Dank je!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:55 schreef Amber82 het volgende:
[..]
Staat leuk zo bij elkaar! Ik hou persoonlijk wel van oranje
Bijenkorf.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:12 schreef Chindo het volgende:
Vette schoenen, waar komen ze weg? (FilippaK?)
Is van het merk pa:nuu.quote:
Dat noemt men een dasriem, is overigens oranje, geel en rood (met wit en licht groenachtig).quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:51 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Doe eens een totaal plaatje, dit is erg lastig beoordelen zo.
Is dat oranje geval een riem?
Coolquote:Op zaterdag 2 mei 2009 10:40 schreef Chindo het volgende:
De dag nadat onze wijlen medeburger tegen de Naald opreed in Appeldoorn
[ afbeelding ]
Thanks! Van Cold Method overigens*quote:
Mensen op dit forum hebben echt iets met 't bekritiseren van andermans riemenquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Dat noemt men een dasriem, is overigens oranje, geel en rood (met wit en licht groenachtig).
Mij doe je denken aan een clown, maar hecht niet te veel waarde aan mijn mening.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:45 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ben ik weer:
[ afbeelding ]
M'n 'manchet' lijkt wat raar, maar die zit dus los.![]()
Hmmm, aparte conclusie...quote:Op zaterdag 2 mei 2009 20:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Mij doe je denken aan een clown, maar hecht niet te veel waarde aan mijn mening.
Die dasriemquote:Op zaterdag 2 mei 2009 14:45 schreef Dolichologofobie het volgende:
Ben ik weer:
[ afbeelding ]
M'n 'manchet' lijkt wat raar, maar die zit dus los.![]()
Ik vind zo een 'dasriem' echt zeer afzichtelijk. Wat een gedrocht.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:03 schreef Dolichologofobie het volgende:
[..]
Dat noemt men een dasriem, is overigens oranje, geel en rood (met wit en licht groenachtig).
Oke! Waar zit die winkel in DB dan?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 11:48 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is van het merk pa:nuu.![]()
www.superstuff.nl is de site van die winkel (in Den Bosch), maar ik heb hem dus gewoon in het echt gekocht.
http://maps.google.nl/maps?hl=nl&ei=IKf8SfXMJMHR-AaevI2aAg&resnum=1&um=1&ie=UTF-8&q=superfly+den+bosch&fb=1&split=1&gl=nl&cid=0,0,8647240758394660255&ei=Iaf8SYbANYS9-Aa5_a2dAg&sa=X&oi=local_result&ct=image&resnum=1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |