Ah. Dus op zaterdag (en dus ook zondag) hoeft er geen nieuws geschreven te worden?quote:
Je bent niets verplicht.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah. Dus op zaterdag (en dus ook zondag) hoeft er geen nieuws geschreven te worden?
Werken in de slaajfabriek. Want dat staat contractueel vastgelegd.quote:
Dan ben ik op de meet jaquote:Op donderdag 23 april 2009 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat de meet op zaterdag was.
Jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Idd.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
De Zandvoortmeet?
O die andere meet die tegelijk is met een andere meet?.
't Is flink traag ja.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
ligt youtube helemaal op zn reet of zo?
Je mag wel een kusje op je wangquote:
Ja graag of niet hoorquote:
Hey, ze had je ook meteen de deur kunnen wijzen hequote:
Mijn biologische tijdbom tikt ook door hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hey, ze had je ook meteen de deur kunnen wijzen he.
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet hij die nou nog niet zelf te vinden?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ehmm nee. Over een half jaar misschien. Dan BESTAAT die deur. Hopelijk.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan ben je goed op weg, heb je alleen nog een deurpost, wat muren, ramen en een dak nodig!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm nee. Over een half jaar misschien. Dan BESTAAT die deur. Hopelijk.
En een internetaansluiting en honderdvijftien stroompuntenquote:Op donderdag 23 april 2009 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ben je goed op weg, heb je alleen nog een deurpost, wat muren, ramen en een dak nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |