SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag bij het openen van een nieuw topic de informatie uit de wiki halen, die vind je HIER
Als je een update van jouw doekenlijstje wil, graag zelf in de wiki doen, dan wordt het vanzelf meegenomen in een volgend topic.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Laatste reacties:quote:Op donderdag 23 april 2009 20:43 schreef cattie het volgende:
Chinablauw is al uitverkocht...
Blauw staat jullie geweldig Webkim!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:58 schreef DaviniaHR het volgende:
welke varianten waren nou juist wel goed geschikt voor peuterdragen en minimaal haakjesgevoelig?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:02 schreef LovelyLady het volgende:
Eensch, blauw staat jullie super!! Webkim
[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 24-04-2009 22:04:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet zo heel veel indio's gevoeld: een linnen, een katoenen en een wollen. Alleen mijn wollen indio (zinnober) vind ik haaltjesgevoelig. De katoenen (tulpe) heeft wel structuur maar heeft minder losse lusjes dan bijvoorbeeld een waves of sommige stukjes op nino/la leche league.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:58 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
welke varianten waren nou juist wel goed geschikt voor peuterdragen en minimaal haakjesgevoelig?
Zonder kinderen gaat helaas niet lukkenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Is er misschien iemand met ervaring met kleine babietjes te dragen die 3 mei as. wil komen helpen met instructies?
Zonder kind, want dat past niet meer...
maar nu is Macka de enige met echte baby-ervaring, met 10 beginnelingen en moi en Kersjes, maar die heeft ook geen miniDevin gedragen, geloof ik.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef MamsX het volgende:
PFFFFF ik weet het niet meer.. ik voel me uber NOOB
ik vind Draagdoek Miel et Malice Framboise van webkim prachtig. (maar die springt er wel direct uit)
Maar ik draag zelf in kleding voornamelijk zwart, grijs, bruin, wit dus een mooie bijpassende doek is dan wel erg leuk.. En ik weet niet waar ik ze moet zoeken..Ik heb net een paar "merken" toegevoegd bij Handige Links in de OPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopelijk heb je er wat aan.
jaaah roze met zwart roze met bruin roze met grijs..kan allemaalquote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef owlet het volgende:
Als je kledingstijl zo basic is qua kleur dan past een knalroze doek daar volgens mij juist heel goed bij!
Maar goed, ik ben horrible als het op kleuren aan komt, van mij kan het niet fel genoeg zijn en ik vind roze juist overal bij passen.
Precies, het zijn merken en geen soorten. Dus dat moet je aanpassen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb net een paar "merken" toegevoegd bij Handige Links in de OP
hopelijk heb je er wat aan.
Ik heb Sasha wel mini gedragen dus op zich ben ik niet geheel onervaren...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Is er misschien iemand met ervaring met kleine babietjes te dragen die 3 mei as. wil komen helpen met instructies?
maar nu is Macka de enige met echte baby-ervaring, met 10 beginnelingen en moi en Kersjes, maar die heeft ook geen miniDevin gedragen, geloof ik.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
Zara's en Indio's zijn niet mijn ding Noli maar als ik moest kiezen zou ik voor een Zara gaan
je kunt dit bericht niet meer wijzigen omdat een moderator de reactie gesloten heeft. (edit_message::msg_locked)quote:Op donderdag 23 april 2009 21:55 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Precies, het zijn merken en geen soorten. Dus dat moet je aanpassen.
ik ben er niet voor om merken in de OP te zetten trouwens, er zijn er meer merken dan er in de OP staan en dat zijn toch ook goede doeken. dus op basis waarvan maakje dan je selectie?
Hoe goed ben je be-OV-baar?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:06 schreef DaviniaHR het volgende:
Je neemt Sasha toch niet mee?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb Sasha wel mini gedragen dus op zich ben ik niet geheel onervaren...
Maar ik wil desnoods ook wel mijn plekje afstaan aan iemand met meer ervaring en verschillende doeken als dat beter is. Ten slotte kan ik het al wel en kom ik vnml voor de gezelligheid.
En ik ben het wel met Macka eens dat die lijst met soorten/merken in de OP van mij niet hoeft. Ik kreeg ook al gelijk weer de melding dat de OP te groot wordt en dat aanpassen wel eens lastig kan worden.
Is er niet iemand die eens zin heeft om een OUD draagdoek Wiki te maken? Dan kunnen we daarheen verwijzen voor dat soort linkjes en houden we het hier nog een beetje manageable.
Llewella, ik heb jouw lijstje aangepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |