Doe dat, dan ga ik maar weer eens aan het werkquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:42 schreef automatic_ het volgende:
Zo maar eens onder de douche gaan staan
Dat wilde ik dus even benadrukken!quote:
Een soort van picknickquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
had PM van KZ, ze dacht dat de meesten gewoon op het strand willen zitten en zelf spullen meenemen. Dus dat wordt het plan. plek enzo PMt ze vanavond na dr werk aan de mensen die meegaan. dus wie meewil ff zorgen dat je KZ pmt nog
Ik ben niet zo'n "lekker halve dag op het strand zitten" mensquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef Murmeli het volgende:
had PM van KZ, ze dacht dat de meesten gewoon op het strand willen zitten en zelf spullen meenemen. Dus dat wordt het plan. plek enzo PMt ze vanavond na dr werk aan de mensen die meegaan. dus wie meewil ff zorgen dat je KZ pmt nog
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef vencodark het volgende:
Waar blijft die Ben kerel! Ik moet aan de slag.
quote:
Wat een gezelligheid!quote:
Wat wil jij doen danquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n "lekker halve dag op het strand zitten" mens
Ik ook niet, maar dat komt wel goed hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:51 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n "lekker halve dag op het strand zitten" mens
hij Ben't bezigquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:41 schreef vencodark het volgende:
Waar blijft die Ben kerel! Ik moet aan de slag.
Ow, ok.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt wel goed hoor
Dat geldt voor iedereen toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Alles wat Nouk zegt is waarheid, of althans, haar waarheid!
ik kan niet altijd lief zijn.. sorryquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen toch?
Maar heel lief klinkt het niet
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik kan niet altijd lief zijn.. sorry
Het grapje wordt gesnapt!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |