Vooral die eerste is leuk!quote:
Het is ook geen KF post... je bent het element vergeten waarin je vertelt dat je het aan kon.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
Maar 2 reacties op mijn KF post![]()
Ik ga wel dood ofzo
Zal wel weer een keer wat postenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
je krijgt niets, zonder KF posts ben je geen KF meer
En hoe blij je bent.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is ook geen KF post... je bent het element vergeten waarin je vertelt dat je het aan kon.
Maar niet als ontbijt.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef vencodark het volgende:
Vreselijke tt ja.
Nah ja, ijs is lekker.Ik wordt altijd blij van ijs, vooral chocolade ijs met stukjes
En citroen...en pistache...en ananas en aardbei, banaan, straciatella...
![]()
Hm...toch wel goeie tt![]()
![]()
"...want ik wist dat ik het aan kon"quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is ook geen KF post... je bent het element vergeten waarin je vertelt dat je het aan kon.
Ik weetquote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
Wat een kút TT...
Jij zou onbevoegd verklaard moeten worden voor het aanmaken van nieuwe topics
Tuurlijk alleen zijn de weersvoorspellingen omgeslagen... morgen kijk ik of het definitief door kan gaan of niet...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:15 schreef djayzz het volgende:
[..]
Mag ik zaterdag ook misschien komen?
Dat is een hoop mensen vast al eens overkomen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zal wel weer een keer wat posten
Kwam een collega m'n kamer binnen, ik had mijn oordopjes in omdat ik hier alleen zit...
Dus ik hoorde haar niet, ze zei blijkbaar iets...
Kwam ze naast me staan, had ik niet gezien, zie ik in mijn ooghoek iets staan, dus draai me om en schrik me de tyfus inen ik schrok echt ff op, en toen ging ze me uitlachen
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zal wel weer een keer wat posten
Kwam een collega m'n kamer binnen, ik had mijn oordopjes in omdat ik hier alleen zit...
Dus ik hoorde haar niet, ze zei blijkbaar iets...
Kwam ze naast me staan, had ik niet gezien, zie ik in mijn ooghoek iets staan, dus draai me om en schrik me de tyfus inen ik schrok echt ff op, en toen ging ze me uitlachen
Euh nee, maar meestal gebeurd dat ook niet. Het is nu al bijna half 4.quote:
Jeej, ik hoor bij de meerderheid.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat is niet opstandig hoor. Zo reageren de meesten op KF.
Ik heb 'm al op.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euh nee, maar meestal gebeurd dat ook niet. Het is nu al bijna half 4.Volgens mij zou ik serieus nog blijer worden als ik nu een bak chocolade ijs met stukjes voor me zou hebben.
Daar gaat je underdogpositie!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej, ik hoor bij de meerderheid.Dat is me allang niet meer overkomen.
En hoe voelt dat nou, na al die jaren?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jeej, ik hoor bij de meerderheid.Dat is me allang niet meer overkomen.
Je had ook nooit moeten vragen waarom die andere chica liep te bitchenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef KudFokker het volgende:
Hmm, ik heb nog niks terug gehad van mijn blonde liefdes engel...
Hoefijzertje.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb 'm al op.Had nog een beetje B&J over.
Precies! Gewoon hosselen, jeweets!!!1!einsz!!!11roflwouters!!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je had ook nooit moeten vragen waarom die andere chica liep te bitchen
Alleen gevraagd wat ze bedoelt...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Je had ook nooit moeten vragen waarom die andere chica liep te bitchen
Tof! Ik hoor erbijquote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef dawg het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nou, na al die jaren?
En wat, als ik het vragen mag, is een fernandez?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef liefie_ het volgende:
Klaar!
zo ik heb mezelf getracteert op een fernandez
nu heb ik vakantie
Rolf Wouters?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Precies! Gewoon hosselen, jeweets!!!1!einsz!!!11roflwouters!!
Die voetballer?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef liefie_ het volgende:
Klaar!
zo ik heb mezelf getracteert op een fernandez
nu heb ik vakantie
Ik snap hm niet.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Is die grap zo slecht als ik denk dat ie is?
Nog geen kusje gehad en nu al uitpluizen wat de ander doetquote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Alleen gevraagd wat ze bedoelt...
Maar ze is nog niet online geweest...
Ze heeft ook nog niet op andere krabbels gereageerd...
Damn ik lijk wel een speurneus
Weet jij niet wat Fernandez isquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nog geen kusje gehad en nu al uitpluizen wat de ander doet
http://www.fernandes-softdrinks.com/quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En wat, als ik het vragen mag, is een fernandez?
Inderdaad. Dat doe je minstens pas na een paar keer daten.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dit is zijn kwaadaardige tweelingbroer die zich ophoudt op internetforums, en er voor zorgt dat uitroeptekens veranderen in cijfers of Duitse woorden.quote:
Hoe naar is dat...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dit is zijn kwaadaardige tweelingbroer die zich ophoudt op internetforums, en er voor zorgt dat uitroeptekens veranderen in cijfers of Duitse woorden.
Damn, ik denk dat Rival gelijk had, en dat ik het maar gewoon een KFertje moet noemen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weet jij niet wat Fernandez is?
Jij drinkt zeker alleen maar rosenwater heh, lulletje!!
ik vind dat een pre hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Triestquote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef Rauw. het volgende:
[..]
nee.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het een of andere exotische handeling was voor boven de achttien.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:27 schreef liefie_ het volgende:
[..]
http://www.fernandes-softdrinks.com/
Whaha die is briljantquote:Op donderdag 23 april 2009 15:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, ik denk dat Rival gelijk had, en dat ik het maar gewoon een KFertje moet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |