quote:
quote:
Zodoendequote:
Ja- ja- jaWATquote:
Okquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:06 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Is van Jawat. http://www.utzwarteaap.nl/
Lief en mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:32 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
in de zon is het warm ja.
Allrighty.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:38 schreef SiETSKE. het volgende:
[..]
mooie snor. x]
maak eens een betere foto van je shirt.![]()
ik denk dat ie tof is!
& dankje.
HAHA lief. je hebt het nog gedaan ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Allrighty.
Best moeilijk, zo'n foto maken.
[ afbeelding ]
lol, gewoon een glimlach op mn gezicht toen ik dat plaatje van mitchel zag, wat een baas blijft hetquote:Op vrijdag 24 april 2009 18:05 schreef Mitchel_De_Manager het volgende:
[ afbeelding ]................................................
lekker simpel, maar toch ook uber hip, i likequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:32 schreef SiETSKE. het volgende:
[ afbeelding ]
in de zon is het warm ja.
is het shirt zwart of heel donker bruin?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:05 schreef Mitchel_De_Manager het volgende:
[ afbeelding ]................................................
Hoe kun je er in hemelsnaam voor kiezen dit aan te trekken? Heb je een verminderd zichtsvermogen?quote:
ik vindt het anders wel schoon..quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kun je er in hemelsnaam voor kiezen dit aan te trekken? Heb je een verminderd zichtsvermogen?
Ja, toevallig wel! En als je er dan voor kiest om zulke kansloze opmerkingen de ruimte in te slingeren, wees dan zo eerlijk te vermelden wat je er zo bagger aan vindt. Wie weet, ben ik dan zo onzeker en kansloos dat ik er nog wat mee doe ook!quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe kun je er in hemelsnaam voor kiezen dit aan te trekken? Heb je een verminderd zichtsvermogen?
gelukkig staan er zoveel foto's van jou in dit topic, waar te zien is dat jij je veel beter kleedquote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dank jequote:Op zondag 26 april 2009 16:24 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gelukkig staan er zoveel foto's van jou in dit topic, waar te zien is dat jij je veel beter kleed![]()
ik vind het leuk wat ze aan heeftkan je altijd aan, naar school/werk/stad
Niets mis met wat je draagt, misschien een witte riem ipv een groene. Voor de restquote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel! En als je er dan voor kiest om zulke kansloze opmerkingen de ruimte in te slingeren, wees dan zo eerlijk te vermelden wat je er zo bagger aan vindt. Wie weet, ben ik dan zo onzeker en kansloos dat ik er nog wat mee doe ook!
Birkenstocks zijn de lelijkste schoenen ooit en de broek met "kapotte" stukken is niet hip maar goedkoop.quote:Op zondag 26 april 2009 16:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel! En als je er dan voor kiest om zulke kansloze opmerkingen de ruimte in te slingeren, wees dan zo eerlijk te vermelden wat je er zo bagger aan vindt. Wie weet, ben ik dan zo onzeker en kansloos dat ik er nog wat mee doe ook!
op zich ok, maar zoals de trui op de foto zit lijkt het of ie een beetje klein isquote:
Okay, zo klinkt het al een stuk aardiger. En inderdaad, dit is echt een smaak kwestie en daar kunnen we niet over twisten hequote:Op zondag 26 april 2009 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Birkenstocks zijn de lelijkste schoenen ooit en de broek met "kapotte" stukken is niet hip maar goedkoop.
Jammer want met andere kleding en dergelijke zou je er goed uitzien.
En ja ik weet dat het smaak is, maar ik kan er niet inkomen.
Nee geen ander hoofd.quote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, zo klinkt het al een stuk aardiger. En inderdaad, dit is echt een smaak kwestie en daar kunnen we niet over twisten he!
Overigens, het stukje "met andere kleding en dergelijke".. een ander hoofd of wat?
Ik voelde me nog wel zo vereerd,quote:Op zondag 26 april 2009 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
leukquote:Op zondag 26 april 2009 19:21 schreef MrBrightside het volgende:
Supervieze spiegel, maar goed.
[ afbeelding ]
Van welk geslacht ben je ? Ik kan het niet zo goed zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |