Vooral die eerste is leuk!quote:
Het is ook geen KF post... je bent het element vergeten waarin je vertelt dat je het aan kon.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
Maar 2 reacties op mijn KF post![]()
Ik ga wel dood ofzo
Zal wel weer een keer wat postenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
je krijgt niets, zonder KF posts ben je geen KF meer
En hoe blij je bent.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is ook geen KF post... je bent het element vergeten waarin je vertelt dat je het aan kon.
Maar niet als ontbijt.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
Vreselijke tt ja.
Nah ja, ijs is lekker.Ik wordt altijd blij van ijs, vooral chocolade ijs met stukjes
En citroen...en pistache...en ananas en aardbei, banaan, straciatella...
![]()
Hm...toch wel goeie tt![]()
![]()
"...want ik wist dat ik het aan kon"quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is ook geen KF post... je bent het element vergeten waarin je vertelt dat je het aan kon.
Ik weetquote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
Wat een kút TT...
Jij zou onbevoegd verklaard moeten worden voor het aanmaken van nieuwe topics
Tuurlijk alleen zijn de weersvoorspellingen omgeslagen... morgen kijk ik of het definitief door kan gaan of niet...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mag ik zaterdag ook misschien komen?
Dat is een hoop mensen vast al eens overkomen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zal wel weer een keer wat posten
Kwam een collega m'n kamer binnen, ik had mijn oordopjes in omdat ik hier alleen zit...
Dus ik hoorde haar niet, ze zei blijkbaar iets...
Kwam ze naast me staan, had ik niet gezien, zie ik in mijn ooghoek iets staan, dus draai me om en schrik me de tyfus inen ik schrok echt ff op, en toen ging ze me uitlachen
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zal wel weer een keer wat posten
Kwam een collega m'n kamer binnen, ik had mijn oordopjes in omdat ik hier alleen zit...
Dus ik hoorde haar niet, ze zei blijkbaar iets...
Kwam ze naast me staan, had ik niet gezien, zie ik in mijn ooghoek iets staan, dus draai me om en schrik me de tyfus inen ik schrok echt ff op, en toen ging ze me uitlachen
Euh nee, maar meestal gebeurd dat ook niet. Het is nu al bijna half 4.quote:
Jeej, ik hoor bij de meerderheid.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is niet opstandig hoor. Zo reageren de meesten op KF.
Ik heb 'm al op.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh nee, maar meestal gebeurd dat ook niet. Het is nu al bijna half 4.Volgens mij zou ik serieus nog blijer worden als ik nu een bak chocolade ijs met stukjes voor me zou hebben.
Daar gaat je underdogpositie!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej, ik hoor bij de meerderheid.Dat is me allang niet meer overkomen.
En hoe voelt dat nou, na al die jaren?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej, ik hoor bij de meerderheid.Dat is me allang niet meer overkomen.
Je had ook nooit moeten vragen waarom die andere chica liep te bitchenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik heb nog niks terug gehad van mijn blonde liefdes engel...
Hoefijzertje.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb 'm al op.Had nog een beetje B&J over.
Precies! Gewoon hosselen, jeweets!!!1!einsz!!!11roflwouters!!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je had ook nooit moeten vragen waarom die andere chica liep te bitchen
Alleen gevraagd wat ze bedoelt...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je had ook nooit moeten vragen waarom die andere chica liep te bitchen
Tof! Ik hoor erbijquote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, na al die jaren?
En wat, als ik het vragen mag, is een fernandez?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef liefie_ het volgende:
Klaar!
zo ik heb mezelf getracteert op een fernandez
nu heb ik vakantie
Rolf Wouters?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies! Gewoon hosselen, jeweets!!!1!einsz!!!11roflwouters!!
Die voetballer?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef liefie_ het volgende:
Klaar!
zo ik heb mezelf getracteert op een fernandez
nu heb ik vakantie
Ik snap hm niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is die grap zo slecht als ik denk dat ie is?
Nog geen kusje gehad en nu al uitpluizen wat de ander doetquote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen gevraagd wat ze bedoelt...
Maar ze is nog niet online geweest...
Ze heeft ook nog niet op andere krabbels gereageerd...
Damn ik lijk wel een speurneus
Weet jij niet wat Fernandez isquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nog geen kusje gehad en nu al uitpluizen wat de ander doet
http://www.fernandes-softdrinks.com/quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En wat, als ik het vragen mag, is een fernandez?
Inderdaad. Dat doe je minstens pas na een paar keer daten.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit is zijn kwaadaardige tweelingbroer die zich ophoudt op internetforums, en er voor zorgt dat uitroeptekens veranderen in cijfers of Duitse woorden.quote:
Hoe naar is dat...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is zijn kwaadaardige tweelingbroer die zich ophoudt op internetforums, en er voor zorgt dat uitroeptekens veranderen in cijfers of Duitse woorden.
Damn, ik denk dat Rival gelijk had, en dat ik het maar gewoon een KFertje moet noemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet jij niet wat Fernandez is?
Jij drinkt zeker alleen maar rosenwater heh, lulletje!!
ik vind dat een pre hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Triestquote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het een of andere exotische handeling was voor boven de achttien.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.fernandes-softdrinks.com/
Whaha die is briljantquote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, ik denk dat Rival gelijk had, en dat ik het maar gewoon een KFertje moet noemen.
Nou?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is die grap zo slecht als ik denk dat ie is?
kom jij mij daar maar ff op tracteren ludootjequote:Op donderdag 23 april 2009 15:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het een of andere exotische handeling was voor boven de achttien.
geen 5/5 posts nee, maar ze waren er wel degelijkquote:Op donderdag 23 april 2009 15:11 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb al ruim 1.5 dag geen KF-post gemaakt trouwens
Moet ik hem eerst nog even verzinnen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:30 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom jij mij daar maar ff op tracteren ludootje![]()
Oooh, das is indd. een relatief slechte grap.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:30 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wat er daar staat
<<< (boven het hoefijzer)
deze had beter gekunt hequote:Op donderdag 23 april 2009 15:31 schreef djayzz het volgende:
Zojuist brandalarm bij ons in het gebouw.
Ik dacht dat er een telefoon afging![]()
Je had niet door dat iedereen al naar buiten vluchtte?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:31 schreef djayzz het volgende:
Zojuist brandalarm bij ons in het gebouw.
Ik dacht dat er een telefoon afging![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
deze had beter gekunt he
ik bedoel je moet opbouwen tot de climax en zo
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, ik denk dat Rival gelijk had, en dat ik het maar gewoon een KFertje moet noemen.
Niemand vluchtte echt. iedereen zat raar te kijken en pakte toen hun spul en liep maar naar beneden. Sommige gingen nog even terug voor een appeltjequote:Op donderdag 23 april 2009 15:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je had niet door dat iedereen al naar buiten vluchtte?
Daar zou je in het echt na een vreselijke brand natuurlijk heel veel behoefte aan hebben.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:34 schreef djayzz het volgende:
Sommige gingen nog even terug voor een appeltje
ow gatver dan laat maarquote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Moet ik hem eerst nog even verzinnen.
Fernandez... Fernandez... Krijg er een beetje een beeld van een Dirty Sanchez bij...
Ja lijkt me ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar zou je in het echt na een vreselijke brand natuurlijk heel veel behoefte aan hebben.
Jij maakt spannende dingen mee zegquote:Op donderdag 23 april 2009 15:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook.
Maar iig, iedereen dus rustig naar buiten (sommige met tas en jas en al) Lekker vijf minuutjes in de zon gestaanen toen was de brandoefening weer over, konden we weer naar binnen.
Jaja, ik denk dat ik er een boek over ga schrijven, filmrechten ga verkopen, en een ijsje ga halen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jij maakt spannende dingen mee zeg
Je ondertitel en deze post laten mij jouw leeftijd inschatten op 18/19?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef Griebus het volgende:
Echte singles beginnen de dag met een biertje
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef Griebus het volgende:
Echte singles beginnen en eindigen de dag met een biertje
Wut? Moet ik dat zien als:quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
ik heb dubbellikkers trouwens in de vriezer
oeh oeh oeh een briljante line komt nu in me op
wie wil er een met me delen
Ik wil ze alle2 met je delenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
fixedquote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je ondertitel en deze post laten mij jouw leeftijd inschatten op 8/9?
dawgstar!quote:
Mag ik een hapje van jou?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef liefie_ het volgende:
je bedoelt dat het een KFetje was.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:41 schreef KudFokker het volgende:
Ik vond het 'lulletje-rozenwater' grapje wel een leuke woordgrap
Niks mis met baas - bazen - bazig - eindbaasquote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je ondertitel en deze post laten mij jouw leeftijd inschatten op 18/19?
Durf jij tegen een eindbaas te pratenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je ondertitel en deze post laten mij jouw leeftijd inschatten op 18/19?
ja want er zijn zo 2 stokjes maar het is een ijsje en zoquote:Op donderdag 23 april 2009 15:41 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wut? Moet ik dat zien als:
en daartussen een ijsje?
of wat?
P.s. Ik wil wel![]()
Ow die, die kregen we vroeger altijd bij de scoutingquote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja want er zijn zo 2 stokjes maar het is een ijsje en zo
cute
hapje gaat me wat ver, maar je mag best wat likjes van me hoorquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niks mis met baas - bazen - bazig - eindbaas![]()
En Eindbaas van The Fringe is echt een vet nummer
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niks mis met baas - bazen - bazig - eindbaas![]()
En Eindbaas van The Fringe is echt een vet nummer
dit was duidelijk een KFertjequote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Durf jij tegen een eindbaas te praten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En KFertje klinkt nietquote:
*bijt in lip*quote:Op donderdag 23 april 2009 15:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hapje gaat me wat ver, maar je mag best wat likjes van me hoor
nah, jullie maken ons lekker zegquote:Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
*bijt in lip*
Mag ik echt geen hapje?
Je weet wel dat je hier aangeeft een kannibalistische activiteit te starten?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
*bijt in lip*
Mag ik echt geen hapje?
Poging twee:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aangepastquote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef Griebus het volgende:
Echte Eeuwige singles beginnen de dag met een biertje
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Poging twee:
Iets buiten, bij het licht van het kampvuur, heldere sterren, zachte trommels op de achtergrond. Elk uur, elke minuut lijkt een eeuwigheid te duren... Er zit iets in de lucht, de sterren stralen voor jou en mij, voor de vrijheid, Fernandoez!wel een stuk beter iigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nodig ofresca ook ff uit and I am in!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
*maakt een high five gebaar*quote:
Oh dat. Dat was ik alweer vergeten.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
dawgstar!
Er waren er toch 3? van die e-players dan he
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:50 schreef Ludootje het volgende:
Bijten mag alleen als het zachtjes is, in oorlelletjes!
Jij begon.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:48 schreef liefie_ het volgende:
[..]ik had je braver in geschat haha
kom maar hier heen, dan zullen we wel eens zien of het je lukt me te bijten
Ofresca, zin een een Fernandez met mij en Rhu?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wel een stuk beter iig
nodig ofresca ook ff uit and I am in!
Lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef DR34M3R het volgende:Kijk! Daar wil ik de dag wel mee beginnen
Prrrrquote:
Lekker wakkergebeten worden!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef DR34M3R het volgende:
En dan heb ik de naam dat ik gek zou zijn. De dag beginnen met een ijsje. tssk.![]()
[..]Kijk! Daar wil ik de dag wel mee beginnen
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ofresca, zin in een een Fernandez met mij en Rhu?
ja maar ik ben een sloeriequote:
Nooit gedacht dat ik het in me had om trendsetter te zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
Wakkergebeten worden is de nieuwe trend, Ludo?
Nieuwe TTquote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Poging twee:
Iets buiten, bij het licht van het kampvuur, heldere sterren, zachte trommels op de achtergrond. Elk uur, elke minuut lijkt een eeuwigheid te duren... Er zit iets in de lucht, de sterren stralen voor jou en mij, voor de vrijheid, Fernandoez!Was het niet het voorbeeld van relativiteit dat het juist andersom is? Een uur met je geliefde lijkt een minuut maar je hand een seconde in het vuur lijkt uren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:53 schreef dawg het volgende:
GMTAquote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef Ofresca het volgende:
Niets mis met een beetje sloerie op zijn tijd.
Ik begon er niet overquote:
Sowieso, een beetje bijten.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nieuwe TT
[Singles] waar wakker gebeten de nieuwe style is
dus hij zegt stiekem dat het voor hem een hel is om met haar samen te zijn?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was het niet het voorbeeld van relativiteit dat het juist andersom is? Een uur met je geliefde lijkt een minuut maar je hand een seconde in het vuur lijkt uren?
Wacht maar, in anderhalf uur kun je heel veel leren.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:54 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat ik het in me had om trendsetter te zijn.
Jawel. Jij was er vanmorgen niet, dus ik had weinig keus.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je wilt niet zeggen dat je nog door een ouderwetse wekker gewekt wordt hoop ik?
Can you hear the drums fernando?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Was het niet het voorbeeld van relativiteit dat het juist andersom is? Een uur met je geliefde lijkt een minuut maar je hand een seconde in het vuur lijkt uren?
Daar komt het wel op neer.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
dus hij zegt stiekem dat het voor hem een hel is om met haar samen te zijn?
En ze vindt het nog geweldig ookquote:Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
dus hij zegt stiekem dat het voor hem een hel is om met haar samen te zijn?
ja maar als je gewoon even genomen wil worden en die suffer zit maar te staren bij dat vuur lijkt het wel een eeuwigheidquote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dus je hebt dat romantische verhaal niet eens zelf bedachtquote:Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Can you hear the drums fernando?
I remember long ago another starry night like this
In the firelight fernando
You were humming to yourself and softly strumming your guitar
I could hear the distant drums
And sounds of bugle calls were coming from afar
They were closer now fernando
Every hour every minute seemed to last eternally
I was so afraid fernando
We were young and full of life and none of us prepared to die
And Im not ashamed to say
The roar of guns and cannons almost made me cry
There was something in the air that night
The stars were bright, fernando
They were shining there for you and me
For liberty, fernando
Volgens mijn bron niet...
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar als je gewoon even genomen wil worden en die suffer zit maar te staren bij dat vuur lijkt het wel een eeuwigheid
Ik zei toch dat ik even inspiratieloos was?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus je hebt dat romantische verhaal niet eens zelf bedacht![]()
als je weer in zo'n bui bent,zak ff af naar tilburgquote:Op donderdag 23 april 2009 15:55 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Niets mis met een beetje sloerie op zijn tijd.
Geen gevoel voor romantiek, die vrouwen van tegenwoordig!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar als je gewoon even genomen wil worden en die suffer zit maar te staren bij dat vuur lijkt het wel een eeuwigheid
Dan kom je langs mijquote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je weer in zo'n bui bent,zak ff af naar tilburg
Ik hou mijn vertrouwen wel in Einstein ipv een zweeds bandjequote:
herkende nou niemand die klasieker?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dus je hebt dat romantische verhaal niet eens zelf bedacht![]()
ff?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als je weer in zo'n bui bent,zak ff af naar tilburg
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
herkende nou niemand die klasieker?
foei mannen
Ja, maar die was dus niet zo romantisch...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou mijn vertrouwen wel in Einstein ipv een zweeds bandje
Good!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:57 schreef dawg het volgende:
[..]
Ok dan. Ik schuif het weer even onder het tapijt.
even, je weet wel;quote:
Uurtjequote:Op donderdag 23 april 2009 16:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
even, je weet wel;
van Groningen even naar Tilburg ik schat zo`n 260km
Als ik zeg dat ik de mooiste E21 van de wereld heb gevonden dan weet je waarschijnlijk ook niet waar ik over praat!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
herkende nou niemand die klasieker?
foei mannen
Ik denk eerder dat 'even' niet lang genoeg is.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:02 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
even, je weet wel;
van Groningen even naar Tilburg ik schat zo`n 260km
owja beetje ver hequote:
of dat ze zegt, hey schat, das een grote jongen daar beneden!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar die was dus niet zo romantisch...
Zie het voor je: Oh schatje, jouw E is mijn Mc in het kwadraat!
He, verdorie.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja beetje ver he
dan moet je maar het hele weekend blijven of zo he
of jullie meeten op de helft, ik heb wel een slaapplaatsje voor julliequote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
owja beetje ver he
dan moet je maar het hele weekend blijven of zo he
Bels! We hebben weer een 3e!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef rival het volgende:
[..]
of jullie meeten op de helft, ik heb wel een slaapplaatsje voor jullie
jawel, een bmw toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:03 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik zeg dat ik de mooiste E21 van de wereld heb gevonden dan weet je waarschijnlijk ook niet waar ik over praat!![]()
komt op hetzelfde neer
Zie trouwens dat je Econometrie studeert in Groningen... Is dat een grote opleiding? Ken nl. een meisje dat dat ook doet daarquote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
He, verdorie.
Gaan we ons dan niet vervelen met zijn 2-en?
hierbij mijn excuses dat ik de tekst niet kenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een kleine. 40 per jaar ongeveer? Wie dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zie trouwens dat je Econometrie studeert in Groningen... Is dat een grote opleiding? Ken nl. een meisje dat dat ook doet daar
nee hoor ik hou je wel bezigquote:Op donderdag 23 april 2009 16:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
He, verdorie.
Gaan we ons dan niet vervelen met zijn 2-en?
Ze heet Amanda T.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:07 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, een kleine. 40 per jaar ongeveer? Wie dan?
Jouw bron is abuis.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:56 schreef Ludootje het volgende:
They were closer now fernando
Every hour every minute seemed to last eternally
Volgens mijn bron niet...
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
hierbij mijn excuses dat ik de tekst niet ken
google is her friendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
en jij trekt mij in twijfel???quote:
Ah, lol. Heb haar al een tijdje niet meer gezien.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die ken ik wel. Maar die is na een half jaar Sociale Geografie gaan doen.
Vrouw-met-mening-alert!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, mijn mening is bij deze de enige die telt.
[..]
Hebben ze er hier nog niet genoeg?
nou al single zijnde zou ik daar maar snel aan beginnen om nog een beetje sane te blijven en zoquote:
Aah okee. Wat grappig.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ah, lol. Heb haar al een tijdje niet meer gezien.
Is de vriendin van m'n neefje
ze schieten hier uit de grond als paddestoelen Bengetljequote:Op donderdag 23 april 2009 16:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, mijn mening is bij deze de enige die telt.
[..]
Hebben ze er hier nog niet genoeg?
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En ik moest er nog wel zo hard aan trekken.
Ik trek weer aan het kortste eindquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, eerst zijn jullie niet vooruit te branden en dan ga ik even een uurtje een uitje organiseren en zijn jullie al 4 pagina's verder
Tja, maar al die 4 pagina's trekken toch op niksquote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Serieus, eerst zijn jullie niet vooruit te branden en dan ga ik even een uurtje een uitje organiseren en zijn jullie al 4 pagina's verder
Voor de verandering jaquote:
Kloptquote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Tja, maar al die 4 pagina's trekken toch op niks
Er soep van maken?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ze schieten hier uit de grond als paddestoelen Bengetlje
Helaas zijn paddestoelen makkelijker te verdelgen
Weet jij wat we er mee moeten?
Ja vind je het gek als jij weg bentquote:Op donderdag 23 april 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
Nee maar ik heb het niet zo op Abbaquote:Op donderdag 23 april 2009 16:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, maar die was dus niet zo romantisch...
Zie het voor je: Oh schatje, jouw E is mijn Mc in het kwadraat!
Ik mis ff iets...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
First here____
now we are
____here
Ik vind Abba (niet zo heel) stiekem nog best leuk.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee maar ik heb het niet zo op Abba
oeh ik lust wel een hapje van B of dawgjequote:
Niet braaf hoor dawgjelief.quote:
Het liefst boven.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
First here____
now we are
____here
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh ik lust wel een hapje van B of dawgje
dat moet echt heeeeeeel fijn zijn haha
Heel hard.quote:
Als het een gehaaide vrouw is, laat ze mij denken dat ik het voortouw neem maar ondertussen manipuleert ze me zo dat ik toch doe wat zij wil terwijl ik het niet door heb.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Toch wel een beetje een watje he.
Zolang we het over seks hebben is het goed? En dan gaat het over onafhankelijke vrouwen en dan daalt het niveau?quote:
B was toch Belsezarquote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
oeh ik lust wel een hapje van B of dawgje
dat moet echt heeeeeeel fijn zijn haha
Hele kleine kans hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
Nja peeps, ik ga naar huisspreek jullie
!!
ik doelde daar mee op het overtallig gebruik van het werkwoord trekken.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:21 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zolang we het over seks hebben is het goed? En dan gaat het over onafhankelijke vrouwen en dan daalt het niveau?
Laters!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:22 schreef KudFokker het volgende:
Nja peeps, ik ga naar huisspreek jullie
!!
ja, hij en dawg zijn toch onze eplayertjes?quote:
Oh.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:23 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ik doelde daar mee op het overtallig gebruik van het werkwoord trekken.
Wrm zei bengeltje danquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja, hij en dawg zijn toch onze eplayertjes?
quote:
Ik ben er overdag en mis ze ook.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef Q. het volgende:
Ik mis dat overdag FOK!ken eigenlijk helemaal niet.Alleen mis ik nu alle roddels.
Ho es, er kunnen natuurlijk niet 2 B's zijn. dat is te ingewikkeld voor een simpel ingenieurtje als ikquote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent makkelijk in de war te maken.
Mijn nick begint toch ook met een B. dus ik ben ook B.
Dan mis ik dus helemaal niets.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ben er overdag en mis ze ook.
*Reikt brandende fakkels aan*quote:Op donderdag 23 april 2009 16:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Kom we gaan op heksen, uh Nouk jacht!
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
jij mag ook wel gewoon een bh aan doen hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
De oplossing
nu weet ik eindelijk waarom sommige mannen zich willen laten ombouwen.
cup AA zou wel kunnen toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij mag ook wel gewoon een bh aan doen hoor
Nouk is cool. Die fakkels gaan toch weer uitquote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
*Reikt brandende fakkels aan*
ik wist dat iemand zou zeggen dat het in feite helemaal niet nodig wasquote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij mag ook wel gewoon een bh aan doen hoor
Waarom maakt nu niemand de inkopper :quote:Op donderdag 23 april 2009 16:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Daar slaat je naam dus op, nou snap ik hetquote:Op donderdag 23 april 2009 16:30 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
De oplossing
nu weet ik eindelijk waarom sommige mannen zich willen laten ombouwen.
Zou ze zinken of drijven?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
*Reikt brandende fakkels aan*
omdat dat het grapje al wasquote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom maakt nu niemand de inkopper :
"is er dan een verschil ?"![]()
Degene die dat zou zeggen heeft dan echt stront aan de knikker denk ik.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom maakt nu niemand de inkopper :
"is er dan een verschil ?"![]()
als we nou gewoon extra gewicht er bij doen en ze komt nog boven dan weten we zeker dat het een heks is.quote:
Zinken, definitelyquote:
Jammer?quote:
Dat betekend dat ze toch nog om je geeft denk ik?quote:
Of ze wilde haar als bootje gebruiken....quote:Op donderdag 23 april 2009 16:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat betekend dat ze toch nog om je geeft denk ik?
Middagquote:
anders ga je dood en zoquote:
JBquote:
Best wel hèquote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
anders ga je dood en zo
dat is altijd best wel een domper
Hoi!quote:
Ow dat is wel tof !quote:Op donderdag 23 april 2009 16:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mezelf weer meer werk bezorgd
Ik barst van de ideeën en ik mag ze uitvoeren![]()
Of tenminste, iig een stel, allemaal wee ik nog neit
Nee hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat begroeten jullie me allemaal lief
edit - en zijn daarna gelijk weg
Hoiquote:Op donderdag 23 april 2009 16:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
wat begroeten jullie me allemaal lief
edit - en zijn daarna gelijk weg
Ja, Ik werk dus in t archiefquote:
Hey!quote:
Hoiquote:
Hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef liefie_ het volgende:
auto! gister heb ik een semi-wetenschappelijk artikel geschreven en ik moest de hele tijd aan jou denken!
(want ik heb het idee dat jij dat de helft van je tijd doet, vraag me niet waarom)
quote:
Bobline kan heel leuk zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, mn zusje gaat een bob laten knippen!
Vanavond, ben benieuwd
Hoezo niet?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef liefie_ het volgende:
ik gok dat een bob mij zooo niet staat
Het moet je gezicht inderdaad wel mooi accentueren.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:17 schreef liefie_ het volgende:
ik heb een dikke kop
en dan word ie nog dikker
en doe ik graag zo'n haar flipdat gaat niet echt met een bob
ik gok dat ik die bedoel ja hahaquote:Op donderdag 23 april 2009 17:20 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het moet je gezicht inderdaad wel mooi accentueren.
Bedoel je de Baywatch-Slowmotion-Hairflip?
I won'tquote:Op donderdag 23 april 2009 17:27 schreef liefie_ het volgende:
ik heb die onzin sowieso allemaal gemist dus ik zeg niks
en nee hiermee bedoel ik niet post het alsjeblieft nog een keer
Ik vind het bij bijna niemand mooiquote:Op donderdag 23 april 2009 17:14 schreef liefie_ het volgende:
ik gok dat een bob mij zooo niet staat
Mag ik vragen wat een bob is ?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het bij bijna niemand mooi
Dit zijn voorbeelden: http://www.latest-hairstyles.com/medium/bob.htmlquote:Op donderdag 23 april 2009 17:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat een bob is ?
Behalve een naam en een term voor een bewust on-beschonken bestuurder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn aardig wat variaties
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Omdat het geen Kees heetquote:Op donderdag 23 april 2009 17:45 schreef KudFokker het volgende:
Waarom heet dat een bob dan ?
En trouwens niemand advies over mijn verhaal die het gevolgd heeft?
Ga jij het ook doen dan?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk ook dathet mn zusje minder zal staan dan mij(ik weet niet hoe het mij staat btw )
Zij heeft een wat ronder gezicht (niet dik, de vorm is gewoon ronder)
ik ben zelf meer voor lang haarquote:Op donderdag 23 april 2009 17:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik vind het bij bijna niemand mooi
Ik ben ook een fan van lang(er) haar,quote:Op donderdag 23 april 2009 17:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben zelf meer voor lang haar
Oeh was je in tilburg trouwens vandaag auto? ik was het helemaal vergeten!
misschien zag ik jou wel lopen
Ze praat veel tegen je. Dat is goed.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:24 schreef KudFokker het volgende:
Hmm reactie van het meisje
"T. is gek:-p Ik zal dr vanavond is even vragen wat de afspraak ook alweer was dan? :-p "
Met nog een heel verhaal eronder...
Wat zeggen jullie ?
mijn haar komt halverwege mn rug, met laagjes iddquote:Op donderdag 23 april 2009 17:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben ook een fan van lang(er) haar,
Ik heb het meestal net over m'n schouders en dan in een flink aantal lagen, haha. Volgende week vrijdag mag ik weer naar de kapper
Ja, ik was in Tilburg, maar ik heb alleen maar op de UvT gezeten...
Bijna hetzelfde, maar dan op bh-bandje hoogte.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn haar komt halverwege mn rug, met laagjes idd
en een schuine scheiding met een beetje een springerige bijna-pony
maar ik zag haar op het station!
ow maar jij gaat natuurlijk met de auto
Haha okequote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee
Ik denk dat ik dan ruzie krijg met iemand
Mijn haar is wel korter hoor! Haha.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mijn haar komt halverwege mn rug, met laagjes idd
en een schuine scheiding met een beetje een springerige bijna-pony
maar ik zag haar op het station!
ow maar jij gaat natuurlijk met de auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |