quote:Op donderdag 23 april 2009 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
De eerste goede KLB topic van TS, bravoBen het voor de rest wel eens ja, van die domme huishoud wijfjes die niet voor zichzelf kunnen opkomen.
Die neger zou onderdeel van mijn muur wordenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef Frasier het volgende:
Kerels die meewerken aan dat soort programma's![]()
Die neger kwam mijn huis echt niet binnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die neger zou onderdeel van mijn muur worden
onder het mom van: "help mijn neger wordt geklust"Had dan gezegd van "help, mijn neger is in de muur verwerkt" ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Meestal zijn het mensen die aan hockey doen die dit soort dingen zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:09 schreef Pollock het volgende:
Voetbal is een sport voor dunne flikkertjes [ afbeelding ] ..
Geheel de uitzondering bevestigend, speel ik dus uiteraard geen hockey.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meestal zijn het mensen die aan hockey doen die dit soort dingen zeggen.
Nee, meestal zijn het mensen die altijd als laatste gekozen werden met voetbal en nu boos zijn op die gemene sport.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Nee, meestal zijn het mensen die altijd als laatste gekozen werden met voetbal en nu boos zijn op die gemene sport.![]()
Ik doe geen 1 sport maar voetbal is zo'n mietjes sport... met al die schwalbesquote:Op donderdag 23 april 2009 21:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is hetquote:Op donderdag 23 april 2009 21:12 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Nee, meestal zijn het mensen die altijd als laatste gekozen werden met voetbal en nu boos zijn op die gemene sport.![]()
Welk voetbalclubbie dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef tong80 het volgende:
Kwam er nou een Marokkaan zijn dienste aanbieden ?
hij werd een beetje agressiefquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |