quote:
quote:
Waar ligt limgburg?quote:
Tuipen.... Bedoel je tulpen?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef KirkLazarus het volgende:
Tuipen, jullie zij echt niet origineel met jullie combinatieposten!
Klinkt als:quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef dribbel79 het volgende:
Lembaargghhhhhhhhhhhhhhh is het idd
Ik vind Lembaarghhhh hip
Wtf is dat voor taalgebruikquote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Nee tuip, als in: "Tuipen, kijk die tuip... tuip"
Oet Mestreech joa.. Goede Internetverbinding hebben ze daar.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:29 schreef Rosbief het volgende:
Trouwens, zo kut is Limburg eigenlijk niet.
Fokheld Maikuuul komt daar toch ook vandaan?
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:22 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
U schrijft Limburg maar ik lees Limbuwrrrrrggggggh.. Kenkeraccent!
Tuip is correct Limburgs domme Hollander, hoe is de lucht daaro.. lekker zeker die smog?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Wtf is dat voor taalgebruikTuip is geen woord. Komt ook een mooi rood streepje onder te staan.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef B.. het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef B.. het volgende:
Nee in een mooi groot huis in een gezonde groene omgeving, dus geen smog hoor. Op dit forum is de voertaal volgens mij nog altijd Nederlands en geen Limburgs (wat overigens niet eens een taal is).quote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tuip is correct Limburgs domme Hollander, hoe is de lucht daaro.. lekker zeker die smog?
Houden jullie protestantsen wel van he? Vuig volkje.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef B.. het volgende:
Yeah right en als je uit het raam kijkt zie je zeker allemaal roze homo's, negers of van die Moslimieten in de struiken zitten?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee in een mooi groot huis in een gezonde groene omgeving, dus geen smog hoor. Op dit forum is de voertaal volgens mij nog altijd Nederlands en geen Limburgs (wat overigens niet eens een taal is).
Struikrovers?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Yeah right en als je uit het raam kijkt zie je zeker allemaal roze homo's, negers of van die Moslimieten in de struiken zitten?
obvious troll, failsquote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Yeah right en als je uit het raam kijkt zie je zeker allemaal roze homo's, negers of van die Moslimieten in de struiken zitten?
Nee ik woon niet in de fucking randstad hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ha! Hier heb je die ook wel natuurlijk, maar zijn ze lang niet in de meerderheid. Als ik weleens door Amsterdam loop voel ik me net in Suriname ofzo!quote:
Eindhovenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:41 schreef RodeNek het volgende:
Eindhovens accent ftw...
groetjes uit limburg.
Brabant flikker eens opquote:Op donderdag 23 april 2009 15:41 schreef RodeNek het volgende:
Eindhovens accent ftw...
groetjes uit limburg.
Kempi...quote:
Alles beneden Roermond ook niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:43 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Brabant flikker eens opEn alles boven Roermond is geeneens Limburg!
opgelost, slotjequote:Op donderdag 23 april 2009 15:49 schreef harry-de-aso het volgende:
Onterechte klacht natuurlijk. Ts moet blij zijn dat er nog beschaving in het zuiden wilt wonen. Ts zou het als een verrijking moeten zien.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:52 schreef KirkLazarus het volgende:
Ja sluit maar, moet toch naar het roc nu.
Bwehehheee, dat plaatje, ik ga kapot hier, scheur zowat uit m'n tuinbroek!!!!!quote:
Fout, het is tuup!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tuip is correct Limburgs domme Hollander, hoe is de lucht daaro.. lekker zeker die smog?
Mijn god wat belachelijk. Dan vind ik 'tuup' leuker klinken.quote:Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tuipje licht achter, vroeger zei men tuup, nu is het tuip.
Ik lich achter?quote:Op donderdag 23 april 2009 18:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tuipje licht achter, vroeger zei men tuup, nu is het tuip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |