Zelfs de vakbonden zeggen dat het aantal banen tegenvallen en zijn geen groot pleitbezorger van de JSFquote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef OldJeller het volgende:
Bij kritiek komen ze altijd met zielige vioolmuziek en beginnen ze over de banen die het wel niet verschaft... ja, tegen welke prijs.
Zou goed kunnen ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:23 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb er nog over na lopen denken:
Ik denk dat die garantie (van niet een verdere en betere informatiestroom) door Lockheed en defensie erdoorheen is gedrukt.
Nederland zal en moet naar de JSF worden geleidt.
het enige wat nederland mag bouwen aan dat vliegtuig zijn de schroefjesquote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zelfs de vakbonden zeggen dat het aantal banen tegenvallen en zijn geen groot pleitbezorger van de JSF
Tsja, maar als ze dat niet kunnen aanvoeren als argument, wat hebben ze dan nog?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Zelfs de vakbonden zeggen dat het aantal banen tegenvallen en zijn geen groot pleitbezorger van de JSF
Ik heb daar echt nul vertrouwen in. Geluidssimulaties, maar vooral de geluidsbeloftes varieren al heel erg. Dat stinkt aan alle kanten. Maar misschien is er hoop.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou goed kunnen ja.
Ik ga echt lachen is volgende week of zo die geluidsstudie komt en blijkt dat half Volkel op de schop moet als de JSF komt. Want dat is ook nog zo'n puntje: vandaag het toestel kopen (of niet) en volgende week komt die analyse uit..
Marianne laat haar moedergevoel spreken; leef en laat leven.. geen geld aan oorlogstuig besteden, maar aan duurzame energie.quote:
Iets wat te maken had dat hij ook tegen de bio-industrie was.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef De_Hertog het volgende:
Wat was nou die laatste opmerking over Rutte?
Ik verstond idd ook bio-industrie en Rutte, maar waar heeft dat mee te maken? Iedereen moest er over lachen, had Rutte onlangs iets over bio-industrie gezegd?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:30 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Iets wat te maken had dat hij ook tegen de bio-industrie was.
En dan nog wat: ik geloof het alleen als de testen worden uitgevoerd met een definitief toestel mét de motor die Nederland erin krijgt (want dat is ook nog niet zeker: er is de keus uit twee motoren waarvan één nog niet klaar is).quote:Op donderdag 23 april 2009 21:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik heb daar echt nul vertrouwen in. Geluidssimulaties, maar vooral de geluidsbeloftes varieren al heel erg. Dat stinkt aan alle kanten. Maar misschien is er hoop.
Met dat zinnetje sluit de PvdD altijd haar betoog afquote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik verstond idd ook bio-industrie en Rutte, maar waar heeft dat mee te maken? Iedereen moest er over lachen, had Rutte onlangs iets over bio-industrie gezegd?
Ik neem aan dat dat inderdaad de revue gepasseerd had in één van de eerdere monologen van Rutte. Heb er alleen niets van meegekregen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:31 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik verstond idd ook bio-industrie en Rutte, maar waar heeft dat mee te maken? Iedereen moest er over lachen, had Rutte onlangs iets over bio-industrie gezegd?
Ah. Marianne, 50 v.Chr. belde, ze wilden hun grap terug.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Met dat zinnetje sluit de PvdD altijd haar betoog af
"Voorts zijn wij van mening dat de bioindustrie moet worden gesloten" oid.
Ben je nog jonger dan 30?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Iblis het volgende:
Ben ik trouwens de enige die tijdens zulke debatten soms kermend van plaatsvervangende schaamte naast de bank ligt, terwijl ik probeer mijn eigen arm af te bijten, teneinde de geestelijke pijn wat de verdringen door lichamelijke?
Ik moet altijd huilen als ik denk dat mijn belastinggeld naar één of ander incompetent figuur gaat dat daar staat en totaal geen functie dient. Een nutteloos object.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Iblis het volgende:
Ben ik trouwens de enige die tijdens zulke debatten soms kermend van plaatsvervangende schaamte naast de bank ligt, terwijl ik probeer mijn eigen arm af te bijten, teneinde de geestelijke pijn wat de verdringen door lichamelijke?
Schaamte kan ik me voorstellen, maar ik heb al mijn lichaamsdelen in ieder geval nog.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:38 schreef Iblis het volgende:
nah goed daarvoor stem je dus....quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ik moet altijd huilen als ik denk dat mijn belastinggeld naar één of ander incompetent figuur gaat dat daar staat en totaal geen functie dient. Een nutteloos object.
Ja. Ik moet vast nog wat eelt op mijn ziel kweken.quote:
Je slaat de stream op?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef De_Hertog het volgende:
Zo'n stream kun je gewoon terugspoelen, natuurlijk. Ze zei inderdaad "en voorts zijn wij van mening dat de bioindustrie moet worden afgeschaft. Net als Mr. Rutte". Maar waar het dan naar verwees heb ik blijkbaar gemist.
Nee. Maar onderin beeld loopt een balkje mee en als ik daarbij terugklik ga ik magischerwijs terug in de tijd. Ik moet daarna wel de stream herladen om weer 'live' te zijn, en daarna kan ik niet meer terugspoelen tot vóór dat moment..quote:
Ik vermoed van wel. Ik had het vroeger ook. Nu niet meer.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef Iblis het volgende:
[..]
Ja. Ik moet vast nog wat eelt op mijn ziel kweken.
Nederland doet mee aan de JSF. En we komen er niet meer onderuit.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Klopkoek het volgende:
What the fuck is hier aan de hand
Hier klopt iets niet
Iets zegt me ook dat Jack nog even het één en ander probeert op te rekken en de intepretatie van de motie probeert te sturen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nederland doet mee aan de JSF. En we komen er niet meer onderuit.
Dat is er, feitelijk, aan de hand.
Hij heeft het er uit. de Vries zei 'verkopen'. Kopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef Lemmeb het volgende:
Oké, eerlijk is eerlijk, Pechtold is goed bezig.
Omdat de PvdA het woordje 'kopen' niet wil horenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef OldJeller het volgende:
Waarom zegt de dikke kneus gewoon niet dat hij het koopt.
Wat een geneuzel. Dit is nou bureaucratische bullshit.
Wat hij nu zegt boeit niemand meer. Het is duidelijk, en de Vries is een lafaard met z'n gedraai.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Hij heeft het er uit. de Vries zei 'verkopen'. Kopen.
Daarvoor is hij er neergezet door Balkenende. En Balkie kijkt toe en ziet dat zijn lobbyist het goed doet.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat hij nu zegt boeit niemand meer. Het is duidelijk, en de Vries is een lafaard met z'n gedraai.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat hij nu zegt boeit niemand meer. Het is duidelijk, en de Vries is een lafaard met z'n gedraai.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |