Ander woord voor: Nederland wil wing aan wing met de Amerikanen vliegen, bij de grote jongens horen en wanen dat het nog steeds de grootmacht is van weleer. Vandaar de Michiel de Ruyter vergelijking door Jack de Vries van gisteren; het waanidee en de droom dat Nederland nog steeds ertoe doet in de wereld.quote:

schumacher kan ze echt niet een paar maten op pompen, uit ervaring weet ik dat een cup de max is.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:36 schreef alors het volgende:
[..]
En door hooggesloten, zeker lichtgekleurde, truitjes lijken ze zomaar een paar cupmaten groter. Dat is ook vaak bij coltruien zo

Ze kopen geen testtoestel. Ze geven Lockheed het geld zodat ze dat toestel kunnen maken, en dan kunnen wij volgend jaar bekijken of we dat toestel willen of niet. Zo niet, dan krijgen we het geld, dat zij gedeeltelijk al hebben gebruikt voor de bouw van dat toestel, terug. Van een commercieel bedrijf.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef OldJeller het volgende:
Waarom kopen ze testtoestellen, als ze pas in 2012 gaan beslissen.
Weg ermee.

Nuja, ik ben sowieso geen fan van die man. Doe mij maar Geert of Femke. Met Krista en Brinkman als leuke alternatieven.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik vind Pechtold het eigenlijk nog wel goed doen.. Hij heeft een duidelijk punt: wij willen een kandidatenvergelijking vóór de aanschaf, en mét die Super Hornet en de levensduurverlenging. Dat zij hij gisteren, en vandaag ook. Lijkt me een zeer redelijke wens.

Dat kan, maar ik vind zijn rol in deze zaak, vandaag en gisteren, best goed. Ik ben ook totaal geen fan van Thieme maar ik vond dat ze nu goed geformuleerde heldere standpunten had. Al kwam ze dan maar vijf minuten aan het woord.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Nuja, ik ben sowieso geen fan van die man. Doe mij maar Geert of Femke. Met Krista en Brinkman als leuke alternatieven.

Bij Van Geel heb ik altijd het idee dat als je er op zou drukken er dan pus, diarree en slijm uit zou komen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:51 schreef OldJeller het volgende:
Met die onzin van CDA zijn we al bekend, Van Geel opbokken.

Nu dat helder krijgen en het is duidelijk wat voor debielen het zijn (of wat het CDA werkelijk wil; dat ze allang de keus voor de JSF hebben gemaakt).quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef De_Hertog het volgende:
Nu zegt van Geel weer dat ze met deze motie wel de verplichting aangaan voor de productie van testtoestellen. Wel voor productie, maar niet voor aanschaf?

Pechtold vraagt wel goed door ja. (Sorry, Lemmebquote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Nu dat helder krijgen en het is duidelijk wat voor debielen het zijn (of wat het CDA werkelijk wil; dat ze allang de keus voor de JSF hebben gemaakt).

hehehe je ziet in die hele houding dat ie er niks mee kanquote:Op donderdag 23 april 2009 20:54 schreef OldJeller het volgende:
Die faler heeft een voorgekauwd riedeltje uit z'n hoofd geleerd, anders kan hij er niet over spreken.. te moeilijk.

Als je meer zwart geld meebrengt wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:50 schreef geenjsfinnl het volgende:
[..]
schumacher kan ze echt niet een paar maten op pompen, uit ervaring weet ik dat een cup de max is.

Mensen als Van Geel moeten direct ontslagen worden. Wat een incompetente idioot is dat.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:55 schreef ASroma het volgende:
[..]
hehehe je ziet in die hele houding dat ie er niks mee kan

Ik vind politiek vooral leuk voor het entertainment, humor om te lachen zegmaar. Pechtold biedt dat niet. Geert wel, aan de lopende band, en Femke kan het ook. Die andere twee, Brinkman en Van Velzen, vind ik vooral goed omdat ze er nog geen femtometer omheen draaien.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik vind zijn rol in deze zaak, vandaag en gisteren, best goed. Ik ben ook totaal geen fan van Thieme maar ik vond dat ze nu goed geformuleerde heldere standpunten had. Al kwam ze dan maar vijf minuten aan het woord.

Dat ben ik dan wel met je eens ja. Pechtold is (in dezen) net zo standvastig maar iets te politiek. Van Vezen is inderdaad heel erg fel in haar standpunten. Brinkman is inderdaad zeker ook grappig.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:59 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik vind politiek vooral leuk voor het entertainment, humor om te lachen zegmaar. Pechtold biedt dat niet. Geert wel, aan de lopende band, en Femke kan het ook. Die andere twee, Brinkman en Van Velzen, vind ik vooral goed omdat ze er nog geen femtometer omheen draaien.

Alle informatie en feiten moet er altijd uit gesleept worden.. wat een zooi.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ah. Er komt ook géén kandidatenvergelijking meer. Gaat lekker zo.

Dat was al duidelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef De_Hertog het volgende:
Ah. Er komt ook géén kandidatenvergelijking meer. Gaat lekker zo.

Het is ook lastig te volgen wie wat zei, maar volgens mij dacht Hamer ook nog dat er wel die vergelijking zou komen. En ik tot een minuutje geleden ook, ja..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was al duidelijkHamer zei al dat dat niet in het regeerakkoord zou komen. Daar was ik al heel kwaad over. Dat is echt onbegrijpelijk. Zó afgeven over het gebrek aan degelijke en objectieve informatie.... en nu dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |