abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68493238
Ik zit te twijfelen over bestellen. Ik heb net een nieuwe van beide deo's en denk dat je daar wel een jaar mee doet (die twee samen). Ik weet niet of ze nog wel goed werken als ze ouder zijn dan een jaar. Van SDM heb ik ongeveer 400 gr. nog, en gebruik ook andere geuren (H4S nu heel veel, vind SDM meer een wintergeur). Geen idee of dat langer dan een jaar goed blijft? Amazonian heb ik gelukkig gister nog ingeslagen en van de zepen heb ik ieder nog een stuk en gaat niet heel hard bij mij (hoewel ik eigenlijk nog wat extra mud flats wil).

Dus mja beetje zonde om te bestellen en dat het dan tegen de tijd dat wat ik al heb op is niet meer goed is.... Wat vinden jullie?
  woensdag 29 april 2009 @ 12:08:59 #102
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_68493356
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:57 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je in acute nood zit zou je een oproepje op het Lush forum kunnen plaatsen. Ik heb het vermoeden dat er meer mensen behoefte hebben aan een groepsorder. Als ik er volgende week weer ben kijk ik wel hoe het ervoor staat met de produkten en doe ik evt. een order. Eind mei kom ik ook in de winkel maar het is nu natuurlijk niet te zeggen hoe snel de discons-to-be uitverkocht zijn. Iedereen gaat ze als een gek inkopen natuurlijk.
Ik zit niet op dat stomme forum
Anyhow, ik hoop voor die tijd een cc geritseld te hebben hoor, thnx!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 29 april 2009 @ 12:10:52 #103
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68493417
Zou ik dan ook mee mogen doen oh-oh?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_68493445
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:05 schreef Dipkip het volgende:
Ik zit te twijfelen over bestellen. Ik heb net een nieuwe van beide deo's en denk dat je daar wel een jaar mee doet (die twee samen). Ik weet niet of ze nog wel goed werken als ze ouder zijn dan een jaar. Van SDM heb ik ongeveer 400 gr. nog, en gebruik ook andere geuren (H4S nu heel veel, vind SDM meer een wintergeur). Geen idee of dat langer dan een jaar goed blijft? Amazonian heb ik gelukkig gister nog ingeslagen en van de zepen heb ik ieder nog een stuk en gaat niet heel hard bij mij (hoewel ik eigenlijk nog wat extra mud flats wil).

Dus mja beetje zonde om te bestellen en dat het dan tegen de tijd dat wat ik al heb op is niet meer goed is.... Wat vinden jullie?
Douchegels blijven jaren goed. Ik las pas van iemand die zich nog steeds douched met een Freeze van 2004. Ik verwacht dat dat ook voor de (poeder)deo's geldt, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Jellies doen het ook lang goed, als je ze invriest. Zeep is na 14 maanden volgens mij echt niet meer zo lekker als op de dag van aankoop.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 april 2009 @ 12:14:26 #105
176471 oh-oh
pi_68493537
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:10 schreef -Peach het volgende:
Zou ik dan ook mee mogen doen oh-oh?
Als het me lukt zeker!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_68493666
Ik heb echt een pechdag. Blijkt dat DHL mn lush in amsterdam heeft gezet en dat ik het daar moet afhalen (leuk, met een enorme doos van 5 kilo door het openbaar vervoer....) en de H&M beweert een enorme bestelling die ik bij hun heb geplaatst gister te hebben afgeleverd. Niks geen pakket, ook geen briefje van de postbode.

Ben ik één keer één dagje niet thuis, heb je dit godverkutzooi!!!
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:11 schreef Cat22 het volgende:
Douchegels blijven jaren goed. Ik las pas van iemand die zich nog steeds douched met een Freeze van 2004. Ik verwacht dat dat ook voor de (poeder)deo's geldt, maar daar heb ik verder geen ervaring mee. Jellies doen het ook lang goed, als je ze invriest. Zeep is na 14 maanden volgens mij echt niet meer zo lekker als op de dag van aankoop.
Hmmmm....

Oh-oh mag ik ook meedoen als het je lukt?
dan komt mn vriend er niet achter
  woensdag 29 april 2009 @ 12:20:42 #107
176471 oh-oh
pi_68493734
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:18 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb echt een pechdag. Blijkt dat DHL mn lush in amsterdam heeft gezet en dat ik het daar moet afhalen (leuk, met een enorme doos van 5 kilo door het openbaar vervoer....) en de H&M beweert een enorme bestelling die ik bij hun heb geplaatst gister te hebben afgeleverd. Niks geen pakket, ook geen briefje van de postbode.

Ben ik één keer één dagje niet thuis, heb je dit godverkutzooi!!!
[..]

Hmmmm....

Oh-oh mag ik ook meedoen als het je lukt?
dan komt mn vriend er niet achter
Ik hoop dat ik iemand vind!
( Groucho Marx )
  woensdag 29 april 2009 @ 12:29:40 #108
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68494046
Hmmm...volgens mij hebben mn ouders ook een cc...alleen weet ik dat niet zeker, en als ze die hebben dan zal mn pa die wel mee hebben genomen naar Afrika.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:30:36 #109
176471 oh-oh
pi_68494067
Mijn pa heeft die van hem pas opgezegd.
( Groucho Marx )
pi_68494078
Wat een ontzettend stomme discon lijst.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:31:35 #111
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68494095
Stomme papa's
pi_68494143
MIjn pa heeft sowieso geen cc. M'n schoenvader heeft er een maar die mag ik vast niet gebruiken.
  woensdag 29 april 2009 @ 12:35:42 #113
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68494209
Ze moeten nu wel HEEEL goede en fijne nieuwe producten maken om deze schade nog beetje beperkt te houden...*insert overdramatische blik*
pi_68494261
Inderdaad.
pi_68494314
Van het internationaal forum:

Discon Rumours ??
by hilary@Lush on Wed Apr 29, 2009 8:23 am

I am told there has been a bit of a kerfuffle about discons.
I can't find the thread - and haven't time to look any more pages back, so thought I would start a new one !!

As I have previously said - there is a huge list of suggested Discons doing the rounds of Lush UK, and our partner countries. We have not done much disconning lately, so there is a bit of a big list of products that are our bottom sellers and haven't been dealt with or reviewed for ages.
The list causes discussion and debate within Lush every time it is brought out !!

The mafia meeting last week was cancelled - at which it was hoped to reach a final decision/consensus. Instead a mafia meeting is planned for this Thurs. Hopefully Discons will be on the agenda, if we have time - when decisions can be made over whether to discon the full list, or to continue the debate and decide if some of the list deserves to stay for whatever differing reasons.

Once there is a firm decision, then you guys will be amongst the first to know.

On the subject of informing you about Discons; there is a tricky balance that has to be found. Because I log on to the forum most evenings from home, in the past I have come out of mafia meetings and posted a list of new discons that night. This has meant that the forum knows BEFORE the Lush internal communications system grinds into action. This has caused upset sometimes with shop managers and staff, when forumites go into their shops and tell them the news that has yet to come through to their shops in any official capacity. For this reason, I no longer post Discon info straight after mafia meetings - but instead allow our internal systems to operate, and then post info on the forum when I know that the shops are also being informed. I think this is fair and just.

I hope that addresses some of the issues in the thread that I cannot find !?

hilary @ Lush
hilary@Lush
Site Admin
pi_68494369
Ik vind dit dus nogal vreemd, dat de nederlandse MO claimt de definitieve lijst te hebben terwijl volgens engeland er nog helemaal geen definitieve lijst is en het alleen om een lijst van mogelijke discons gaat....
  woensdag 29 april 2009 @ 12:45:13 #117
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68494492
Hmmm...er is dus nog hoop! Vaag zeg. Loopt duidelijk langs elkaar heen...maar ik denk dat ik dadelijk na mn werk toch voor de zekerheid maar een hybrid & reincarnate ga halen (ook al zijn die veul te duur eigenlijk).
pi_68494498
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:35 schreef -Peach het volgende:
Ze moeten nu wel HEEEL goede en fijne nieuwe producten maken om deze schade nog beetje beperkt te houden...*insert overdramatische blik*
Ja.
Karma massage bar en karma douche gel!
  woensdag 29 april 2009 @ 12:49:27 #119
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68494633
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:45 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Ja.
Karma massage bar en karma douche gel!
Hup, ga jij es bij die maffia meeting zitten!
pi_68494682
In Frankrijk hebben ze karma douchegel, dus wie weet....
  woensdag 29 april 2009 @ 12:53:03 #121
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68494762
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:50 schreef Dipkip het volgende:
In Frankrijk hebben ze karma douchegel, dus wie weet....
SERIEUS!!! Ik ga met Pinksteren naar Frankrijk waarschijnlijk! Ff kijken of er een Lush in de buurt is
pi_68494804
Volgens mij hebben ze het alleen via mail order daar...

19,50 voor een halve liter
  woensdag 29 april 2009 @ 13:00:50 #123
159909 -Peach
Prunus persica
pi_68495009
Mjah t gaat toch niet, Lille is het dichtstbijzijnde en is nog 120km verderop...Balen. En ik zie dat het een gelimiteerde editie is...zal dan ook zo wel weer uitgeflikkerd zijn.
pi_68495509
Ik vind het zo stom dat reincarnate er uit gaat. Mijn vriend z'n haar wordt 'r zo mooi van.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:30:07 #125
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_68496152
quote:
Op maandag 27 april 2009 14:21 schreef Judeljuud het volgende:
Heeft iemand toevallig interesse in een ongebruikt stuk 'Snake Oil'?
Niemand?
Het zit nog helemaal in het zakje en al.
You were born as an original. Don't die as a copy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')