Paars staat je goedquote:Op maandag 27 april 2009 17:43 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
met vestje
[ afbeelding ]
zonder vestje
quote:
het is een vette stijlquote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef JayJayy het volgende:
[..]
niet flauw bedoeld, maar welke van de 3 kledingstukken is in jou ogen leuk.
hij heeft een vette stijl.quote:Op maandag 27 april 2009 17:51 schreef JayJayy het volgende:
[..]
niet flauw bedoeld, maar welke van de 3 kledingstukken is in jou ogen leuk.
Ik ga hier toch even reageren om wat tegengeluid te laten horen: bruin haar is, in mijn ogen vrij ''standard''. Rood haar zie je bijvoorbeeld steeds minder.quote:Op zondag 26 april 2009 17:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee geen ander hoofd.![]()
Ik denk dat een andere haarkleur beter bij je zou staan. Bruin ofzo.Mooie effen jeans erbij en je bent een plaatje.
Ok dan zal het aan mij liggen. Want ik zie een broek die te strak zit, een trui die ik in de humana bak zou gooien, en schoenen die nodig aan vervanging toe zijn.quote:
oepsquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:05 schreef SiETSKE. het volgende:
haha ja oke daar geef ik je gelijk in. x]
kritiek hier is uit den boze. beetje jammer. maar oke.
Wat voor schoenmaat heb je? Ze lijken op de foto echt lang/platquote:Op dinsdag 28 april 2009 00:43 schreef Bijsluiter het volgende:
Bitchen zonder foto kan natuurlijk niet:
[ afbeelding ]
KidRobot shirtje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allrighty.
Best moeilijk, zo'n foto maken.
[ afbeelding ]
ik vind meiden met een mooie spijkerbroek en leuk topje veel leuker dan een meisje in een rokje, vind een rokje zo 1990quote:Op maandag 27 april 2009 23:54 schreef SiETSKE. het volgende:
nee was niet per se aan jou gericht.
valt me hier gewoon op. over het algemeen..
Die schoenen zijn 3 weken oud, dus dat lijkt me niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 08:57 schreef JayJayy het volgende:
[..]
Ok dan zal het aan mij liggen. Want ik zie een broek die te strak zit, een trui die ik in de humana bak zou gooien, en schoenen die nodig aan vervanging toe zijn.
EDIT:
[..]
oeps![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:32 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
in de zon is het warm ja.
Leuk, stoer, jammer van de Uggs.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zonder zonnebril, en met uggs ipv zwarte boots.
Hahaha inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:00 schreef SiETSKE. het volgende:
niet alle rokjes zijn sexy?
sommige dingen zijn zo oerlelijk en dan wordt het nog sexy gevonden, dat is hetgene wat ik niet snap. ;]
ik heb er ook 2 van de h&m, maar die knellen je hoofd echt ontzettend af.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind je broek echt supertof! En dat bandje om je hoofd ook. Ik wil er ook een, maar die ik vind zijn allemaal zo strak dat ze mijn hoofd afknellen.
Uggsquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:43 schreef Zonnebril het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zonder zonnebril, en met uggs ipv zwarte boots.
mooie lijnen heeft je topje zeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef P.F het volgende:
Beetje duistere foto, maar de broek is een satijnen skinny..
[ afbeelding ]
quote:
Thanksquote:
Broek is inderdaad van de ONLY, heb later op de dag de broek nog verwisseld voor een andere donkere want had deze lichtelijk vochtig van de waslijn gehaald, en hij was dus zwaar uitgelopenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Zet er leuk uit. Die broek heb ik volgens mij ook van only niet?? Ziet super fijn vind ik
ook je hempje vind ik super leuk
Superleuk! Is dat nou dat shirtje van de Vero, dat onder je borsten zakt en punten aan de zijkant heeft? Vind alleen de riem en ketting iets too much, 1 van de 2 had ik mooier gevonden (personal taste)quote:Op woensdag 29 april 2009 16:58 schreef SiETSKE. het volgende:
ik zie die riem niet echt goed?
vind sowieso de eerste outfit leuker.
hou niet van die nette schoenen.
[ afbeelding ]
Leip shirtquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allrighty.
Best moeilijk, zo'n foto maken.
[ afbeelding ]
Staat leuk zo bij elkaar! Ik hou persoonlijk wel van oranjequote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:00 schreef Dolichologofobie het volgende:
Het enige oranje van gister...:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |