Ja, ik snap het ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef Krentenbol. het volgende:
Zwarte kaartjes? Wat onhandig.
[ afbeelding ]
Ik las het ook ja, maar daar zou ik ze sowieso nooit halenquote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik las vandaag dat de organisatie van LL een aantal toegangskaarten geblokkeerd heeft die via tussenhandelaren tegen te hoge prijzen waren verkocht, vandaar mijn vraag.
Ik snap het sowieso niet. Er zijn kennelijk nog kaartjes voor de normale prijzen en langs de reguliere weg verkrijgbaar, waarom zou je het dan op zo'n manier doen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik las het ook ja, maar daar zou ik ze sowieso nooit halen
Analeneiland FTW!quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
overmorgen naar Marokko jeej!
MM gaat dus gewoon bij jou op bezoek?quote:
Was het maar zo'n feest!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
MM gaat dus gewoon bij jou op bezoek?
Voor over een paar dagen, als ze uitverkocht zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Er zijn kennelijk nog kaartjes voor de normale prijzen en langs de reguliere weg verkrijgbaar, waarom zou je het dan op zo'n manier doen?
Kunnen we al ergens geld inzetten op jouw nummer?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Thisbe het volgende:
Is er ook ruimte voor een burnout teller? De tweede meldde zich ook vandaag.
Het zijn net de tien kleine negertjes.
Dat gaat hard...quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Thisbe het volgende:
Is er ook ruimte voor een burnout teller? De tweede meldde zich ook vandaag.
Het zijn net de tien kleine negertjes.
Hou je voortaan even je spam bij je trouwens?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen we al ergens geld inzetten op jouw nummer?
En waar kunnen we wedden op een baan waarin jij het langer dan een maand volhoudt?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kunnen we al ergens geld inzetten op jouw nummer?
Ik zit al op 2 maanden, ben trots op mezelfquote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En waar kunnen we wedden op een baan waarin jij het langer dan een maand volhoudt?
CL!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al op 2 maanden, ben trots op mezelf
8 maanden is mijn recordquote:Op donderdag 23 april 2009 22:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit al op 2 maanden, ben trots op mezelf
De kerkhoven liggen boordevol met onmisbare mensenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
8 maanden is mijn record. En ik ben hier hard op weg om onmisbaar te worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |