Die met die pedocarebear in z'n icon.quote:
Het overkomt je J.quote:
Ik lees wisselende berichten eigenlijk. Jij denkt dat het goed gaat komen? Het liefst schop ik iedereen de tuin in namelijk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Armageddon het volgende:
Heb je in ieder geval mooi weer. Ik zeg, haal de Weber maar tevoorschijn.
Tuinfeesten roeleren big time J.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik lees wisselende berichten eigenlijk. Jij denkt dat het goed gaat komen? Het liefst schop ik iedereen de tuin in namelijk.
Het gaat goed komen J.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik lees wisselende berichten eigenlijk. Jij denkt dat het goed gaat komen? Het liefst schop ik iedereen de tuin in namelijk.
Tof.quote:
Dit klinkt als ervaring!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:39 schreef Armageddon het volgende:
Tuinfeesten ja. Dat je net een uur nieuwe tegels hebt liggen en dat er dan één met druipkaarsen aan de gang gaat.
of papier in je vuurkorf dondert.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:39 schreef Armageddon het volgende:
Tuinfeesten ja. Dat je net een uur nieuwe tegels hebt liggen en dat er dan één met druipkaarsen aan de gang gaat.
He J kom op je wordt maar 1x 40 hequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
Nou zo wild zal het wel allemaal niet worden..
Dat zou een meevallen zijn want ik voel me 80!quote:
Mijn feestje is niet besloten hoor. Iedereen die morgen met mijn familie, mijn schoonfamilie en een stel hypere peuters in een semi-lauwe tuin aan semi-lauw bier wil zitten is welkom.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:47 schreef Metatron het volgende:
Hmm.. Ik kan me nog een besloten tuinfeestje herinneren wat eindigde met het gebruik van de BBQ als vuurkorf, en de vuurkorf als BBQ. Het werkt allemaal wel, maar toch kon ik me niet aan het idee ontrekken dat bepaalde spullen om een bepaalde reden een bepaalde functie gekregen hebben.
Niet natuurlijk, maar het klonk wel leuk.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn feestje is niet besloten hoor. Iedereen die morgen met mijn familie, mijn schoonfamilie en een stel hypere peuters in een semi-lauwe tuin aan semi-lauw bier wil zitten is welkom..
Ik zou het ook niemand aanraden overigens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet natuurlijk, maar het klonk wel leuk.
Check. Hoe laat kunnen we komen? Ik neem Celine en vrouw ook mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mijn feestje is niet besloten hoor. Iedereen die morgen met mijn familie, mijn schoonfamilie en een stel hypere peuters in een semi-lauwe tuin aan semi-lauw bier wil zitten is welkom..
Da's jammer, wil anders wel een oproepje in OUD plaatsen voor een mini-MEET!quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:51 schreef Jarno het volgende:
[..]
Niet natuurlijk, maar het klonk wel leuk.
k zie je morgen J.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kan je doen. Ik zou het niet raar vinden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef Jarno het volgende:
Kun je je ook afmelden voor je eigen verjaardag? Of is dat raar?
ik heb jaren mezelf weten onder te brengen in centerparcs ten tijde van mn verjaardagquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:56 schreef Jarno het volgende:
Kun je je ook afmelden voor je eigen verjaardag? Of is dat raar?
Je kan ook een collecte bus , in de gang neerzetten en iedereen direkt doorsturen de tuin in , geen stoelen of wat neerzetten en de poort open dat ze zo achter er weer uit kunnen ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:00 schreef Jarno het volgende:
Dat je zeg maar bij het eerste bezoek zo zegt van 'daar staat de koffie, taart staat in de koelkast, chips liggen in de kast, doe voorzichtig met het parket en denk om de buren! doei!' ofzo?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:01 schreef Joene het volgende:
[..]
Je kan ook een collecte bus , in de gang neerzetten en iedereen direkt doorsturen de tuin in , geen stoelen of wat neerzetten en de poort open dat ze zo achter er weer uit kunnen ?
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:21 schreef Jarno het volgende:
Oh daar mag ik niet meer naar toe van mijn boekhouder..
Ik koop me altijd helemaal failliet bij die toko's.quote:
Ow ja dat ken ik wel ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik koop me altijd helemaal failliet bij die toko's..
ik ben er ook niet vanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:06 schreef Jarno het volgende:
't Is niet echt mijn ding, verjaardagen. Valt dat op?.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef Jarno het volgende:
Jamaar dat compenseer ik dan weer door 10 kilo japanse mix te kopen ofzo..
Kan je niks knaps kopen ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef Jarno het volgende:
Jamaar dat compenseer ik dan weer door 10 kilo japanse mix te kopen ofzo..
ik vind het niet te hachelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:32 schreef Jarno het volgende:
Ik vind 10 kilo japanse mix wegkanen anders best knap!
Krijg je het wel benauwd vanquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij moet niets hebben van buitenlands vreten.
Neem nog een lekkere berenklauw uit Den Haag.
De veluwequote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Oja, meivakantie. Ik moet vanavond nog van Rotterdam naar Staphorst.
Op de Veluwe en rond Zwolle/afslag Ommen is het nooit druk vlak voor de vakantie toch?
Welnee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Op de Veluwe en rond Zwolle/afslag Ommen is het nooit druk vlak voor de vakantie toch?
Oningeënte kinderen, inteelt, mestlucht en overdadige sociale controle.quote:
quote:
quote:
Hoort bij inteelt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:43 schreef Armageddon het volgende:
Je vergeet kindermisbruik nog J.
Ik zag laatst een incassobrief, daar schreven ze de wanbetaler met U en Uw aan.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hoort bij inteelt.
Anders is het ook Zonde volgens de HEERES HEERE, je zou immers kostbaar Zaad verspillen.
Nou, dan heb je wel een goddelijke betalingsachterstand opgelopenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zag laatst een incassobrief, daar schreven ze de wanbetaler met U en Uw aan.
De A28 (amersfoort-zwolle) kan redelijk druk zijn. Na Zwolle niet meer..quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
quote:-verkapte doodsverwensing-
[ Bericht 88% gewijzigd door Bastard op 24-04-2009 09:44 ]
Ik zeg, ik doe mee.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef Joene het volgende:
ik zeg om 15 uur is het weekend.
"EENS", het eens me gelukt!!!!1111111quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik zeg het is me gelukt om m'n vrijdagmiddag vol te proppen met afspraken.
Mmm, daar heb je anders wel die ene weg die naar vakantieoord bij uitstek, Hardenberg, leidt!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh.
Ja die, maar die gaan net boven Zwolle van de A28 af richting Ommen, alleen staat er dan soms in heel Zwolle een dikke file.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
Mmm, daar heb je anders wel die ene weg die naar vakantieoord bij uitstek, Hardenberg, leidt!
Caravan-file rijden dus.
Ik moet vanavond naar afoort. Dan is het toch wel rustig?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, er staat nu al 3 km file tussen Utrecht en A'foort op de A28.
Demmit! Vluchtstrook dan maar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik hoop het, ik moet er ook langs.
Maar als het echt meivakantie is, dan wil er nog wel eens een enorme caravanbeweging op gang komen richting Veluwe over de A28.
Knapquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:10 schreef Jarno het volgende:
Ik zeg het is me gelukt om m'n vrijdagmiddag vol te proppen met afspraken.
Dat kost je 200 euri...quote:
HET.. Het is op..quote:
En het is natuurlijk erg asociaal..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dat soort mensen wekken zoveel irritatie op bij mij he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:06 schreef Anosmie het volgende:
In totaal wek je met jouw onbewust asociaal gedrag irritatie op bij 0 Nederlanders per jaar.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat soort mensen wekken zoveel irritatie op bij mij he?![]()
.
Ik vind die site rete-asociaal met al dat geknipper, geflits en tijdverspillende animatiesquote:
Site is idd erg traag, vandaar dat ik nu pas resultaat heb..quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:24 schreef Metatron het volgende:
Ik vind die site rete-asociaal met al dat geknipper, geflits en tijdverspillende animaties.
LOLz... Als ik 1 keer per maand gebruik zou maken van het openbaar vervoer zou ik ook veel mensen boos maken, geloof ik....quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:11 schreef Armageddon het volgende:
En dat alleen maar omdat ik af en toe een tas op mijn stoel zet in de tram.
Ik werd geroepen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Uiteindelijk leggen wij allen Verantwoording af aan de Hemelsche Rentmeeschter!
Voorwaar, ik zeg U!
ik prefereer om gewoon wat asielzoekers af te zeiken A.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:46 schreef Armageddon het volgende:
Heel goed Joene. En zometeen gaan we naar huis en dan gaan we even lekker wat Nederlanders irriteren.
Zoiets dat was ook een uitermate geschikt moment , om met mn dronken hoofd dat soort dingen te doen ja.quote:Op vrijdag 24 april 2009 12:54 schreef Armageddon het volgende:
Ow ja net zoals we toen om 6.00 in de ochtend deden bij de vuurkorf. In wat ooit eens mijn nieuwe tuin was.
quote:Today, I was sifting through my parents old home movies. I put in one and was horrified to see my parents having sex. I immediatly ejected the tape and looked at the label. It said "Bermuda, 1989". They've told me I was conceived in Bermuda around that time. I've seen my own conception. FML
Ah juist, dan zijn Ikea gidsen een leuk begin.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Anosmie het volgende:
Inseminatie Inspiratie J. Inspiratie.
Het broertje en ik ambiëren heimlijk een carriere op meubelmaakontwerpgebied. Hij is over een tijdje jarig en nu ben ik een pakket voor hem aan het samenstellen meter inspiratie en overdestreeptrek materiaal.
Toch wel zodat je collega's je aankeken he ?quote:
en daar wil je ikea gidsen voor gebruiken ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:24 schreef Anosmie het volgende:
Inseminatie Inspiratie J. Inspiratie.
Het broertje en ik ambiëren heimlijk een carriere op meubelmaakontwerpgebied. Hij is over een tijdje jarig en nu ben ik een pakket voor hem aan het samenstellen meter inspiratie en overdestreeptrek materiaal.
Zijn vast wel workshopjes voor ook.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah juist, dan zijn Ikea gidsen een leuk begin.
Maar er zijn veel betere bronnen (interieurarchitectuurbladen bijvoorbeeld).
Tis niet slecht , t oogt alleen goedkoopquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef Anosmie het volgende:
Inspiratie heren.![]()
Veel van de hedendaagse ontwerpen zijn gebaseerd op of afgeleide van scandinavisch design. En alhoewel IKEA wel veel eenheidsworstebroodjes verkoopt zijn de subtiele verwijzingen naar Scandinavisch designerfgoed heel goed gedaan. Het gaat meer om de grote grove lijnen van bepaalde stukken. En de ' truuk' van het succes zeg maar. De lijnen, de vormen. Afmetingen.
Ik laf Ikea. Waarom is dat zo slecht..
ik hou dr van dat gestotterquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Er is nu een schilder met de buitenkant van m'n woning bezig. Gaat er mooi uitzien. Hij is alleen niet zo snel. Mede omdat hij een beetje vreemd praat. Elke vraag beantwoordt hij in drievoud. Voorbeeld:
Neem je de deur beneden ook mee?
Ja ja ... ... ... ... ja.
Blijft het hek zwart?
Nee nee ... ... ... ... nee. Dat is grondverf. Het wordt ook groen, maar dit is dus de grondverf.
Waarom dan niet een boek over scandinavisch design?quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef Anosmie het volgende:
Inspiratie heren.![]()
Veel van de hedendaagse ontwerpen zijn gebaseerd op of afgeleide van scandinavisch design. En alhoewel IKEA wel veel eenheidsworstebroodjes verkoopt zijn de subtiele verwijzingen naar Scandinavisch designerfgoed heel goed gedaan. Het gaat meer om de grote grove lijnen van bepaalde stukken. En de ' truuk' van het succes zeg maar. De lijnen, de vormen. Afmetingen.
Het is zeker niet slecht, maar verhoud zich tot echte designmeubels (door echte meubelbouwers gemaakt) als Febo tot een 3Michelinsterrendiner.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef Anosmie het volgende:
Inspiratie heren.![]()
Mhehehe, die's zeker nog uit de tijd van de nu verboden vluchtige middelen in de verf.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Er is nu een schilder met de buitenkant van m'n woning bezig. Gaat er mooi uitzien. Hij is alleen niet zo snel. Mede omdat hij een beetje vreemd praat. Elke vraag beantwoordt hij in drievoud. Voorbeeld:
Neem je de deur beneden ook mee?
Ja ja ... ... ... ... ja.
Blijft het hek zwart?
Nee nee ... ... ... ... nee. Dat is grondverf. Het wordt ook groen, maar dit is dus de grondverf.
Alles over Alvar Aalto bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef Anosmie het volgende:
U. Klinkt al seen goed boek. Heb je een linkje?
Op zich werk ik redelijk zelfstandig, maar of mijn baas het echt tof vind dat ik de testomgeving voor de overgang naar een nieuw salarissysteem inregel vanaf een terras met grote pullen bier weet ik niet hoor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dat kun je tegenwoordig toch ook op afstand doen?
Of moet er echt iemand op "Enter" drukken?
Natuurlijk: Linkje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef Anosmie het volgende:
U. Klinkt al seen goed boek. Heb je een linkje?
Dan vraag je toch of-ie meegaat?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:16 schreef Jarno het volgende:
Op zich werk ik redelijk zelfstandig, maar of mijn baas het echt tof vind dat ik de testomgeving voor de overgang naar een nieuw salarissysteem inregel vanaf een terras met grote pullen bier weet ik niet hoor.
Hij is er geeneens.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan vraag je toch of-ie meegaat?
Of heb je zo een stomme baas?
Tof A. Neuken?quote:
Een Noorse boskat.quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zoek wel nog een hippe kat die bij m'n nieuwe grijs/witte interrieur past. Wat raad je me aan, JK?
Was ook al even wezen kijken wat voor beesten dat zijn. Langharig voor de Noorse kou en met veel haaruitval in de lente/zomer. Lijkt me ideaal om binnen te houden.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Een Noorse boskat.
[ afbeelding ]
Wat jij wil. Doen we toch gewoon wat JK zegt.quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:25 schreef Anosmie het volgende:
Neuken? Ik zeg toch net dat ik van je hou U. Dan wordt er niet meer geneukt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 @ 15:41 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zoek wel nog een hippe kat die bij m'n nieuwe grijs/witte interrieur past. Wat raad je me aan, JK?
O ja, wanneer is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:36 schreef MissBliss het volgende:
[ afbeelding ]
Past in elk interieur!
Je mag hem een weekje lenen
Ik zet het in m'n agenda!quote:
Dan zou ik nu niet op fok! zitten Tazz maar desnoods zelf dat apparaat repareren , dan wel de beslissing nemen huiswaards te gaan en terugtekomen wanneer apparaat het weer doet.quote:Op maandag 27 april 2009 08:32 schreef Tazz het volgende:
Hier een prio 1, de koffie automaat werkt niet...
Ik was er al mee bezig geweest, het apparaat een harde reset gegeven... (stekker eruit en erin). Toen naar een andere automaat gelopen. (staan er 5 ofzo in het gebouw). en net zag ik dat de koffie weer zwart was ipv licht bruin.quote:Op maandag 27 april 2009 08:34 schreef Joene het volgende:
Dan zou ik nu niet op fok! zitten Tazz maar desnoods zelf dat apparaat repareren , dan wel de beslissing nemen huiswaards te gaan en terugtekomen wanneer apparaat het weer doet.
Nu, niet straks. Straks is het hard.quote:Op maandag 27 april 2009 09:13 schreef MissHobje het volgende:
Omg het cement zit nu dus overal
en wie kan dat straks gaan schoonmaken
Ja ik vrees het ergste.
quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen les in de meivakantie en toch allemaal van die schijtnerds die zonodig nog wat 'werk' willen doen op school.
En om die reden mag ik hier in mijn eentje vertoeven zonder dat er ene flikker te doen is.
Die man is nog flink aan het smerenquote:Op maandag 27 april 2009 09:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nu, niet straks. Straks is het hard.
Het is een blonde vrouw.quote:Op maandag 27 april 2009 09:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Fuck, ik heb puy getypt inplaats van buy.
als zelda dit had was de game een stuk minder leukquote:
5%.. normaal zoop ik het wel in de irish pub maar uit flesjes is het ook goed te drinkenquote:Op maandag 27 april 2009 09:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Cider?
Daar zit maar 0,5% alcolol in toch?
Beticht je mij nu van slecht lezen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:05 schreef boem-dikkie het volgende:
Huisartsenpost heeft de blunder gemaakt, niet het ziekenhuis.
Nee.quote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Beticht je mij nu van slecht lezen?.
Tussen kon.dag en bevrijdingsdag zijn bijna al m'n collega's vrij/klanten vrij/gebouwen gesloten e.d. en wie mag er weer werken? Moi...quote:Op maandag 27 april 2009 09:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Geen les in de meivakantie en toch allemaal van die schijtnerds die zonodig nog wat 'werk' willen doen op school.
Ik denk dat 't vorige vrijdag beter weer was dan dat het komende wordt.quote:Op maandag 27 april 2009 10:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Komende vrijdag is de bende hier ook gewoon open.
Gelukkig heb ik mijn vrije vrijdag van vorige week geruild met deze week.
Kan ik met gerust hart gaan varen op de Wadden..
ik werk ook altijd tussen kerst en oud en nieuwquote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef Tazz het volgende:
[..]
Tussen kon.dag en bevrijdingsdag zijn bijna al m'n collega's vrij/klanten vrij/gebouwen gesloten e.d. en wie mag er weer werken? Moi...
5 mei is echt alles dicht hier, dus verplicht een verlof dag op "moeten" nemen.
Męh, op de Wadden is het meestal beter weer dan in de rest van Nederland.quote:Op maandag 27 april 2009 10:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik denk dat 't vorige vrijdag beter weer was dan dat het komende wordt.
True that.quote:Op maandag 27 april 2009 10:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Męh, op de Wadden is het meestal beter weer dan in de rest van Nederland.
Het was oranje / zalmroze. Nu is het wit, grijs en rood. Maar ik bedoelde de buitenkant van de woning. Die is eindelijk geschilderd door de schilder van de huisbaas. Zachtbeige en monumentengroen.quote:
Daar ga ik wel vanuit. En als ze is gekomen, duw ik haar een dobbelsteen in de hand.quote:
Ik heb een The Atari 7800 ProSystemquote:Op maandag 27 april 2009 11:26 schreef boem-dikkie het volgende:
Hebt één van jullie oude computermanneke's niet nog een Atari 1040 STe/f staan?
Ja maar die krijg je nie hoorquote:
Ik wil eigenlijk ook gewoon een 1040 STe/f. 7800 en 2600 staan zat op marktplaats.quote:
Leipe shitquote:Op maandag 27 april 2009 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Daar ga ik wel vanuit. En als ze is gekomen, duw ik haar een dobbelsteen in de hand.
Wacht maar Jarno. Over een paar jaar vindt iemand dat een schit-te-rend vaderdagcadeau voor jequote:
quote:Moederdag
Datum: zondag 10 mei 2009
Land / gebied: Nederland
Religie:
Soort: Modern
Dat kan zo geregeld worden hoorquote:Op maandag 27 april 2009 15:34 schreef Anosmie het volgende:
Die leesdeken!. Ik denk dat ik liever een gekooktemacaroniketting krijg. Of een eurocentoorbelset.
Oh wacht. Ik krijg niks. Ik ben geen moeder.
Ik zit niet op de pc om vervolgens veel moeite te doen voor iets.quote:
Zoals reeds gepost, dat kan geregeld worden.quote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef Anosmie het volgende:
Chemisch badschuim waar je na gebruik nog een week van naschoekt..
OOooooohhhh.. nu wil ik kinderen..
En bedankt KJ.
Ik was er al, maar had geen tijdquote:Op maandag 27 april 2009 14:25 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Hey Jarno, zal ik HW even op dat topic in WGR wijzen?.
Nou, de 2 collega's die idd kinderen hebben zijn vrijquote:Op maandag 27 april 2009 16:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan had je het maar niet druk moeten hebben, HW.
Je moest zeker werkzaamheden overnemen van een collega met kinderen die eerder naar huis moest?
Een kind van 12 onder de Prozac en Ritalin stoppen. Met een goede trap onder z'n hol zou-ie m.i. meer gediend zijn. De ouders ook trouwens. Maar goed, wie ben ik...quote:Op maandag 27 april 2009 17:01 schreef Houzer het volgende:
Jezus wat een aandachtshoeren heb je toch
(zoon) 12, depressie, opname, medicatie, eindelijk verbetering (4)
Agossie. Je moet tot later?quote:
Ach dat half uurtje overleef je ook wel weerquote:
Jawel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach dat half uurtje overleef je ook wel weer
Ik vermaak je wel vandaagquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:01 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jawel.
Maar de hele dag binnen vindt ik minder, aan de andere kant mijn FOK verslaving krijgt weer voldoende voeding vandaag
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 09:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik vermaak je wel vandaagTenminste als ik het niet druk krijg
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |