Van mij, of in die motie? Die motie heeft nog niemand helemaal door kunnen lezen volgens mij. Overigens weet ik nog niet zeker of het inderdaad 100 miljoen is. Maar gelukkig lijkt Hamer dat ook niet te weten.quote:
Ik vraag me echt nog steeds af of de PvdA die koppeling heeft kunnen doorknippen zoals ze zeggen. Hoe zie jij dat? Hoe groot is de kans dat er een addertje onder het gras zit?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:14 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
...waarvoor ze straks natuurlijk prachtig de PvdA de schuld kunnen geven. Nee, politiek gezien heeft het CDA echt nauwelijks iets hoeven in te leveren en moest de PvdA zich, wéér, in allerlei bochten wringen.
Staat de motie al online?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Van mij, of in die motie? Die motie heeft nog niemand helemaal door kunnen lezen volgens mij. Overigens weet ik nog niet zeker of het inderdaad 100 miljoen is. Maar gelukkig lijkt Hamer dat ook niet te weten.
Ik volg het even niet. Bij mijn weten had de PvdA geen (omgerekend) 60 zetels bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Maar iets van 35 ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen 2006 tegenover die van de tweede kamerverkiezingen
Geert fan?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:16 schreef Doopy-X- het volgende:
Geert gaat weer grappig doen zo, hij staat al klaar
Of je cijfers nu kloppen, het komt er wel op neer. Uitstel kost geld, en hoe meer geld het kost, hoe moeilijker het wordt om 'nee' te zeggen.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Van mij, of in die motie? Die motie heeft nog niemand helemaal door kunnen lezen volgens mij. Overigens weet ik nog niet zeker of het inderdaad 100 miljoen is. Maar gelukkig lijkt Hamer dat ook niet te weten.
De gemiddelde NLer krijgt toch nauwelijks iets van dat alles mee. Die stemt PvdA want arbeider of CDA want christen of VVD want ondernemer. Het gaat om de 'swing votes' die wel gewoon dit soort debatten volgen. Wij dus. Blijven opletten dus.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:15 schreef RechtseRukker het volgende:
[..]
Dan moet de NLer straks maar op partijen stemmen die er echt op tegen zijn, en zich geen zand in der ogen laten strooien, net als vorige keer met de Armeense genocide
In ieder geval nog niet op http://www.tweedekamer.nl(...)ervanging_F-16.jsp#0 . Geen idee waar het wel zou moeten staan.quote:
Omgerekend zal het misschien wat minder zijn (vooral door lokale partijen) maar ze hadden iig een monsterwinst (partij met de meeste raadszetels landelijk_ en stonden in peilingen rond die tijd op 60.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik volg het even niet. Bij mijn weten had de PvdA geen (omgerekend) 60 zetels bij de gemeenteraadsverkiezingen van 2006. Maar iets van 35 ofzo.
Nee, dit is goed voor haar airtime, komt straks op het journaal, dan nog ff een babbel met Ferry of en een RTL journalist en het lijkt net alsof Rita fulltima politica isquote:
ze is zoo saai, dat herhalen en gezeur de hele tijd. Kom eens met inhoudelijke punten zoals Mariannequote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, dit is goed voor haar airtime, komt straks op het journaal, dan nog ff een babbel met Ferry of en een RTL journalist en het lijkt net alsof Rita fulltima politica is
Sterker nog: Wilders is pas eind vorig jaar gedraaid.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:20 schreef RechtseRukker het volgende:
Wilders heeft zelf ook voor de JSF gestemd als VVDer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |