abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68317447
Kijk dat ze minder PK hebben, geen leren stoelen of niet voorzien zijn van alle technologische snufjes kan ik hebben. Maar waarom moeten de goedkopere autos toch echt zo oerlelijk zijn? WTF man! Doen autofabrikanten dat expres zodat je gedwongen bent om een duurdere auto aan te schaffen?

Het kost echt niets om dezelfde budget auto in een mooie gestroomlijnde jasje te steken. Kwa materiaal ben je evenveel kwijt dan als je de carrosserie van een auto neemt uit een duurdere prijsklasse.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:22:36 #2
207256 Mieuwkloas
I'm the juggernaut, BITCH
pi_68317499
Tests.
"I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
pi_68317500
Designkosten laag houden?
  donderdag 23 april 2009 @ 21:23:05 #4
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_68317519
Pannenkoek, je geeft het antwoord al in de TT
  donderdag 23 april 2009 @ 21:23:07 #5
207256 Mieuwkloas
I'm the juggernaut, BITCH
pi_68317520
Testikels.
"I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
pi_68317550
Frikandel.
pi_68317634
ibtl
pi_68317694
combinatie van 2 dingen:
-als een auto duurder is ga je 'm automatisch mooier vinden
-als een goedkope auto net zo mooi is als een dure worden er te weinig dure verkocht, dus daar kijken ze wel mee uit

aangezien een auto voor een deel een statussymbool is

denk ik
"Isaac Newton invented gravity because some asshole hit him with an apple"
pi_68318230


Zoiets dus?
De Dacia Logan ziet er niet echt mooi uit ofzo...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  donderdag 23 april 2009 @ 21:40:15 #10
241330 A-mineur
Zware akkoorden.
pi_68318295


Deze is niet lelijk (wel wat kleiner natuurlijk) en ook niet duur.
To doom or not to doom
  donderdag 23 april 2009 @ 21:41:46 #11
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_68318364
Mensen die over auto`s praten.
pi_68318411
Zodat de hele wereld ziet dat je een pauper bent .
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 21:44:58 #13
18653 crew  D.
pi_68318508
Er zijn genoeg goedkopere auto's die er leuk uit zien, en genoeg duren die nou niet bepaald mooi zijn.
  donderdag 23 april 2009 @ 21:46:03 #14
207256 Mieuwkloas
I'm the juggernaut, BITCH
pi_68318553


LOZLOZ deze dan, FOCKING duur en ook nog eens lelijk, niet te zuinig suuuuuuuuaaaaaaa
"I was having a quiet pint with a wife, you see. And this chap comes in, like a lunatic!"
pi_68318578
Mooi voorbeeldje:



Ka
Cool story, Hansel.
pi_68319408
Pindaka's


  † In Memoriam † donderdag 23 april 2009 @ 22:06:51 #17
25682 2cv
Niet subtiel
pi_68319529
Dure auto: duurbetaalde meneer maakt een mooi tekeningetje. Dan gaat een heel team mede designers er uren over lullen en meepraten. Zullen we die koplamp niet 0,7 mm breder maken ? En die handgreep niet 3 graden linksom draaien ? Ja ? Nee ? Misschien ? Komt dat wel uit met de tankklep ? En moet die klep rond of vierkant ? En dat knipperlicht ? Moet dat niet een halve tint lichter ? Enzovoorts enzovoorts. Dan maken ze een schaalmodel en leuteren ze er weer 3 maanden over. En die lui zitten echt niet op het minimum loon. Vervolgens gat het model de windtunnel in en moet alles weer ander. Hoppa, weer 8 maanden verder met overleggen, zeuren en zeiken. En dan wordt het schaalmodel opgeblazen tot een 1:1 model. Sodemieter, nu is die handgreep wel enorm ! Ja, maar als je die aanpast staat het niet in verhouding tot de rest. Nee, das waar. Hoppa, weer 12 maanden gezeur, gezeik en geleuter verder. En als ze dan uiteindelijk het ontwerp af hebben kommen er wat techneuten om de hoek kijken. Het hele designteam in de stress want er moeten wielen onder ! Ja, nu is die hele mooie lijn weg. 3 maanden later hebben de techneuten met veel pijn en moeite de designers er van overtuigd dat er toch echt wielen onder moeten en het liefst meer dan 2. Sterker nog: 4 wielen is het allerbeste. Dus het designteam neemt maar eens een betaalde sabattical van een maand of 2 en gaat weer met frisse moed aan het werk. 24 maanden later komen ze met een aangepast ontwerp met wielen. De techneuten zijn nu ook blij. Zij ontwerpen in een half uurtje de techniek, laten wat mallen en machines bouwen, programmeren de robots en de productie kan beginnen.

Goedkope auto: stagiair mag onbetaald ene auto in elkaar krassen. Hij doet hier een dag over, maar dan zitten er wel 4 wielen onder, er zit techniek in en de techneuten hoeven alleen wat mallen en machines te laten bouwen, de robots in te stellen en viola, de autofabriek spuugt weer een lading auto's uit. Op het design is niet gelet, dus het is of een aartslelijk brik of het ziet er wel fatsoenlijk uit. Het is maar net wat het toeval wil.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 22:13:00 #19
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_68319792
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:06 schreef 2cv het volgende:
Dure auto: duurbetaalde meneer maakt een mooi tekeningetje. Dan gaat een heel team mede designers er uren over lullen en meepraten. Zullen we die koplamp niet 0,7 mm breder maken ? En die handgreep niet 3 graden linksom draaien ? Ja ? Nee ? Misschien ? Komt dat wel uit met de tankklep ? En moet die klep rond of vierkant ? En dat knipperlicht ? Moet dat niet een halve tint lichter ? Enzovoorts enzovoorts. Dan maken ze een schaalmodel en leuteren ze er weer 3 maanden over. En die lui zitten echt niet op het minimum loon. Vervolgens gat het model de windtunnel in en moet alles weer ander. Hoppa, weer 8 maanden verder met overleggen, zeuren en zeiken. En dan wordt het schaalmodel opgeblazen tot een 1:1 model. Sodemieter, nu is die handgreep wel enorm ! Ja, maar als je die aanpast staat het niet in verhouding tot de rest. Nee, das waar. Hoppa, weer 12 maanden gezeur, gezeik en geleuter verder. En als ze dan uiteindelijk het ontwerp af hebben kommen er wat techneuten om de hoek kijken. Het hele designteam in de stress want er moeten wielen onder ! Ja, nu is die hele mooie lijn weg. 3 maanden later hebben de techneuten met veel pijn en moeite de designers er van overtuigd dat er toch echt wielen onder moeten en het liefst meer dan 2. Sterker nog: 4 wielen is het allerbeste. Dus het designteam neemt maar eens een betaalde sabattical van een maand of 2 en gaat weer met frisse moed aan het werk. 24 maanden later komen ze met een aangepast ontwerp met wielen. De techneuten zijn nu ook blij. Zij ontwerpen in een half uurtje de techniek, laten wat mallen en machines bouwen, programmeren de robots en de productie kan beginnen.

Goedkope auto: stagiair mag onbetaald ene auto in elkaar krassen. Hij doet hier een dag over, maar dan zitten er wel 4 wielen onder, er zit techniek in en de techneuten hoeven alleen wat mallen en machines te laten bouwen, de robots in te stellen en viola, de autofabriek spuugt weer een lading auto's uit. Op het design is niet gelet, dus het is of een aartslelijk brik of het ziet er wel fatsoenlijk uit. Het is maar net wat het toeval wil.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_68319803
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef A-mineur het volgende:
[ afbeelding ]

Deze is niet lelijk (wel wat kleiner natuurlijk) en ook niet duur.
Life isn't about waiting for the storm to pass...It's about learning to dance in the rain.
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 22:13:19 #21
18653 crew  D.
pi_68319806
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk auto designer?
Auto's tekenen en zorgen dat fabrikanten ze te zien krijgen
pi_68319904
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe wordt je eigenlijk auto designer?
Door Industrial Design te studeren en een Master Automotive te doen.
Of iets in die richting...
(ben zelf toevallig net gestopt met een schakeljaar Automotive...)
pi_68319911
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef D. het volgende:

[..]

Auto's tekenen en zorgen dat fabrikanten ze te zien krijgen
Maar daar moet je vast een opleiding voor volgen? Je moet ook rekening houden met de techniek enzow
  donderdag 23 april 2009 @ 22:16:33 #24
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_68319946
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]

Zoiets dus?
De Dacia Logan ziet er niet echt mooi uit ofzo...
Toch zie je deze best vaak.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  Moderator donderdag 23 april 2009 @ 22:24:58 #25
18653 crew  D.
pi_68320272
quote:
Op donderdag 23 april 2009 22:15 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Maar daar moet je vast een opleiding voor volgen? Je moet ook rekening houden met de techniek enzow
Jij kunt de grote lijnen zetten, andere mensen kunnen het dan bijschaven om het technisch mogelijk te maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')