quote:Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef NJ het volgende:
Een neger in een knalroze jas en je bent verbaasd dat je wordt nagekeken?.
Ja, dus? raciale ondertoon he?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef NJ het volgende:
eensch. pro kleurquote:Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
dat deze samenleving kleurloos is
Gast (tenminste, ik neem aan dat je een man bentquote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Mits gecombineerd met een neutraal gekleurd blousje of shirtje
Welke raciale ondertoon?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, dus? raciale ondertoon he?
Eerder omdat dat niet zoveel voorkomt lijkt me?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:51 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, dus? raciale ondertoon he?
Eerste woordje wat allochtonen in Nederland lerenquote:Op donderdag 23 april 2009 18:53 schreef erikkll het volgende:
[..]
Eerder omdat dat niet zoveel voorkomt lijkt me?
Mensen die gelijk denken dat ze gediscrimineerd worden
Leg eens uit, schat. Jouw oogjes kunnen alleen maar grijstinten aan?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef Sapstengel het volgende:
Verder onterechte klacht. Liever stijlvolle kleding in natuurlijke kleuren, dan rondlopen als een gare regenboog.
TS voelt zich schijnbaar geen neger.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef NJ het volgende:
Welke raciale ondertoon?
ik ben een meisjequote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gast (tenminste, ik neem aan dat je een man bent). Je koopt toch geen knalroze broek
?
Zeker ook nog skinny?
Het is net als met gehandicapten, je mag eigenlijk niet staren maar iedereen doet het stiekem toch.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef JanusAnus het volgende:
Als je heel zwart bent snap ik het wel hoor. Dan kijk ik ook nog even altijd. Normale negers verbazen mij niet meer.
Neen, maar ik draag gewoon liever blauw, zwart, grijs, wit dat soort kleuren. Ik heb bijvoorbeeld wel een zwart shirt met gekleurde opdruk, maar een geel shirt trek ik gewoon niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:55 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Leg eens uit, schat. Jouw oogjes kunnen alleen maar grijstinten aan?
Nee idioot. Je snapt werkelijk niet waarom een mens meer kleuren in zijn kast heeft hangen dan alleen zwart, blauw en wit?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Michielos het volgende:
de reden dat je roze kleding aantrekt is toch om op te vallen? ik bedoel waarom zou je anders zulke pauperkledij aantrekken?
Wist je dat veel van die kleurrijke dessins zoals die in Westelijk Afrika worden gedragen, zoals in Nigeria, Ghana en Togo, door Vlisco, oorspronkelijk uit Helmond, gemaakt worden?quote:
het zou natuurlijk kunnen dat ts en de gothics de kleding gewoon mooi vinden ipv dat ze op willen vallenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Michielos het volgende:
de reden dat je roze kleding aantrekt is toch om op te vallen? ik bedoel waarom zou je anders zulke pauperkledij aantrekken?
Ga dan ook niet zeiken als je wordt aangekeken man
Zoiets als met gothics.. Dan willen ze shockeren met uiterlijk (makeup zwarte rokken, piercings, vage haarstijl e.d.) om vervolgens te whinen dat ze worden aangekeken.. JEZUS.. wat verwacht je dan
kutklacht
dat staat nergens.. maar roze is een felle opvallende kleur.. waarom zouden mensen daarheen kijken denk je? omdat het zo onopvallend staat?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee idioot. Je snapt werkelijk niet waarom een mens meer kleuren in zijn kast heeft hangen dan alleen zwart, blauw en wit?
Tvp.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:09 schreef Registratiedienst het volgende:
Als ik tijd heb maak ik wel een foto van mijn outfit van vandaag om te illustreren dat het allemaal wel meevalt
nee joh, dat kan niet in zijn werkelijkheidquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Laton het volgende:
[..]
het zou natuurlijk kunnen dat ts en de gothics de kleding gewoon mooi vinden ipv dat ze op willen vallen
yup maar het punt is dat HET OPVALT voor anderen. zie mijn andere post voor verduidelijkingquote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef Laton het volgende:
[..]
het zou natuurlijk kunnen dat ts en de gothics de kleding gewoon mooi vinden ipv dat ze op willen vallen
bullshit natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
nee joh, dat kan niet in zijn werkelijkheid
Je verbindt mijn kleuren met pauperigheid.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
dat staat nergens.. maar roze is een felle opvallende kleur.. waarom zouden mensen daarheen kijken denk je? omdat het zo onopvallend staat?
Je bent v ast de enige die als een regenboog erbij loopt. Via bottom-up proces word men zijn aandacht naar jouw getrokken omdat je "de vreemde eend in de bijt" bent. Zo werkt menselijke cognitie.. m.a.w. you fail.
Het gaat er hier niet om wat je in de kast hebt, of wat anderen in de kast hebben maar je valt gewoon op. Zaken die opvallen, vallen anderen ook op(evolutionair ben je dan sowieso in het voordeel).
Vrij logisch toch?
Wat een leuke fait diversje!quote:Op donderdag 23 april 2009 19:06 schreef Iblis het volgende:
Wist je dat veel van die kleurrijke dessins zoals die in Westelijk Afrika worden gedragen, zoals in Nigeria, Ghana en Togo, door Vlisco, oorspronkelijk uit Helmond, gemaakt worden?
[ afbeelding ]
niet je kleuren. Ik heb alleen een vermoeden om welke kledij het gaat, vandaar pauperkledij..quote:Op donderdag 23 april 2009 19:10 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Je verbindt mijn kleuren met pauperigheid.dat slaat echt werkelijk nergens op
en dan:quote:ijn klacht is: nederlanders die voornamelijk leven in een grijze (niet letterlijk nemen he - kleurloos) wereld en je om die reden vaag aankijken als je een kleur draagt wat afwijkt
nogmaals het maakt niet uit waar je was. als je als enige grijs aanhebt in een wereld vol gekleurde mensen word je ook aangekeken(bottom-up proces, je ziet iets anders of hoort plotseling geluid en de aandacht gaat daarheen).. daarom: kutklachtquote:Nederlanders![]()
Interessant, geef mij eens voorbeelden.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
niet je kleuren. Ik heb alleen een vermoeden om welke kledij het gaat, vandaar pauperkledij..
Niet jij bent pauper, niet de kleuren zijn pauper maar de kledij is pauper.
jaja, ga nou mijn klacht niet serieus analyseren, anders had ik het wel in WFL gedumptquote:Op donderdag 23 april 2009 19:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
niet je kleuren. Ik heb alleen een vermoeden om welke kledij het gaat, vandaar pauperkledij..
Niet jij bent pauper, niet de kleuren zijn pauper maar de kledij is pauper.
btw wat jij stelt slaat pas nergens op:
[..]
en dan:
[..]
nogmaals het maakt niet uit waar je was. als je als enige grijs aanhebt in een wereld vol gekleurde mensen word je ook aangekeken(bottom-up proces, je ziet iets anders of hoort plotseling geluid en de aandacht gaat daarheen).. daarom: kutklacht
ik denk dat je dat zelf ook wel kunt verzinnen. Indien dit niet zo is en je foto die je zou maken normaal is, heb je geen pauperkledijquote:Op donderdag 23 april 2009 19:15 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Interessant, geef mij eens voorbeelden.
wat verwacht je dan als ik het niet met je eens benquote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
jaja, ga nou mijn klacht niet serieus analyseren, anders had ik het wel in WFL gedumpt
dit topic komt voort uit geestelijke armoede
Ja, ik weet het. Die verklaring heb ik zelf al 'bedacht' voor dit fenomeen (gehandicapten, blanke in oelaloeloe, zwarte in Urk).quote:Op donderdag 23 april 2009 19:17 schreef Michielos het volgende:
Feit blijft echter dat je opvalt met op het oog bizarre kleuren zoals groen en roze. Lees mijn verdere posts ter verduidelijking
Eerst douchenquote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef JanusAnus het volgende:
Laat eens een foto zien, want dit topic gaat nergens heen op deze manier.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee idioot. Je snapt werkelijk niet waarom een mens meer kleuren in zijn kast heeft hangen dan alleen zwartrood, blauw en wit en oranje?
Wat is de klacht dan precies, als het mens eigen is om te kijken(als bewust of onbewust proces, Bottom up of top down processen)?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Die verklaring heb ik zelf al 'bedacht' voor dit fenomeen (gehandicapten, blanke in oelaloeloe, zwarte in Urk).
what the fuck is DATquote:Op donderdag 23 april 2009 19:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS is een Cyber Gothic.
Kijk maar:
[ afbeelding ]
The sudden smell of burning flesh.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ja je ruikt het van ver!
Wat is er mis met skinny jeans? En dan heb ik het niet over de extreme. Meestal zijn de mensen die schreeuwen dat het achterlijk is mensen die er nog nooit eentje hebben gepast (lees: enkel passen, ik heb het niet over kopen) of mensen die denken dat zodra je zo'n broek aan hebt je seksualiteit verandert.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Gast (tenminste, ik neem aan dat je een man bent). Je koopt toch geen knalroze broek
?
Zeker ook nog skinny?
Je kunt wel heel interessant gaan doen met die boeken, maar die boeken beslaan een heel erg breed gebied. Als je dan intellectueel wilt overkomen, doe dat op zijn minst wat verwijzingen. Ik kan ook bij elk statement psychologieboeken gaan pakken, maar daarmee zet je je punt ook geen kracht bij.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:18 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat verwacht je dan als ik het niet met je eens ben
Voor verdere lectuur hierover : (Psychologie- brysbaert 2006, Cognitive psychology(2006), Ontwikkelingspsychologie - Feldman 2004).
post btw inderdaad die foto eens
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:51 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is er mis met skinny jeans? En dan heb ik het niet over de extreme. Meestal zijn de mensen die schreeuwen dat het achterlijk is mensen die er nog nooit eentje hebben gepast (lees: enkel passen, ik heb het niet over kopen) of mensen die denken dat zodra je zo'n broek aan hebt je seksualiteit verandert.
lees dan:quote:Op donderdag 23 april 2009 19:54 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je kunt wel heel interessant gaan doen met die boeken, maar die boeken beslaan een heel erg groot gebied. Als je dan intellectueel wilt overkomen, doe dat op zijn minst wat verwijzingen. Ik kan ook bij elk statement psychologieboeken gaan pakken, maar daar overtuig je ook niemand mee.
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
lees dan:
bottom up proces
Top down proces
het is vrij simpel. als je 90 zwarte vlekken op een veld ziet en 1 witte vlek , gaat je aandacht vanzelf naar het witte vlekje.
Zet je 300 negers op straat en 1 blank persoon kun je er niks aan doen maar je aandacht wordt daarheen getrokken (bottom up).
zoiets had ik alquote:Op donderdag 23 april 2009 20:04 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Voor mij hoef je het op zich niet te doen hoor, het is niet alsof het nieuw voor mij is.
Ik dacht eerst ook dat je een gast was. Zelfs dan nog had ik iets van, okey.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee idioot. Je snapt werkelijk niet waarom een mens meer kleuren in zijn kast heeft hangen dan alleen zwart, blauw en wit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga weg
Roze is het nieuwe grijs, als het neerkomt op stropdassen en overhemden.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:03 schreef Registratiedienst het volgende:
Vandaag zag ik een heerlijke jongeman met een geilze knalroze stropdas (in combinatie met zijn grijze pak).
Kleurtjes
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:04 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Roze is het nieuwe grijs, als het neerkomt op stropdassen en overhemden..
Zeg, roze is maar even fantasieloos als grijs hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:05 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Een jongeman die zoiets durft te dragen (zie je maar weinig) in combinatie met een strakke geile pak is ongelofelijk spannend. Erg prikkelend.
Sure, zolang 99,9% van de mannen geen roze stropdas draagt geloof ik dat niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:08 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Zeg, roze is maar even fantasieloos als grijs hoor.
Exact. Het past vooral bij die mensen die een halve liter gel in hun haar doen en het naar achter kammen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef Ringo het volgende:
Nu vind ik een roze das bij een grijs pak niet heel schokkend. Dat is ook onder vastgoedbobo's en fiscalisten allang geaccepteerd. Niet bepaald de meest fashionable menstypen.
Hun stijl spreekt mij juist wel aan. Misschien is dat het. Maar goed, offtopic allemaal.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef Ringo het volgende:
Niet bepaald de meest fashionable menstypen.
Straks eindig je nog met een kerel die funda-advertenties loopt te lamineren, om die vervolgens in zijn 'makelaarskantoor' te hangen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:18 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Hun stijl spreekt mij juist wel aan. Misschien is dat het. Maar goed, offtopic allemaal.
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:19 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Straks eindig je nog met een kerel die funda-advertenties loopt te lamineren, om die vervolgens in zijn 'makelaarskantoor' te hangen.
Niks mis met kleuren, maar dit is helemaal niet vrouwelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 21:00 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik heb overigens besloten om mijn jas niet hier te posten. Ik heb niet zo zin om herkend te worden op straat.Maar ja, ik vind het ook zo zielig om nik ste posten, dus daarom krijgen jullie te zien wat voor kleurencombinaties ik draag.
![]()
[ afbeelding ]
Hate me fuckers!
Strak, maar zakelijik (netjes). Ik ben geen type dat op straat graag bekeken wil worden vanwege mijn te korte rokjes en topjes. Past niet bij mijn imago.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:28 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niks mis met kleuren, maar dit is helemaal niet vrouwelijk!
Ik had op sexy jurkjes en strakke topjes gehoopt.
imagoquote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Strak, maar zakelijik (netjes). Ik ben geen type dat op straat graag bekeken wil worden vanwege mijn te korte rokjes en topjes. Past niet bij mijn imago.Er zijn andere plekken en momenten om kleding te dragen waarmee ik de penis kan activeren.
Omdat die eruit ziet als een pasgewassen teckel in 't zwart en zich door niemand laat adviseren?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:36 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik denk na over mijn verschijning. In dat opzicht ben ik jaloers op Balkenende.
Nee, degelijk (over verschijning gesproken he). Goed, niet relevant voor dit topic (hoe en wat verder van mijn manier van kleden).quote:Op donderdag 23 april 2009 21:39 schreef Ringo het volgende:
[..]
Omdat die eruit ziet als een pasgewassen teckel in 't zwart en zich door niemand laat adviseren?
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:32 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Strak, maar zakelijik (netjes). Ik ben geen type dat op straat graag bekeken wil worden vanwege mijn te korte rokjes en topjes. Past niet bij mijn imago.Er zijn andere plekken en momenten om kleding te dragen waarmee ik de penis kan activeren.
Nee, te hoerig.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Maar dat is zeker weer té netjes?
Kijk, dát is geil! Kleur of niet, dat is me in deze gevallen om het even.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Die eerste misschien wel, maar die anderen zijn toch redelijk stijlvol?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!
Maar dat is zeker weer té netjes?
quote:
Link tussen hoer & die kledingstukken, mijn vriend?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:49 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
-
Lang haar, kleine tietjes, smalle taille, brede heupen en grote billen.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:50 schreef Ringo het volgende:
Ronde billen in strakke rokjes. En dan lopen alsof je de trein nog moet halen.
Tja ik weet het niet... ik vind het er niet echt netjes uitzien, en die kleuren ook niet echt super. Maar misschien staat het je beter als je ze aan hebt. (En ik draag genoeg kleur in mijn kleding, niet alleen zwart/blauw/grijs/wit).quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:54 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Tja ik weet het niet... ik vind het er niet echt netjes uitzien, en die kleuren ook niet echt super. Maar misschien staat het je beter als je ze aan hebt. (En ik draag genoeg kleur in mijn kleding, niet alleen zwart/blauw/grijs/wit).
Klopt, ik heb een effect over gedaan van photoshop... Ik wilde die logo's maskeren (omdat het niet relevant is), maar had het net zo goed kunnen wegkleuren.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:03 schreef Ringo het volgende:
Over je foto:
Ik vind een foto waarop kledingstukken op bed liggen uitgespreid alsof ze toebehoorden aan het zojuist gevonden slachtoffer, sowieso weinig flatteus. Daarmee krijgt zelfs een Italiaans maatpak de allure van een hobbezak.
En de kleuren zijn fletsig. Er zit een geelzweem overheen, waardoor ze er wat oud uitzien. Maar dat kan aan de foto liggen. De meest rechter combinatie, het geel en het blauw-groen, is wel een heel hard contrast, weinig subtiel.
De foto wekt geen frisse, "fruitige" indruk. Maar hij ziet er ook heel bewerkt uit, alsof iemand te enthousiast aan een paar knoppen van Photoshop heeft zitten draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een effect over gedaan van photoshop... Ik wilde die logo's maskeren (omdat het niet relevant is), maar had het net zo goed kunnen wegkleuren.
En gast, wat voor relevantie heeft je opmerking nou dat mijn kleding op iets ligt waardoor het weinig flatteus is enz.Zeiken om te zeiken.
en jij wilt zinnige reacties? ook nog horizontaal gespiegeld, wat heb je allemaal met die foto gedaan gek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ook dat logo erop gephotoshopt?![]()
IMAGO!![]()
En kijk, logogezeik, hoe voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:16 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
en jij wilt zinnige reacties? ook nog horizontaal gespiegeld, wat heb je allemaal met die foto gedaan gek?![]()
ook dat logo erop gephotoshopt?![]()
IMAGO!
Nee natuurlijk is dat niet zeiken om het zeiken. Kleding is om te dragen, en alleen als het gedragen wordt, of als zodanig gepresenteerd wordt, kan je volwaardig beoordelen. De manier waarop je kleding nu ligt uitgespreid, wekt bij mij de associatie van een dood lichaam. Ik zie bundels stof, slap en vormeloos. Als je kleding een pasvorm heeft (en daar ga ik vanuit) is die pasvorm nu volledig onzichtbaar. Mijn hele esthetische oordeel over die kledingstukken wordt beïnvloed door de onverschillige manier waarop ze op bed zijn neergegooid.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een effect over gedaan van photoshop... Ik wilde die logo's maskeren (omdat het niet relevant is), maar had het net zo goed kunnen wegkleuren.
En gast, wat voor relevantie heeft je opmerking nou dat mijn kleding op iets ligt waardoor het weinig flatteus is enz.Zeiken om te zeiken.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee natuurlijk is dat niet zeiken om het zeiken. Kleding is om te dragen, en alleen als het gedragen wordt, of als zodanig gepresenteerd wordt, kan je volwaardig beoordelen. De manier waarop je kleding nu ligt uitgespreid, wekt bij mij de associatie van een dood lichaam. Ik zie bundels stof, slap en vormeloos. Als je kleding een pasvorm heeft (en daar ga ik vanuit) is die pasvorm nu volledig onzichtbaar. Mijn hele esthetische oordeel over die kledingstukken wordt beïnvloed door de onverschillige manier waarop ze op bed zijn neergegooid.
Dat dus.
quote:
Jaja. Maar het geheel is belangrijker dan de delen.quote:ik wilde slechts voldoen aan de verwachting dat er iets gepost werd met kleur
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:31 schreef Ringo het volgende:
[..]Nou ja, dan is het niks. Maar het is wel bepalend voor de manier waarop mensen naar dingen kijken.
[..]
Jaja. Maar het geheel is belangrijker dan de delen.
Dat was mijn plan eerst, maar ja, hoe meer informatie er op een foto staat, hoe meer gekanker daar over zal ontstaan.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:34 schreef wikwakka2 het volgende:
TS, post eens foto's van die kleren terwijl je ze aanhebt of zo, nu lijken ze een beetje op van die zoutzakken die 50-plussers dragen.
Dan had je inderdaad de visuele informatie weggelaten die er nu voor zorgt dat het oordeel van anderen wordt vervuild.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik had ook gewoon in paint een tekening kunnen maken met de kleuren. Misschien was dat wel beter geweest.
Word jij de nieuwe straatfilosoof ofwat?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan had je inderdaad de visuele informatie weggelaten die er nu voor zorgt dat het oordeel van anderen wordt vervuild.
Ik wil niet zeiken, ik constateer alleen.
Tsja, als je dik bent en je je voor je lichaam schaamt vooral niet doen hoor!!1 Alsof het iemand nog wat kan schelen of je merkkleding draagt of niet. De mensen die daar wél over zeiken kopen hun outfits waarschijnlijk bij de Wibra/Zeeman.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:37 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Dat was mijn plan eerst, maar ja, hoe meer informatie er op een foto staat, hoe meer gekanker daar over zal ontstaan.Ik vind het voldoende zo. Ik had ook gewoon in paint een tekening kunnen maken met de kleuren. Misschien was dat wel beter geweest., en was dit topic 20 kkreacties terug dood gebloed.
Ik ben het nog steeds noneens met je gezeik over visuele beeldverkrachting. Het ging immers om de kleuren.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:40 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dan had je inderdaad de visuele informatie weggelaten die er nu voor zorgt dat het oordeel van anderen wordt vervuild.
Ik wil niet zeiken, ik constateer alleen.
?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, als je dik bent en je je voor je lichaam schaamt vooral niet doen hoor!!1 Alsof het iemand nog wat kan schelen of je merkkleding draagt of niet. De mensen die daar wél over zeiken kopen hun outfits waarschijnlijk bij de Wibra/Zeeman.
Dat snap ik, maar dan moet je dus ook alleen de kleuren laten zien. Als je méér laat zien, dan speelt dat onherroepelijk mee in iemands oordeelsvorming.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:44 schreef Registratiedienst het volgende:
Ik ben het nog steeds noneens met je gezeik over visuele beeldverkrachting. Het ging immers om de kleuren.
Goed, kennelijk bij een aantal figuren ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Ringo het volgende:
Als je méér laat zien, dan speelt dat onherroepelijk mee in iemands oordeelsvorming.
Ik vind mezelf anders behoorlijk gay met mijn gelul over fashion.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Registratiedienst het volgende:
Typerend, alleen maar mannen met kkreacties.
Beeld is machtig. Dus kan je er maar beter zelf de baas over zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Goed, kennelijk bij een aantal figuren ja.
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:49 schreef superworm het volgende:
Ik herken de klacht van TS wel. Draag zelf graag een hoed. Merk dat met hoed veel mensen staren, zonder nooit iemand. Mensen houden niet van diversiteit, of tenminste, als iets 'anders' is, kijken ze direct.
Mooi gezegdquote:Op donderdag 23 april 2009 22:51 schreef Ringo het volgende:
[..]
Beeld is machtig. Dus kan je er maar beter zelf de baas over zijn.
Dacht ik net aanquote:Op donderdag 23 april 2009 18:50 schreef NJ het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:14 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind de kleren afzonderlijk allemaal leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., alleen de combinatie niet zo. Waarom doe je niet zo'n fellere blouse/polo gewoon boven een spijkerbroek ofzo?
Zo ongelofelijk geil.quote:
Puntschoenen zijn sowieso echt zooooooo vorige eeuw.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo ongelofelijk geil.Alleen in Frankrijk komen vrouwen van deze allure daarmee weg. Alleen daarom al houd ik van dat land.
Doe ik ook wel.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind de kleren afzonderlijk allemaal leuk, alleen de combinatie niet zo. Waarom doe je niet zo'n fellere blouse/polo gewoon boven een spijkerbroek ofzo?
Nou? Die chica is toch ook in de vorige eeuw geboren?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Puntschoenen zijn sowieso echt zooooooo vorige eeuw.
Mm oke. Verder vind ik de kleding leuk hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:11 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Doe ik ook wel.Het hangt eigenlijk heel erg af van waar ik naar toe ga. Als ik naar een serieuze activiteit of persoon ga of iets dergelijks dan ben ik wat neutraler gekleed.
Alles kan.
Oke daar heb je een punt. Ach, smaken verschillen zeg ik maar.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nou? Die chica is toch ook in de vorige eeuw geboren?
Of je leert lezen, wie weet zelfs begrijpend.quote:Op donderdag 23 april 2009 22:47 schreef Registratiedienst het volgende:
Typerend, alleen maar mannen met kkreacties.
Deze kleuren camoufleren mijn zwaarmoedige donkere geest.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mm oke. Verder vind ik de kleding leuk hoor.
Als een van de weinigen denk ik.
Ehm, lees jij maar dit topic door.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:16 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Of je leert lezen, wie weet zelfs begrijpend.
Oja, daarom zijn er al reacties van mij op pagina 2. Daarbij komt dat jouw reacties nou niet bepaald van niveau overlopen, terwijl je andermans reacties typeert als 'kkreacties'. Dit zegt meer over jou dan over mannelijke reagerende gebruikers hier. Kutmuts.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:20 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ehm, lees jij maar dit topic door.
okay, jij hebt over je eigen reacties. ik heb het over de niet relevante reacties naar aanleiding van mijn foto. Jammer dat je nu zelf afglijdt naar mijn niveau ('kutmuts'). Erg beinvloedbaar type.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:38 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Oja, daarom zijn er al reacties van mij op pagina 2. Daarbij komt dat jouw reacties nou niet bepaald van niveau overlopen, terwijl je andermans reacties typeert als 'kkreacties'. Dit zegt meer over jou dan over mannelijke reagerende gebruikers hier. Kutmuts.
Cliniclowns zijn zeer nobele mensen.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:38 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik heb het hele topic doorgelezen, en ben het volkomen met Ringo eens.
Ik snap wel dat je de nadruk wilt leggen op de kleuren ipv het 'standaard grjis'
maar als ik de combinaties zoals in jouw foto al zie dan snap ik sowieso al waarom
mensen zouden staren, en dan heb ik het nog niet eens over een negerin in een roze jas.
Komop, te veel roze STAAT NIET bij een bruine huid. Kun jij ook niets aan doen.
Overigens ook met Chris eens, dat met die 4 fotos van die dames , met uitzondering van dame 1 zijn die echt....![]()
qua kleding. Wie zegt dat grijs / blauw saai is na dat te zien?
Het gaat niet eens om de kleur, want je kunt ALLES aan doen als de kleding tenminste
goed zit, en je er geraffineerd uitziet.
Mijn vriendin overigens gaf over kleur nog wel een mooie quote. Ze was bij een 'kledingparty' met er moeder mee. Ze is zelf helemaal gek van rood. Die andere meiden/vrouwen durfden het gewoon niet aan te doen. Te fel, te veel onder de aandacht, etc. Wat dat betreft heb jij weer wel gelijk, ze durven niet echt vaak hier, en gaan liever voor veiliger kleuren.
Omgekeerd doe ik het overigens ook. Doe wel eens een neon roze overhemd aan , of FEL groen, en als het een goeie pasvorm heeft en je er goed bijpassende kleding bijdraagt zie je mensen idd eerst naar je felle kleding kijken. Als de rest daarna erbij matched zie je er al snel 'goed uit'. Matcht het niet, net als in jouw combis... sja. Je kunt altijd nog kliniclown worden
grappig. ik had het al ongeveer 10% kans gegeven dat je ook inhoudelijk op mijn post zou reageren.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Cliniclowns zijn zeer nobele mensen.
Niet zozeer over mijn eigen, dat duidde op het feit dat ik al meer van het topic heb gelezen. Verder staat er in mijn post nog, dat er niets mis is met de door mannelijke gebruikers geplaatste reacties.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:40 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
okay, jij hebt over je eigen reacties. ik heb het over de niet relevante reacties naar aanleiding van mijn foto. Jammer dat je nu zelf afglijdt naar mijn niveau ('kutmuts'). Erg beinvloedbaar type.
quote:
quote:
quote:
quote:
Dus, voordat je begint met je geklaag kijk eerst even bij je zelf. Komt een beetje hypocriet over zo, vind je niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:43 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Cliniclowns zijn zeer nobele mensen.
Als ik jouw type daar mee aantrek blijf ik bij roze stropdassen uit de buurt!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:03 schreef Registratiedienst het volgende:
Vandaag zag ik een heerlijke jongeman met een geilze knalroze stropdas (in combinatie met zijn grijze pak).
Kleurtjes
Nee, dat is niet hypocriet.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:49 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet zozeer over mijn eigen, dat duidde op het feit dat ik al meer van het topic heb gelezen. Verder staat er in mijn post nog, dat er niets mis is met de door mannelijke gebruikers geplaatste reacties.
Jouw reacties daarentegen, houden ook niet over.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dus, voordat je begint met je geklaag kijk eerst even bij je zelf. Komt een beetje hypocriet over zo, vind je niet?
Wow, nu maak je mij echt heel erg nieuwsgierig.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:51 schreef -td6d- het volgende:
[..]
Als ik jouw type daar mee aantrek blijf ik bij roze stropdassen uit de buurt!
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Nee, dat is niet hypocriet.Maak je toch niet zo druk. In KLB worden posts over het algemeen niet serieus genomen. Ik gaf aan dat ik jouw verklaring ook al zelf had bedacht (met een knipoog dat niet WFL is). Daaruit had je kunnen concluderen dat dit topic een hoog ONZ-gehalte heeft (en dat mijn reacties (lichtelijk) overdreven zijn).
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:59 schreef 3lmo het volgende:
[..]___________! Hoe het jou het beste uitkomt hè.
Dat wist ik namelijk nog niet.
Wat een hartelijke lieve reactiequote:Op vrijdag 24 april 2009 00:09 schreef Neutrino het volgende:
Ach TS.. wie weet was het niets eens om de kleding dat ze je nakeken..
Misschien, zo moet je maar denken, vind de wereld je een lekker wijf met een rare kleding smaak.![]()
Hey.. er zijn ergere dingen op de wereld.. Je moet dragen waar je je goed bij voelt.
Om het semi-ontopic te houden:quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:14 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
na zo'n hartelijke reactie heb ik ook wel zin in wat love
Ik vind de prints echt heel gaaf.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:19 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Om het semi-ontopic te houden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb zojuist deze lappen textiel aangeschaft, kunnen ze jouw goedkeuring dragen?
Dan spreken we bij deze af dat je ze een keer aan mag raken terwijl ik ze aan hebquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:22 schreef Registratiedienst het volgende:
[..]
Ik vind de prints echt heel gaaf.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 18:47 schreef nuget het volgende:
Mensen die nog in hippie kleding rondlopen![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:24 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dan spreken we bij deze af dat je ze een keer aan mag raken terwijl ik ze aan heb!
Nu kan ik vredig andere activiteiten gaan ondernemen, slaap zacht schone dame.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |