Je zei dat die van jou de eerste was, hij heeft dus nooit gevlogen begrijp ik? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord... Was het een testtoestel? Of mogen we dat zo niet noemen?quote:Space Shuttle Columbia (NASA Orbiter Vehicle Designation: OV-102) was the first spaceworthy space shuttle
Gegoogled !? Dan dus geen antwoorden meer van jou op deze vraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je zei dat die van jou de eerste was, hij heeft dus nooit gevlogen begrijp ik? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord... Was het een testtoestel? Of mogen we dat zo niet noemen?
ik zoek de beoogde naam van de eerst gebouwde spaceshuttle.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef De_Hertog het volgende:
Je zei dat die van jou de eerste was, hij heeft dus nooit gevlogen begrijp ik? Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord... Was het een testtoestel? Of mogen we dat zo niet noemen?
Ik ga ook geen antwoord geven, maar ik wist / dacht te weten dat de Columbia de eerste was. Vandaar dat ik die had opgezocht, omdat jij stelde dat de Enterprise de eerste was. Omdat ze het bij de Columbia hebben over de eerste 'spaceworthy' vraag ik me af of de Enterprise dan alleen een testtoestel was. Wat zou kunnen verklaren waarom ik er nog nooit van gehoord hadquote:Op donderdag 23 april 2009 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gegoogled !? Dan dus geen antwoorden meer van jou op deze vraag.
Daarom schreef ik ook. Geen antwoorden meer van jou dus bij deze vraag.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik ga ook geen antwoord geven, maar ik wist / dacht te weten dat de Columbia de eerste was. Vandaar dat ik die had opgezocht, omdat jij stelde dat de Enterprise de eerste was. Omdat ze het bij de Columbia hebben over de eerste 'spaceworthy' vraag ik me af of de Enterprise dan alleen een testtoestel was. Wat zou kunnen verklaren waarom ik er nog nooit van gehoord had
Close, but no.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Bill?
Jack is de hoogste wet van de USA?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef Susi het volgende:
Jack ?
En dat is een onderdeel van?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Berkery het volgende:
First Amendment?
Nopequote:Op donderdag 23 april 2009 21:52 schreef starla het volgende:
civil rights act
Nee,quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Checks and Balances?
Nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:04 schreef starla het volgende:
conspiracy
Ja. na die hint wist ik het ook wel. Maar ik mocht niet meerquote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef starla het volgende:
is het zo simpel?
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:08 schreef starla het volgende:
constitution
Hoezo?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:09 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja. na die hint wist ik het ook wel. Maar ik mocht niet meer
Gebruik gemaakt van googlequote:
Ik was het niet eens met de uitdrukking 'eerste space shuttle' maar ik bleek (gedeeltelijk) ongelijk te hebbenquote:
Ik begreep ook niks van de vraag ..hoe dan ook we gaan weer verderquote:Op donderdag 23 april 2009 22:13 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik was het niet eens met de uitdrukking 'eerste space shuttle' maar ik bleek (gedeeltelijk) ongelijk te hebbenHoe dan ook, volgende vraag
yup V = 1/3 * oppervlakte grondvlak * hoogte, ofwel 1/3 * 20 * 6 = 40quote:Op donderdag 23 april 2009 22:17 schreef qonmann het volgende:
40
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |