Toen wij er de eerste keer waren, was het nog begin april en was het al super daarquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat klopt volgens mij, komt me bekend voor iig!![]()
Leuk, het is nu alleen nog een beetje voorseizoen geloof ik, qua uitgaan dan.
Maar wel gister 29 graden!! Lekker!!
Heb verhalen gehoord dat het er mega duur was?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toen wij er de eerste keer waren, was het nog begin april en was het al super daar![]()
En kroegen en alles zijn daar ook super
Ik hoorde dat er nu voornamelijk stelletjes en oude mensen waren.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Toen wij er de eerste keer waren, was het nog begin april en was het al super daar![]()
En kroegen en alles zijn daar ook super
Viel volgens mij heel erg meequote:Op vrijdag 24 april 2009 08:36 schreef hollowman het volgende:
[..]
Heb verhalen gehoord dat het er mega duur was?
Moet je even tegen hem zeggen dat er in de buurt een vrij populaire disco isquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er nu voornamelijk stelletjes en oude mensen waren.![]()
Vond ik helemaal niet zo erg eigenlijk.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:42 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moet je even tegen hem zeggen dat er in de buurt een vrij populaire disco is
quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:43 schreef hondjes het volgende:
[..]
merk zonnebrillen en horloges zijn daar veel goedkoper.Heb er eens een horloge gekocht.
Ja nou, ze hebben die stopcontacten te hoog gemaakt voor mensjes van mijn postuur. Verder kan ik wel een goeie bak koffie zetten, afwassen, koksmaatje spelen én vegen. En dat allemaal tegelijk, hè.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:56 schreef Maanvis het volgende:
O en de arme copycat geholpen met dingen die ze zelf niet kon zoals stekkers in een hoog stopcontact duwen.
Bob is de regisseur en een verdomd goeie.quote:Tijdens het eten heb ik nog ff geklets met Bob, 1 van de redactieleden. Bob was ook betrokken bij BB vanaf het begin en bij DGK (hij vertelde dat hij de trap van Natasia had gefilmd), maar daar is ie toen na een tijdje mee gestopt.
Des te eerder ligt Bob 24/7 bij je in bed.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Copycat het volgende:
Maar na een beetje in TBO bijgelezen te hebben, merk ik dat alles gedoemd is te mislukken .
Met Maanvis en ik er dan zo tussen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:59 schreef Stefan het volgende:
Des te eerder ligt Bob 24/7 bij je in bed.
Is het nou bob of maanvisquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Bob? Eergisteren. Toen hij me de fles knoflooksaus aangaf
Die zal ik onthouden, misschien dat het werkt op de zaterdagavond..quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:10 schreef Copycat het volgende:
Bob? Eergisteren. Toen hij me de fles knoflooksaus aangaf
Alles wat jij je in je hoofd wil halen ... and then some.quote:
Zometeen word de stream van de redactie boeiender dan de stream in de bunkerquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alles wat jij je in je hoofd wil halen ... and then some.
...
Mariell is ook een lekker wijf, trouwens.
Bart en Bram zijn BN'ers hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |