op de rugquote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Ticootje het volgende:
marie is onderweg, maar ik weet helemaal niet hoe ik een mei tai knoop.
Lianne doet dat ook wel eens. Wanneer doet Ruben dat.. tijdens het dragen of het knopen?quote:Op maandag 27 april 2009 21:10 schreef Jelief het volgende:
vraagje...
Als ik Ruben inde doek draag geeft hij standaard een mondje terug, ook als het langer na een voeding is. Ligt dat aan Ruben of kan dat aan de manier van knopen liggen?of aan mijn megavoorgevel?
PayPal scheelt je iig de transferkosten van de bank.quote:Op maandag 27 april 2009 20:48 schreef cattie het volgende:
Hmmm, misschien toch maar eens in dat paypal gebeuren duiken (ik kan er al wel mee betalen). Bedankt voor jullie hulp.
Zin in een koppie thee met Neel?quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef Ticootje het volgende:
marie is onderweg, maar ik weet helemaal niet hoe ik een mei tai knoop.
Dan heb je voor de koude dagen nog oranje "Bee Warm" beenwarmers nodigquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:48 schreef Jelief het volgende:
[..]
Dan heb je voor de koude dagen nog oranje "Bee Warm" beenwarmers nodig
het was even een snelle typactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 10:55 schreef Nijna het volgende:
Davinia, dan kan je wel makkelijk zien wat er aan doeken circuleert... Ik vind het wel een prima idee...
Aanvulling voor de niet rekbare doeken: chimparoo en neobulle
En bij de rekbare doeken zou ik er draaGdoek.nl van maken, je g is weggevallen
Hey Icicle, Als Diaan hem niet wil dan ben ik wel geinteresseerd. Ik zal je even Pmen, ehm, eerst even aanzettenquote:Op maandag 27 april 2009 11:11 schreef lcicle het volgende:
Diaan73, ik heb nog (steeds) m'n EllaRoo Seattle te koop, waar je prima een Ringsling van kunt maken. De ringen krijg je er zelfs van me bijHet is een zwarte doek, niet erg kleurrijk dus, maar misschien vind je dat misschien wel mooi?
Hier de 'advertentie': Draagdoeken deel 42
WB Floriaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef Floria het volgende:
Ha!
Ik was mijn password vergeten (oh oh oh de hormonen!). Maar heb trouw alle deeltjes gevolgd hoor en jullie hebben mij vast heel erg gemist![]()
Cattie, je kunt het bij pp makkelijk veranderen dat je ook geld kan ontvangen en dat is toch wel het aller makkelijkst, snelst als je betaling uit de VS wil ontvangen.
Inmiddels ben ik heul wat doeken verder dan in de op staan. Het worden er in rap tempo meer ben ik bang![]()
Mijn rijtje mag ook wel uit de OP want deze is totaal niet up to date.
Anyhow: I'm back
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |