Kansloze topic, als je een beetje ruggegraat hebt, dump je gewoon die naam hier neer.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Een markant figuur op Fok is na verluid gezakt, op het vak Nederlands. Ja beste Fokkertjes nu zullen jullie je wel afvragen wie het is. Het enige wat ik verklap is dat het een MOD is.
Bron moet ik helaas geheim houden, maar zal wel bekend worden. Aan jullie de taak om te raden wie het is.
Ben bang van wel ja, kijken of de desbetreffende mod de ballen er voor heeft.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef Terechtplus1 het volgende:
wss de mod die hier een slotje op zet
In het noorden wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Irritatie100 het volgende:
HOAX de examens moeten nog beginnen
Ik heb het ook maar gehoord, uit betrouwbare bron.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, daarom zijn het ook centrale examens[ afbeelding ]
Die moest ik van jou strict geheim houdenquote:
Waag het er gewoon op.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef jagga het volgende:
Ik moet meteen aan iemand denken maar dat kost me waarschijnlijk een note_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
Lekker interessant die notesquote:Op donderdag 23 april 2009 22:23 schreef jagga het volgende:
Ik moet meteen aan iemand denken maar dat kost me waarschijnlijk een note_!
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:21 schreef Nosh het volgende:
mondhoeken die helemaal zo omhoog gaan, dit topic doet het hoor. poeh.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef EdAtTheBar het volgende:
Zakken voor NL op vmbo is onbeschrijfelijk episch falend.
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:14 schreef ScudRaket het volgende:
Zakken op vmbo is onbeschrijfelijk episch falend.
Niet voor verluid?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Een markant figuur op Fok is na verluid gezakt, op het vak Nederlands. Ja beste Fokkertjes nu zullen jullie je wel afvragen wie het is. Het enige wat ik verklap is dat het een MOD is.
Bron moet ik helaas geheim houden, maar zal wel bekend worden. Aan jullie de taak om te raden wie het is.
De mod die hier slotje op zet is het.![]()
Als je teveel sambal in het practicum koken voor beginners gooit wel jaquote:Op donderdag 23 april 2009 23:36 schreef freddygonzales het volgende:
VMBO kan nog best pittig zijn hoor...........................
Nee...quote:Op donderdag 23 april 2009 23:35 schreef freddygonzales het volgende:
VMBO kan nog best pittig zijn hoor...........................
Hoe kun je zelf nou juist in deze zin zo'n gruwel van een taalfout maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Een markant figuur op Fok is na verluid gezakt, op het vak Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |