Waar is vanrinsum?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
Volgens mij heeft bier in deze SC meer kans
Welk bier vind jij nou lekker Lea?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:05 schreef Leandra het volgende:
Nou, dat werkte dus uitstekend..... decolletee tot onderwerp maken.
Volgens mij heeft bier in deze SC meer kans
quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:10 schreef Maanvis het volgende:
Juud79, kun je ff vragen of alle camera's nu wel vastgeschroefd zijn?
Ik drink meestal een fluitje of een vaasje van het merk wat de kroeg waar we toevallig zijn op tap heeft.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Welk bier vind jij nou lekker Lea?
Te zwaar?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:18 schreef Maanvis het volgende:
gulpener gladiator, daar heb ik er nog 2 van, die liggen nu over de datum in mijn koelkast
ja zoiets, of in een bierloze periode niet opgedronken.quote:
Leuk! Dan zie ik jullie ook een keer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef Juud79 het volgende:
Dementor is nog druk doende in The Bunker.
Ik ben vanavond toch gewoon vrij en rij rond half zeven ook die kant op.
Kan ik snel even om de hoek kijken en mijn lief weer fijn mee naar huis nemen.
Dat is bij mij tussen 7 uur 's ochtends en 13.00 uur smiddagsquote:
Ja, ik vind het ook leuk om jou eens te ontmoeten.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Leuk! Dan zie ik jullie ook een keer.
Lunch je pas om 13:00 uur?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef Stefan het volgende:
[..]
Dat is bij mij tussen 7 uur 's ochtends en 13.00 uur smiddags
Jeetje, dat begon gisteren toch al? Wat naar zeg, wel fijn dat het nu weer wegtrekt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk redelijk migrainevrij. Goedemiddag.
Ja, thanx. Soms heb ik maanden geen last en dan ineens is het raak.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:56 schreef Juud79 het volgende:
Jeetje, dat begon gisteren toch al? Wat naar zeg, wel fijn dat het nu weer wegtrekt.
Goedemiddag! Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent!quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:54 schreef beequeen het volgende:
Eindelijk redelijk migrainevrij. Goedemiddag.
Hoi en thanxquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:01 schreef Copycat het volgende:
Goedemiddag! Fijn dat je weer een beetje opgeknapt bent!
Ik moet sowieso mijn fiets ophalen, die vandaag als runnerbike wordt gebruikt. En er zal zeker nog veel te doen zijn, qua kutklusjes. Aangezien ik die klusjes thuis laat liggen, doe ik ze dan maar daar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef beequeen het volgende:
Hoi en thanx, ga je straks weer huisvrouw spelen in de kelder?
![]()
Lijkt me leuk, zo iedereen zien enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |