schreef jna het volgende:
[..]
nee en gelukkig ook nooit meegemaakt![]()
Aangezien ik een neger ben
Ben je aan het sporten geslagen? (geslagen ha ha , in combinatie met tennis, hou me vast...) Eerst al dat hardlopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
supermarktse!
Ik ga ook lekker op tijd naar huis. Zometeen ff langs de winkel om wat puik tennisspul te kopen
wat ios iedereen tog veel aan het sporten. enigste wat ik doe is wat lui hange enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je aan het sporten geslagen? (geslagen ha ha , in combinatie met tennis, hou me vast...) Eerst al dat hardlopen
ja.. het is leuk... en nodigquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ben je aan het sporten geslagen? (geslagen ha ha , in combinatie met tennis, hou me vast...) Eerst al dat hardlopen
schrijf alleen op "prive" dinge zo, de officiele schijf ik in correct abnquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:20 schreef jna het volgende:
Wat ik me afvraag Olment. Schrijf je nou bij tentamens ook zo? Ik schijf op internet ook anders dan wanneer ik bijvoorbeeld aan m'n scriptie werk maar dat heeft dan te maken met afkortingen enzo.
(open spoiler op eigen risico)Lekker dat je in mijn layout geen plaatjes kan verbergen met spoiler tagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
whahahah, dan heb je zeker ff de schrik van je leven gehad :pquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker dat je in mijn layout geen plaatjes kan verbergen met spoiler tags
hehehe dikke vinger voor jou danquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lekker dat je in mijn layout geen plaatjes kan verbergen met spoiler tags
(open spoiler op eigen risico)Dan ben je als vrouw blij als je vent zn ándere vinger maar gebruikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Leer spaties gebruiken!
Met wie tennis je nu dan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
eens
Alleen dan loop je met dit week binnen enzo.
met een groepje vrienden, maar ik bedoelde met dit weer ipv week.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:32 schreef Olment het volgende:
iemand toevallig nog een capslock geile collega?
hier een pic om het duidelijk te makenTHIS IS SPARTAAAAA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leer spaties gebruiken!
hemd als in zo'n ding?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:35 schreef eer-ik het volgende:
Zo, gehaald.
Ook meteen voor het eerst in m'n leven een hemd gekocht. Best prima dingen eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
I've seen way biggerquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:26 schreef Olment het volgende:
[..]
whahahah, dan heb je zeker ff de schrik van je leven gehad :p
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
hemd als in zo'n ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
hemd als in zo'n ding?Yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan gewoon wit.
Overhemden heb ik zat.
Daar bestaat m'n kledingkast uit, naast polo's.Signature.
Wat doe jij aan dan naar een sollicitatiegesprek?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
in mijn kast hange alleen t-shirt, truien, polo's en spijkerbroeken.
nix geen overhemden oid, en 95% is ook zwart =)
felle kleure,, wie heeft dat ooit bedacht ...
je doet toch niet aan krassen enzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
Witte sportsokken en om precies te zijn deze slippers:quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:41 schreef jna het volgende:
[..]
Je ziet ze er mee lopen hoorEn dan witte sportsokken in badslippers eronder
Felle kleurenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:41 schreef Olment het volgende:
eerlijk gezegt 1x, ma vond dr nie zo veel aanquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:44 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je doet toch niet aan krassen enzo
Toch geen roze en oranje broeken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Felle kleuren
Roze overhemd, groene polo, oranje polo, blauwe polo, blauw overhemd, ga zo maar door.
Dat heb ik al 21 jaar nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben thuisEn ik heb geen zin meer om te gaan hardlopen
Ik ook niet, veel te warm.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben thuisEn ik heb geen zin meer om te gaan hardlopen
heb jij een hyvespagina met een rode bmw op de achtergrond?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:47 schreef Olment het volgende:
[..]
eerlijk gezegt 1x, ma vond dr nie zo veel aan
Voetbalbroekjes zitten wel goddelijk, voor thuisgebruik natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Witte sportsokken en om precies te zijn deze slippers:
[ afbeelding ]
En deze broeken:
[ afbeelding ]
Sowieso, op de camping mag je die ook best aan, thuis ook, maar als je je in het openbaar vertoont moet je iets anders aantrkkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:50 schreef jna het volgende:
[..]
Voetbalbroekjes zitten wel goddelijk, voor thuisgebruik natuurlijk![]()
Vorige keer in Londen bij lillywhites ook veel gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Da's ook altijd goed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:49 schreef HostiMeister het volgende:
Fel blauw shirt met wit erop aan, gitzwarte (nieuwe jeans) en een stel puma's aan vandaag.
Voel me helemaal het mannetje
Bert Visscherquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:55 schreef jna het volgende:
Op de camping kom ik nooit. Waarom niet? Moet je het stukje van Bert Visscher maar kijken
Dan heb ik pas een uurtje geleden gegeten en lukt het dus niet.. *grom*. Ik zal morgen wel op tijd op staan, dan doe ik het wel rond een uur of 9/10 's ochtendsquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ook niet, veel te warm.
Later op de avond, uurtje of 9 ofzo, prima
Hoezo lukt niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dan heb ik pas een uurtje geleden gegeten en lukt het dus niet.. *grom*. Ik zal morgen wel op tijd op staan, dan doe ik het wel rond een uur of 9/10 's ochtends
Bij mij niet, dan word ik misselijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hoezo lukt niet?
Een uur voordat je gaat sporten eten is prima hoor...
Dan ga je om 10:00 lopen, of half 11...quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij mij niet, dan word ik misselijkIk heb een keer zelfs een uur en drie kwartier gewacht, maar zelfs toen werd ik kotsmisselijk
Ik heb net een hand cashewnoten weggewerkt, dat na 2 boterhammen met plakje kipfilet.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef HostiMeister het volgende:
heb vanochtend om half 10 een witbroodje met tomaat en kaas gegeten, begin nu ook wel een beetje trek te krijgen
Ik ga slapen om 22.00quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan ga je om 10:00 lopen, of half 11...
Ook best toch.
k denk het?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:11 schreef jna het volgende:
Ik ben natuurlijk de enige die nog lekker op kantoor zit?
Je gaat er toch niet als een guido bijlopen hè? Als een hemd over je overhemd ofzo.. (kon het plaatje niet vinden...)quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:35 schreef eer-ik het volgende:
Zo, gehaald.
Ook meteen voor het eerst in m'n leven een hemd gekocht. Best prima dingen eigenlijk.
nog 17 minutenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
k denk het?
ga naar huis jong, ga de zon in!
1: Heb je wel eens geprobeerd om later naar mand te gaan?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Altijd hierIk ben namelijk altijd rond 7 uur 's ochtends wakker
Ook in het weekend
Hemd over je overhemd?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je gaat er toch niet als een guido bijlopen hè? Als een hemd over je overhemd ofzo.. (kon het plaatje niet vinden...)
1. Jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1: Heb je wel eens geprobeerd om later naar mand te gaan?
2: zo ja, heb je wel eens geprobeerd om je weer om te draaien?
Dan schijt aan hebben.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:15 schreef Daph_ het volgende:
[..]
1. Ja
2. Ja
Ik word gewoon om 7 uur of uiterlijk half 8 wakker. Iedere dag. Als ik me weer omdraai lig ik maar te woelen. Als ik nou weer in slaap zou vallen zou ik het wel doen, maar alleen dat woelen word ik nog moeier van dan ik al ben
same here.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:18 schreef Puala het volgende:
Zo, een lekker koud biertje na een dag hard werken
Misschien?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:28 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat dan helaas weer niet.. ik lig languit op mijn bed![]()
Jij wel zeker ?
quote:
toch wel ja?quote:
Mensenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:39 schreef PieterBas het volgende:
Waarom is een voorbij rijdende ambulance aan andere kant van de snelweg voor sommige rete interessant..... kijk liever wat er voor je gebeurt.. Bijna een Ford Ka in de achterbak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |