Verdorie, daar gaat mijn scopequote:Op woensdag 10 juni 2009 08:41 schreef wdn het volgende:
Ongenadeloze trap
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ipkaart__.html?p=1,1
quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:38 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Verdorie, daar gaat mijn scope![]()
Maar goed, het blijkt dus dat ze op gewoon keihard falen.
Zo ongeveer vanaf het begin is hier al door critici op gewezen.
Ja normaal reageert hij als eerste, maar nu niet. Vreemd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:27 schreef OldJeller het volgende:
Hilarisch.
Wat zei "snowgoon" / "houtworm" ook alweer constant? Dit systeem is er mede om het zwartrijden wat altijd zoveel gebeurde tegen te gaan.
quote:Arnhem en Nijmegen aan de OV-chipkaart
Nederland - door Redactie op 11-06-2009 @ 20:19
Nederland Buspassagiers in de Stadsregio Arnhem-Nijmegen kunnen vanaf 1 juli gebruik maken van de OV-chipkaart. Dat meldde de stadsregio vandaag. Het nieuwe vervoersbewijs wordt in fases in heel Nederland ingevoerd.
Rond Arnhem en Nijmegen verzorgen vervoersbedrijven Connexxion, Novio en Hermes het busvervoer. De OV-chipkaart is verkrijgbaar via de klantenservice van de drie vervoerders en via de websites. Vanaf 1 juli is de kaart ook te koop bij één verkooppunt in elke gemeente. Passagiers in de regio kunnen bovendien tot begin volgend jaar gebruik blijven maken van de strippenkaart.
De OV-chipkaart is al ingevoerd in onder meer Amsterdam en Rotterdam.
Nieuwe berichten over de chipkaart vandaagquote:
Maar kan je bij de metro ook niet, nadat je hebt ingecheckt, meteen aan die andere kant "uitchecken", vervolgens in de metro stappen.. en dan op je eindbestemming weer uitchecken?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nieuwe berichten over de chipkaart vandaag
Het % zwartrijden is teruggelopen van 10% nar 4% in de metro volgens informatie die staatssecretaris huizenga naar de Tweede Kamer wordt gestuurd.
Er wordt steeds minder zwart gerezen volgens dat rapport, wel merkwaardig omdat 2 maanden geleden het % zwartrijden nog onder de 4% lag, maar goed.
Over het zwartrijden in de bussen en trams wordt geen woord gerept, daar klagen busmaatschappijen juist dat het % zwartrijden veel hoger is door de chipkaart
Volgens mij betaal je dan de maximumprijs van 4 euro.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar kan je bij de metro ook niet, nadat je hebt ingecheckt, meteen aan die andere kant "uitchecken", vervolgens in de metro stappen.. en dan op je eindbestemming weer uitchecken?
Nee want je moet dan door een poortje bij de eindbestemming en daar kan je niet doorheen als je al uitgecheckt bent. Je kan het wel achter iemand anders aanlopen uiteraardquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar kan je bij de metro ook niet, nadat je hebt ingecheckt, meteen aan die andere kant "uitchecken", vervolgens in de metro stappen.. en dan op je eindbestemming weer uitchecken?
Nee die betaal je alleen als je vergeet uit te checkenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 20:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens mij betaal je dan de maximumprijs van 4 euro.
Volgens mijn transactieoverzicht heb ik 10 juni zelfs 2x in en uitgecheckt om 2x exact dezelfde tijd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 09:51 schreef Mr.J het volgende:
Ben ik normaal met een ritje van 15 haltes 1,49 kwijt, moet ik gisteren maar 3 haltes op 't zelfde traject, kostte mij dat in ene 0,86?!
Ik ga maar weer even mailen.
/edit:
En OV-chipkaart.nl loopt nog steeds dagen achter met een transactieoverzicht. Stelletje sukkels, kan nu max mijn gegevens van de 5e zien.
Dus als je uitcheckt maar niet op tijd door het poortje komt ben je theoretisch voorgoed opgesloten?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee die betaal je alleen als je vergeet uit te checken
Ja, het is mij al 3x overkomen, omdat het systeem mij wel uitcheckte, maar het poortje niet openging.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 23:09 schreef Igen het volgende:
[..]
Dus als je uitcheckt maar niet op tijd door het poortje komt ben je theoretisch voorgoed opgesloten?
Er stond vandaag een zeer lang artikel in het AD over de overlast in het OV in Rotterdam.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:52 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nieuwe berichten over de chipkaart vandaag
Het % zwartrijden is teruggelopen van 10% nar 4% in de metro volgens informatie die staatssecretaris huizenga naar de Tweede Kamer wordt gestuurd.
Er wordt steeds minder zwart gerezen volgens dat rapport, wel merkwaardig omdat 2 maanden geleden het % zwartrijden nog onder de 4% lag, maar goed.
Over het zwartrijden in de bussen en trams wordt geen woord gerept, daar klagen busmaatschappijen juist dat het % zwartrijden veel hoger is door de chipkaart
Hetzelfde als de eerste strip van een strippenkaart.quote:
Met een strippenkaart ben ik maar 3 strippen (E1.46) kwijt bij een route van 10!!! haltes.quote:
gewoon net als de rest doen in bus en tram, zwartrijdenquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:26 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Met een strippenkaart ben ik maar 3 strippen (E1.46) kwijt bij een route van 10!!! haltes.
Daar komt bij dat je binnen het uur met je strippenkaart nog terug kan rijden zonder bij te stempelen.
Met de ov chip betaal je bij de terugreis gewoon weer "Instaptarief enzo hè" . lekker goedkoop dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |