Zo, ben alweer een tijdje terug. FF lekker geklust, alhoewel ik nog niet echt veel heb kunnen doen. Wat kabels weggewerkt en wat camera's vastgeschroefd, en wat opgeruimd. O en de arme copycat geholpen met dingen die ze zelf niet kon zoals stekkers in een hoog stopcontact duwen

.
Het geheel ziet er erg professioneel uit, had meer houtje-touwtje werk verwacht maar als je de redactieruimte en de techniek (camera's etc) ziet dan heeft het erg veel weg van DGK.
De camera's waren ook pas net online, die waren ze nog volop aan het testen, Bram sprak van wat problemen met de leverancier, dat het daarom zo lang duurde, maar weet niet waarvan dat was, camera's gok ik

. Verder heb ik de introtune van de bunker nog ff beluisterd, die was blijkbaar net binnen

.
Tijdens het eten heb ik nog ff geklets met Bob, 1 van de redactieleden. Bob was ook betrokken bij BB vanaf het begin en bij DGK (hij vertelde dat hij de trap van Natasia had gefilmd), maar daar is ie toen na een tijdje mee gestopt. Verder johan vlemmix nog ff een hand gegeven, ik krijg de indruk dat ie zich in gaat zetten om de bunker te promoten..
Op het laatst moest de tegelvloer nog geverfd worden dus toen kon ik niet verder klussen, dus toen ben ik maar gegaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een
gedicht over MaanvisHet
ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!