quote:Op donderdag 23 april 2009 17:05 schreef Den_Haag het volgende:
Isa, Praag betekent halve liters bier
Hai leinquote:Op donderdag 23 april 2009 17:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor de gemiddelde 16-jarige ja
Lein heeft een zonnig humeur vandaagquote:Op donderdag 23 april 2009 17:10 schreef DarkElf het volgende:
Hai lein
(zoiets dacht ik trouwens ook, aangezien onze school naar Praag ging met 16-jarigen... Bier, bier en meer bier en oh ja wodka..)
kijk hier eensquote:Op donderdag 23 april 2009 16:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whehe, leuke TT.
Ik wilde Isa nog vragen naar het recept van dat brood, m'n vriend is namelijk dol op pompoenbrood en ik heb nog nooit zelf brood gebakken!
Oh, dank je wel!quote:Op donderdag 23 april 2009 18:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
kijk hier eensgenoeg recepten, en dan hoef je alleen de pitten nog toe te voegen
Brood bakken in de oven #2: preferment wasda :?
bijvoorbeeld gewoon een standaard volkorenbrood (recept staat in topic)
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.quote:
Ah even de schade inhalen dusquote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Weekend. Even geen scriptie plus dat ik m'n vriendin dan ook weer eens zie. Niet dat ik die anders nooit zie, maar we moeten het gezien de afstand en tijdsbestedingen doordeweeks wel erg van de weekenden hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |