abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68330683

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een kneiter sexy Subaru Vivio.
AQuila360: De minst gewaardeerde slowchatter. Iedereen vindt hem maar irritant maar dat deert hem niet. Gaat spelen in de film van Emarwii en is zijn grootste fan.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Heeft de bril van Spanky gestolen en misbruikt indien nodig zijn modrechten.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is filiaalmanager bij Coach. Werkt niet veel, post wel veel. Dat maakt hem geliefd. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
Misan: De heel erg slowchatter. Meldt zich eens in de zoveel topics met redelijk nuttige bijdragen om daarna weer in vergetelheid te raken.
koei: De leukste slowchatter. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van iedereen. Maakt daarnaast ook hele mooie OP's.
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila.
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio.
Bart: De bazigste slowchatter. Maakt veelvuldig misbruik van zijn extra knopjes en patst hier ook graag mee. Was vroeger bekend als Merovingian maar daarna is het bergafwaarts gegaan.
Reintji: De nieuwste slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en ehm... heeft ook in Groningen op school gezeten?
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen en katten die stikken in kabels. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en daar filmpjes van op Youtube te plaatsen, een soort Emar.
Fallen: De vreemde slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij.
lennartb.nl: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Vindt Poit de liefste en leukste SCer die er is
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van goede muziek!
SummerBreeze: Het Breezersletje van Socialdisorder. Heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
raaavi: De jongste telg uit het stel, nog onervaren en heerlijk naïef maar ondanks zijn recente binnenkomst al geheel geaccepteerd. Is tevens een FPS PC CSS nerd.
Nebo: De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is.

[ Bericht 42% gewijzigd door Bart op 24-04-2009 11:04:05 ]
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_68330748
Er lopen hier mensen rond met BAAS op hun tshirt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68330783
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef Tain het volgende:

?
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:57:42 #4
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68330810
NEUK
geweldig
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  vrijdag 24 april 2009 @ 10:58:47 #5
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_68330836
BLoesjesman
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_68330907
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef Poit het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

?
Nee niet die (k)neus
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68330933

Trek je dat shirt aan toch
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_68330946
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:02 schreef disjfa het volgende:
[ afbeelding ]

Trek je dat shirt aan toch
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:04:36 #9
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_68330976
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef Tain het volgende:
Ik niet!
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_68330988
Late ochtend tvp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_68331056
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:04 schreef Reintji het volgende:
Late ochtend tvp
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe het nu dan een keer goed
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_68331078
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:01 schreef Tain het volgende:

[..]

Nee niet die (k)neus
hee HEE!!! Niet Onur disrespecten hier! Onur is top!!

Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_68331083
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:04 schreef Reintji het volgende:
Late ochtend tvp
SPOILER
http://www.kubuntu.org/
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68331115
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Tain het volgende:

[..]

Waarom zou ik trouwens kubuntu willen draaien ipv ubuntu? is KDE echt zoveel relaxter dan? Wat zijn dan de echte verschillen?

(heb nu ubuntu 8.10 draaien op mn laptop, zo maar ff upgraden..!)
pi_68331135
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Waarom zou ik trouwens kubuntu willen draaien ipv ubuntu? is KDE echt zoveel relaxter dan? Wat zijn dan de echte verschillen?
Sommige mensen willen gnome, sommige kde.

Denk dat ik binnenkort kde naast mn gnome ga zetten, heb ook 8.10 draaien
www.indiegamer.nl
pi_68331143
het moet wel 55+ proof zijn hè.
pi_68331155
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:08 schreef Tain het volgende:

[..]

quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Reintji het volgende:
edit: ruk, dubbel post. Ik bedoel, ze is eindelijk een beetje gewend aan een windows omgeving.
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:11:55 #18
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_68331174
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_68331182
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:10 schreef disjfa het volgende:

[..]

Sommige mensen willen gnome, sommige kde.

Denk dat ik binnenkort kde naast mn gnome ga zetten, heb ook 8.10 draaien
Voordat ik zulke enge dingen ga proberen ga ik eerst wel wennen aan mn sudo commando's! tis nog bestwel anders voor zo'n enorme windowsnerd als ik!
pi_68331184
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Reintji het volgende:
Dat stel jij in hoor
www.indiegamer.nl
pi_68331190
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
pi_68331212
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Voordat ik zulke enge dingen ga proberen ga ik eerst wel wennen aan mn sudo commando's! tis nog bestwel anders voor zo'n enorme windowsnerd als ik!
ja, ik ben een beetje bevoorrecht als ik al jaren met bsd en gnutella werk dat ik ubuntu wat gemakkelijker vind. Alhoewel ik me nooit echt heb verdiept in het os, en alleen in de webdevelopment zaken.

Ach, gewoon klikken en dan werkt alles ineenkeer. En niet zomaar elk dingetje instaleren als het op het internet staat dat het gemakkelijk is, dan werkt het wel.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 24 april 2009 @ 11:14:59 #23
111656 Poit
12-08-12
pi_68331240
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Bart het volgende:
[ afbeelding ]
AQuila real life picture has been found..
Duidelijk het jongere broertje van Emar.
pi_68331242
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:09 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

(heb nu ubuntu 8.10 draaien op mn laptop, zo maar ff upgraden..!)
Het enige verschil is de desktop manager die standaard geinstalleerd is, mocht je willen switchen dan installeer je gewoon de andere Zelf vind ik KDE wat lekkerder werken dan Gnome, al heb ik geen idee of KDE4 prettig is.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_68331272
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 11:12 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

sudo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')