Ziet er goed uit, hoor.quote:
Mooi team iddquote:
mooi gedaan zoquote:
Schneider kan hangend op rechts voor genoeg creativiteit zorgen, vooral z'n voorzet was altijd gevaarlijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:54 schreef sjimz het volgende:
[..]
-Vaduz-, je middenveld is nu wel links heel creatief en rechts heel controlerend.
Mooi team Intel. Mocht je twijfelen bij een pick dan kan je zelfs nog Mauro op de vleugel knallen en een middenvelder pakkenquote:
Stond op mijn lijstje rond pick 5quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:42 schreef Dos37 het volgende:
10e ronde, 1e keuze, 288e totaal: Bernd Schneider [-Vaduz-]
10e ronde, 2e keuze, 289e totaal: Sander Westerveld [-Vitessezuid113-]
10e ronde, 3e keuze, 290e totaal: Philippe Mexès [sjutt]
10e ronde, 4e keuze, 291e totaal: José Roberto Gama de Oliveira "Bebeto" [Dos37]
[ afbeelding ]
Er is nog een multifunctionele geweldenaar in vrij. Ik kies hem niet om de balans in mijn team niet te verknallen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:48 schreef Tim86 het volgende:
Een wonder dat die er zo lang in zat..goede keuze.
Daaruit maak ik op dat iedereen mag stemmen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:51 schreef toma het volgende:
Jezus, dat wordt lastig kiezen tussen al die goede teams.
De verassing komt pas op het eindquote:Op donderdag 23 april 2009 19:21 schreef dndiek het volgende:
Westerveld en Wörns vind ik geen verrassende keuzes van vitessezuid113
Goede pick hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:42 schreef Dos37 het volgende:
10e ronde, 1e keuze, 288e totaal: Bernd Schneider [-Vaduz-]
10e ronde, 2e keuze, 289e totaal: Sander Westerveld [-Vitessezuid113-]
10e ronde, 3e keuze, 290e totaal: Philippe Mexès [sjutt]
10e ronde, 4e keuze, 291e totaal: José Roberto Gama de Oliveira "Bebeto" [Dos37]
[ afbeelding ]
En jij hebt 'm niet? Schande.quote:
Zei toch, hij stond op mijn lijstje maar ik had allang besloten met 1 spits te spelen en dat is de andere ex-sevillista Zamoranoquote:
Ik zal proberen te onthouden om jou te PMen ipv Sander.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:35 schreef leroytje het volgende:
Graag gedaan. Ik zal ze neerzetten als je weer aan de beurt bent.
Dat Sjaak Polak nu pas wordt gekozen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:20 schreef methodmich het volgende:
Helm op? Start de brommer!
Ik heb nog een linksback nodigquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:29 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat Sjaak Polak nu pas wordt gekozen!
Ctrl + F in de OP en het laatste lijstje is niet snel genoeg?quote:Op zondag 26 april 2009 16:52 schreef methodmich het volgende:
Bliksem, had jij dat mooie overzicht nog in bijgewerkte versie trouwens? Kan ik snel zien of mijn keeper nog vrij is...
Die functie kende ik niet. Heb hem nu even geprobeerd, wel handig. Dank!quote:Op zondag 26 april 2009 16:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ctrl + F in de OP en het laatste lijstje is niet snel genoeg?
een topper was het zekerquote:Op woensdag 15 april 2009 22:03 schreef Dos37 het volgende:
ik heb ook geen idee, ik heb nog wel een andere franse speler die nog niet gekozen is, welke toch wel een grote was in zijn tijd
Ja daar zit ik ook over na denken. Kans is ook redelijk groot dat ik dat nog ga doen.quote:Op maandag 27 april 2009 09:17 schreef sjimz het volgende:
Ik zou Maldini op linksback zetten.
Die zijn namelijk nog schaars in het spel.
Stiekem ben ik wel een beetje fan van de speler Dirk Kuijt, keiharde werker die ook vrij makkelijk scoort en geen problemen heeft om een verdedigende taak uit te voeren.quote:Op maandag 27 april 2009 13:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, dat was wel de laatste ik had verwacht van jou, Mike.
Maar niet met de status van Kanu...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |