zit je nog steeds bij je Pa en Ma?quote:
Nog steeds jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:01 schreef FANN het volgende:
[..]
zit je nog steeds bij je Pa en Ma?
ja denk ik....
nog geen plannen voor een eigen ''bunkertje''......
aam het multitaskenquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:04 schreef FANN het volgende:jullie zijn of héél sloom of jullie zijn alweer pleite.......
quote:
Ten opzichte van jou zijn wij al snel sloomquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:05 schreef FANN het volgende:
[..]
o jij bent er nog..... gewoon sloom dus........
![]()
ow... oké..... vertel eens iets....
ga je de bunker volgen?
en zo ja...... waarom?
en zo nee...waarom niet?
Gewoon erg 'basic' en er stond nog niet echt veel, een grote picknicktafel meer niet. Toen ik er was werden ook de stapelbedden geplaatst, daar was ik wel van onder de indruk aangezien het niet wat je zegt mooie stapelbedden zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:59 schreef FANN het volgende:
[..]
zoooooooo wat een verhaal...... dus je hebt de Bunker al van binnen gezien?
en? was het wat?
quote:er is toch ook een deelnemer die BOB heet?
als je fan van die wordt hoef je op elke bil alléén maar een B te laten tatoeeren en als je dan bukt staat
er
BB
vervelingquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ten opzichte van jou zijn wij al snel sloom![]()
Ja, ik ga de bunker kijken. Waarom? verveling
Daarbij moet ik gewoon alles zien dat streams heeft, tik van me
ow.... oké en was CC er ook......quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gewoon erg 'basic' en er stond nog niet echt veel, een grote picknicktafel meer niet. Toen ik er was werden ook de stapelbedden geplaatst, tis allemaal erg 'back to basic'
[..].Dit is wel echt een andere Bob heur!
Ja CC was er ook, tis een erg leuk vrouwke, alleen een beetje hulpeloos op klusgebiedquote:Op vrijdag 24 april 2009 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.... oké en was CC er ook......
moest effe je verhaal 2x lezen en toen zag ik dat staan......
vrouwke ?quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:22 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja CC was er ook, tis een erg leuk vrouwke, alleen een beetje hulpeloos op klusgebied.
Volgens mij was ik 1 van de eerste die gefilmd werd op de streams trouwens.
dat horen we morgen wel van Cc...quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:33 schreef Maanvis het volgende:
in de regiekamer was wel al beeld, daar heeft Bart wat snapshots van mij gemaakt vertelde ie.
enne, vrouwke, wat moet ik anders zeggen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |