Kansloos dus. Maar dat is tegen een lederen knikker aantrappen ook. Ik knikker gewoon met glas, veel toffer.quote:
Je hebt het dus niet zo op negers?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:37 schreef tralalala het volgende:
Die neger loopt me altijd een partij te stoken, echt niet normaal.
Nee. Negers zijn namelijk zwart.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:38 schreef Pollock het volgende:
Je hebt het dus niet zo op negers?
Je kent die volgeladen karren in de buurtsuper toch wel? Met zo'n dik wief er achter?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Koploperkopper het volgende:
....
Het hele huis riekt en ziet eruit als een en al vrouw. Heeft die man ook ergens een vitrine in de kamer staan met X dingen die die verzamelt, moet die zooi er meteen uit omdat het een losgeslagen hobby is.
...
Zo waar. Nol moet gewoon de mogelijkheid hebben om zijn wc-potjes ten toon te stellenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog erger is Help, mijn man heeft een hobby, oid. Wel eens perongeluk een aflevering van gezien.
Het hele huis riekt en ziet eruit als een en al vrouw. Heeft die man ook ergens een vitrine in de kamer staan met X dingen die die verzamelt, moet die zooi er meteen uit omdat het een losgeslagen hobby is.
En die huilneger meteen weer van; 'ooooh das errug! vreselijk! ja nee ik begrijp het helemaal, dit kan zo niet langer!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Precies, mensen die stoken zijn kansloze hippie's.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Niet op zulke types in ieder geval.
Laat staan die Turk!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef Frasier het volgende:
Kerels die meewerken aan dat soort programma's![]()
Die neger kwam mijn huis echt niet binnen.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 11:23 schreef honda1990 het volgende:
Die aflevering waarin die vrouw zeikt dat haar man teveel naar de sportschool gaat, terwijl zij zelf ook gewoon bodybuilder isOok alleen omdat ze op het eind van de uitzending achter in de tuin een mini-gym krijgen
Turken (en andere Islamieten) zijn van harte welkom, negers daarintegen moet ik gewoon nietquote:
Dat is ook waar RTL Nederland naar toe wil: een klootjesvolk die voor niets anders leeft dan brood en spelen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:44 schreef Koploperkopper het volgende:
Nog erger is Help, mijn man heeft een hobby, oid. Wel eens perongeluk een aflevering van gezien.
En die huilneger meteen weer van; 'ooooh das errug! vreselijk! ja nee ik begrijp het helemaal, dit kan zo niet langer!'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het er veel zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 01:05 schreef Morrigan het volgende:
Hoeveel echtscheidingen zijn er door dit soort programma's al aangevraagd?
Op zulke momenten moet je gewoon baas van je afstandsbediening zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 00:40 schreef Lastpost het volgende:
Goede klacht, je zult maar zo'n labiel wijf thuis hebben rondwandelen met de overtuigingskracht van een geplette pelpinda.
Maandenlang ouwehoeren, dreigen en allerlei sancties verzinnen en dan uiteindelijk zo'n huilneger op manlief z'n werk laten verschijnen met een deprimerende boodschap.
En dan die negert die volgens mij tijdens het klussen zelf de handyman uithangt bij de vrouwtjes.
Heel het programma lopen ze erbij als depressieve emo's en nog voordat ze iets gezien hebben van mogelijk resultaat stralen ze weer als ze het huis bezoeken, kan geen toeval wezen.
Oja en is dat emancipatiegezeik ineens van de baan ofzo? Ga lekker met al je klagende desperate-housewifes zelf aan de slag.
Voetbal is tegenwoordig veel meer dan balletje-trap. Af en toe zie je een TBS-patiënt op het veld lopen die wat enkele spelers omver schopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef cvboer het volgende:
Alles beter dan dat lutserige voetbal, beetje doelloos tegen zo'n lederen knikker aan trappen
Ik vraag me af of die kerels nog niet gecastreerd zijn ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef Frasier het volgende:
Kerels die meewerken aan dat soort programma's![]()
Die neger kwam mijn huis echt niet binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |