quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:27 schreef Ofyles2 het volgende:
Voorlopig zal ik niet meer aan de 3FM-reeks meedoen. Ik weiger een zender te beluisteren waar aandacht en zendtijd worden besteed aan kleurloze artiesten die eigenhandig de muziekwereld verkrachten c.q. kapotmaken.
MVG,
Ofyles2
Ga je in plaats van normaal mee te posten nu minimaal 2x per dag dat bericht herhalen...? Dat zou pas echt triest zijn...quote:
maar ik luister eigenlijk voor michiel en gerardquote:
mietjequote:
Ik luister eigenlijk ook alleen maar naar hun op 3fmquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:16 schreef purplerose het volgende:
[..]
maar ik luister eigenlijk voor michiel en gerard
gelukkig ben ik niet de enigequote:Op vrijdag 24 april 2009 19:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk ook alleen maar naar hun op 3fm.
Ik had versie 1.0 hartgrondig herschreven, dit is de definitieve versie.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga je in plaats van normaal mee te posten nu minimaal 2x per dag dat bericht herhalen...? Dat zou pas echt triest zijn...
Koekoek!Mine!RockNroll! You!
Rest van de DJ's vind ik niet om naar te luisteren of ik kan er niet naar luisteren op dat tijdstipquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
gelukkig ben ik niet de enige
vodka 7up
quote:
Luister op de zaterdag dan naar De Max op StuBru. Van 12.00 tot een uur of 18.00 volgens mij. Zeker de moeite, heelijk. weinig gelul, vaak heerlijke remixes en extreem lange versies van liedjesquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had versie 1.0 hartgrondig herschreven, dit is de definitieve versie.
De vrijgekomen tijd (en daar is nu een shitload aan) ga ik nu besteden aan andere radiostations, bij voorkeur Radio 1 en 2. Dan weet ik zeker dat ik minder intense teleurstellingen meemaak.
Voor hedendaagse popmuziek stem ik voortaan af op StuBru en KXradio. Minder gelul, meer muziek en meer dj's met hart voor hun beroep.
Ich habe fertig!
En deze week staat de brandweer voor de deur?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef Feivel1 het volgende:Ik mag weer, vorige week rond dit tijdstip in het ziekenhuis.
Dan moet je er meer vodka in doenquote:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekend !
Hebben ze je flink onderhanden genomen ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:20 schreef Feivel1 het volgende:Ik mag weer, vorige week rond dit tijdstip in het ziekenhuis.
Als dat had gebeurdquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:29 schreef TheZapster het volgende:
Jody![]()
Dat hij niet eens een prijs gewonnen heeft op de 3FM-Awards
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |