Lekker ontbijten in het ochtendzonnetje op een terrasje en mensen kijkenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
bluuuh max is naar de speelzaal, dus ik heb lekker ff tot kwart over 11 voor mezelf. k heb nieuwe sneakers nodig, dus ik wil eigenlijk even de stad in, maar ik heb alle schoenenwinkels hier al gehad en ik weet dat ze niet de schoenen hebben die ik wilzal ik gewoon toch gaan? maarja dan loop ik zo doelloos te zwalken en dat valt zo op omdat er verder nog bijna niemand is
bwuhhh. ik kan wel de v&d onveilig gaan maken.
Wat is het probleem? Er is bijna niemand, dus dan valt het ook bijna niemand op toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:04 schreef pinquit het volgende:
maarja dan loop ik zo doelloos te zwalken en dat valt zo op omdat er verder nog bijna niemand is
mja maar de mensen die in de winkels werken kennen me onderhandquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Er is bijna niemand, dus dan valt het ook bijna niemand op toch?
ja, dat is ook zo, alleen niet voor mijn nieuwe baan, maar voor mijn 'nieuwe buik'quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:27 schreef Spuuglokje het volgende:
Ja, lekker shoppen Guus, door al dat lopen kun je weer meer tussendoor eten.
Je mag mij helpenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:32 schreef Sugar het volgende:
Pffff, ik wil ook shoppen.
Maar ik heb al zoveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |