Dank je, het komt inderdaad van Yoox.quote:Op zondag 3 mei 2009 09:20 schreef Chindo het volgende:
Ik vind 't overigens wél een vette outfit, die van Dolichologofobie.![]()
Waar koop je zo'n das riem? Kwam er op Yoox een tegen van Dsquared, net zo duur. Laat maar hange haha
Ik vind dit juist wel weer wat hebben! Misschien dat de kleurencombinatie niet helemaal perfect is maar ik vind het zeker tof!quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:45 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ben ik weer:
[ afbeelding ]
M'n 'manchet' lijkt wat raar, maar die zit dus los.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef Chindo het volgende:
De dag nadat onze wijlen medeburger tegen de Naald opreed in Appeldoorn
[ afbeelding ]
Hadden ze niet meer, was oude collectiequote:Op zaterdag 2 mei 2009 22:04 schreef Skylark. het volgende:
[..]
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ei=IKf8SfXMJMHR-AaevI2aAg&resnum=1&um=1&ie=UTF-8&q=superfly+den+bosch&fb=1&split=1&gl=nl&cid=0,0,8647240758394660255&ei=Iaf8SYbANYS9-Aa5_a2dAg&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1
Redelijk lastig te vinden, het ligt in een zijstraatje van een redelijk grote straat. En dan ligt het aan de linkerkant. Maar met dit kaartje moet het te doen zijn.
Logisch verstand gebruiken.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:37 schreef Dracula188 het volgende:
Ik zie hier dat jullie goede kledingcombinaties maken. Hoe/waar kan ik ook leren om de juiste kledingcombinaties te maken?
hihiquote:Op maandag 4 mei 2009 09:37 schreef Dracula188 het volgende:
Ik zie hier dat jullie goede kledingcombinaties maken. Hoe/waar kan ik ook leren om de juiste kledingcombinaties te maken?
Zonder mij aangesproken te voelen.quote:Op maandag 4 mei 2009 09:37 schreef Dracula188 het volgende:
quote:Op maandag 4 mei 2009 09:37 schreef Dracula188 het volgende:
Zet Pencile daar maar bij.quote:Op maandag 4 mei 2009 22:05 schreef Japin het volgende:
Sietske en Zonnebril maken met zn 2en dit topic nog een beetje dragelijk
Koud!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:45 schreef Pencile het volgende:
gaaf jurkje
[ afbeelding ]
Vandaag vroeg in de kleren (oke kwart voor 10 is niet heel vroeg maar goed)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |