Nee. Buiten Bart dan. Vandaag is Dementor er, maar die is denk ik alweer weg als ik vanavond langs ga.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:17 schreef Deisyy het volgende:
Cc en Maanvis hebben jullie nog andere BF-ers gezien?
Ja nou.. CN-ersquote:
Daar heb je vannacht over liggen woelen hè, zo in je bedje?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:27 schreef Maanvis het volgende:
Fijn om te zien dat ik de toorn der KopijKat nog niet over mij heb afgeroepen.
Jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar heb je vannacht over liggen woelen hè, zo in je bedje?
Het was ook niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het wel grappig dat je me op basis van mijn vage fobo toch meteen herkende. Terwijl ik in eerste instantie eigenlijk incognito wilde blijven.
Niet kopen dusquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:41 schreef liesje1979 het volgende:
Van Marktplaats:
Deze gaskachel heeft mij en mijn gezin veel warme uurtjes bezorgd, vooral in de winterperiode!
We hebben deze gaskachel niet meer dan 10 keer gebruikt.
Ze verkeerd dus nog in zeer goeie staat.
Hoe kan dat nou, veel warme uurtjes, maar niet meer dan 10 keer gebruikt.
Of hebben ze hem tien jaar lang van winter- tot zomertijd laten branden?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:47 schreef Manu82 het volgende:
Misschien bedoelen ze 10 keer per dag ofzo?
Oh dat had ik niet helemaal meegekregenquote:
Zo vaag is het niet. Je was de enige Sidonia in de Bunker.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:33 schreef Copycat het volgende:
Ik vond het wel grappig dat je me op basis van mijn vage fobo toch meteen herkende.
Toevallig dat ik dat gisteren ook dacht in de auto, "Dat zou best een zus van Barb kunnen zijn".quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:56 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zo vaag is het niet. Je was de enige Sidonia in de Bunker.
Je lijkt wel wat op Barb trouwens. Of ben je Barb?
En ze woont ook in Eindhoven... verdacht!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Copycat het volgende:
Ze lijkt idd meer op mij dan mijn broer en zus doen.
Mijn verloren gewaande zusje!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:25 schreef Maanvis het volgende:
En ze woont ook in Eindhoven... verdacht!
WELKE STREAM(S)?quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:35 schreef Manu82 het volgende:
Maar zijn er al caps van Dementor op de streams?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |