Wat een leuke dingen heb je besteld ^^quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:43 schreef Sylvana het volgende:
Je hebt ze idd in meerdere kleuren jaMaar heb nu iig wat boxen met normale inhoud, want had alleen 1 zo'n 3 -op-elkaar boxje waar amper wat in kan. Dus dan hoef ik geen gewone broodtrommels er meer voor te gebruiken, want die zijn vaak toch te hoog. Hoop dat ik het snel binnen heb
Thnx en ja die vind ik zelf ook het leukst en vooral die clipjes lijken me erg handigquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:22 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Wat een leuke dingen heb je besteld ^^
Die lichtblauwe met dat beetje motief bovenop en die clips is echt heel leukSimpel maar toch mooi ^.^
Oeh! Dat ziet er goed uit ^.^quote:Op zondag 26 april 2009 10:32 schreef Amthezia het volgende:
Picknick bento's voor de Elf Fantasy Fair:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
quote:Op zondag 26 april 2009 18:12 schreef Macka66 het volgende:
Oeh, lekkere picknick bento
jammer dat ik in arnhem woon...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Wat een leuk lepeltje! Waar heb je die gehaald?quote:Op zondag 26 april 2009 20:08 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb me ook weer uitgeleefd:
[ afbeelding ]
Met couscoussalade, cherrytomaatjes, radijs, ei, bosvruchten en druiven.
Het was voor 2 personen, maar wel van 10.00 's ochtends tot 20.00 's avonds, en de fruit bento wou natuurlijk iedereen van meeetenquote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Oeh! Dat ziet er goed uit ^.^
En voor hoeveel personen is dat? Is flinke hap zo.
Moet smakelijk zijn, dat wel![]()
Je hebt ook van die kleine setjes met kindebestek, dat is ook vrij bruikbaar en zit ook meestal wel een lepeltje bij. Ik krijg juist geen klein mesje gevonden (hoeft niet al te scherp zijn ofzo, maar gewoon om evt crackertjes met spul te besmeren ) Maar ik zal er vroeg of laat wel een tegenkomen denk ikquote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Wat een leuk lepeltje! Waar heb je die gehaald?ik ben nog op zoek naar ene lepeltje om mijn laatste beetje rijst iedere keer mee op te eten ... stokjes zijn dan erg irritant
en is het eitje erg hoog (want dat kan ie misschien onder mijn dekseltje
)
Nee ik heb hem volgens mij niet in het groen gezien, maar zal nog wel ff voor je kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:30 schreef vahmpcat het volgende:
Ja die clips zijn super, ook leuk met doorzichtig dekseltje. Ik heb 2 met clips, een 1laags en een 2laags, alleen jammer dat daar geen doorzichtig dekseltje bij zit, nog laagje ertussen voor bestek. Vind het zo leuk om naar mijn eten te kunnen gluren voor ik het open maak. Even nog kijken wat ik ook alweer bij had.
En het sluit echt heel tidy, nooit rommel mee gehad.
Dat doosje was er niet toevallig ook in groen met zo'n motiefje erboven?![]()
Heb al een blauw doosje, nog geen 2laags groen, zou een excuus kunnen worden
Kleine botermesjes?? Moet volgens mij wel te doen zijn......quote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Ik krijg juist geen klein mesje gevonden (hoeft niet al te scherp zijn ofzo, maar gewoon om evt crackertjes met spul te besmeren ) Maar ik zal er vroeg of laat wel een tegenkomen denk ik![]()
Dille & Kamille heeft botermesjes met houten heftje voor bij maiskolven, die zijn iig heel kort (maar wel wat bol).quote:Op maandag 27 april 2009 10:22 schreef vahmpcat het volgende:
[..]
Je hebt ook van die kleine setjes met kindebestek, dat is ook vrij bruikbaar en zit ook meestal wel een lepeltje bij. Ik krijg juist geen klein mesje gevonden (hoeft niet al te scherp zijn ofzo, maar gewoon om evt crackertjes met spul te besmeren ) Maar ik zal er vroeg of laat wel een tegenkomen denk ik![]()
Aw wel jammer en dank voor het opzoeken, maar duurt toch nog even tot ik van mezelf weer doosjes zelf mag bestellen nog. Die eerste is wel cute ^.^ maar mag niet. *foei tegen zichzelf*quote:Op maandag 27 april 2009 11:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee ik heb hem volgens mij niet in het groen gezien, maar zal nog wel ff voor je kijken
Mn spullen zijn trouwens allemaal verzonden
Edit: Deze boxen heeft hij in het groen, zijn wel iets andere motiefjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dezelfde als ik heb heeft hij niet in het groen.
In die serie van dat lepeltje heb ik nog veel meer. Een eierkloppertje. Een eierkoker. Dit lepeltje hoorde bij een eierdopje (mét pootjes).quote:Op zondag 26 april 2009 20:14 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
[..]
Wat een leuk lepeltje! Waar heb je die gehaald?ik ben nog op zoek naar ene lepeltje om mijn laatste beetje rijst iedere keer mee op te eten ... stokjes zijn dan erg irritant
en is het eitje erg hoog (want dat kan ie misschien onder mijn dekseltje
)
Ik heb nu gewoon couscous van Lassie gebruikt, daar zitten de kruiden al doorheen, en dat smaakt echt prima. Heeeel simpel: halve liter water koken, pan van het vuur, couscous erbij, vijf minuten wachten. Klaar. Je hebt ook couscous die nog niet gekruid is. Dan ga ik zelf creatief doen met sinaasappelschilletjes enzo.quote:Op maandag 27 april 2009 14:50 schreef Amthezia het volgende:
Vraagje aan arual trouwens, hoe maak je couscous salade?? Ik heb dat echt nog nooit gekookt![]()
Ik heb er wel onwijs trek opeens in......dus misschien word het eens tijd om het te maken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |