Maar je hebt wel je buikje rond. Face it, op zo'n lege maag komt er ook geen zinnig woord uit voor die essayquote:Op donderdag 23 april 2009 @ 19:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Hier maar weer verder sinds ik het topic volgooide!
overigens voor TS
Ik voel me erg, onder druk gezet. Voor morgen moet ik nog even een essay in elkaar flansen. Had zonet even een flinke boodschappen tas opgehaald om de avond door te komen.
Resultaat: je vreet alles op in de tas tijdens het FOK!ken, nu is tas leeg en nog steeds geen fuck gedaan voor die essay.
Neu niet echt.. of nouja.. toch wel beetjequote:
Oh, dat idee ken ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 19:53 schreef theKiD het volgende:
[..]
Neu niet echt.. of nouja.. toch wel beetje![]()
Heb geen zin om zometeen weer naar me werk te moeten gaan
Bedenk je dat ik in het weekend ook mag werkenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:56 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oh, dat idee ken ik.
Daar heb ik de laatste tijd ook nog maar weinig motivatie voor.
Bedenk je dat het bijna weekend is, en mooi weer
Nou... daar is een reden om moe en 'quote:Op donderdag 23 april 2009 @ 19:57 schreef theKiD het volgende:
[..]
Bedenk je dat ik in het weekend ook mag werkenEn de hele week overdag geslapen heb met dit mooie weer
Het is zelfs al zo erg dat ik net 10 minuten geleden voor de 2e maal boodschappen heb gedaan. En dat nu al bijna weer op heb. En nog steeds geen fluitketel uitgevoerd voor m'n essay. Dat wordt nog een lange zit vanavondquote:Op donderdag 23 april 2009 19:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Maar je hebt wel je buikje rond. Face it, op zo'n lege maag komt er ook geen zinnig woord uit voor die essay
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Nou... daar is een reden om moe en '' van te worden, idd!
* Natalie richt steungroep op voor theKiD
Oy.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is zelfs al zo erg dat ik net 10 minuten geleden voor de 2e maal boodschappen heb gedaan. En dat nu al bijna weer op heb. En nog steeds geen fluitketel uitgevoerd voor m'n essay. Dat wordt nog een lange zit vanavond![]()
( we hebben het hier overigens over 'maar' 1500 ) woorden.
Dat zou natuurlijk niet erg netjes zijn, al zijn er genoeg mensen die me makkelijk kunnen ondersteunen wat betreft het onderwerp.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:33 schreef Stali het volgende:
[..]
Oy.
Kun je niet een topic openen om FOK! jou te laten helpen?.
Succes en zet hem op!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk niet erg netjes zijn, al zijn er genoeg mensen die me makkelijk kunnen ondersteunen wat betreft het onderwerp.
Overigens ben ik net 5 minuten geleden begonnen.
W00T!
Dankjewelquote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Stali het volgende:
[..]
Succes en zet hem op!
Bijna weekend!.
Zet dat FOK! eens uit en even doorwerken. Het is ruk, maar doe het nu maar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:01 schreef sitting_elfling het volgende:
ik mis verdorie vrije tijd, heb nog wel even te gaan vanavond voordat ik mn schoolwerkje afgewerkt heb :-X
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |