En dus zangeres Kathleen Hanna.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:43 schreef Z het volgende:
Le Tigre.
quote:are a British indie rock band, with heavy influences from Dexys Midnight Runners and northern soul. The band includes ex-Huggy Bear bass player Jon Slade, ex-Morrissey/The Meteors drummer Woodie Taylor and included future Velocette members Sarah Bleach and Jax Coombes. They have been cited heavily by current UK punk band The Cribs as being a big influence.
is renowned for exuding a quintessentially British charm[1].
correct!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ace Frehley?
maar ookquote:"" was een Nederlandse rockband die in hoofdzaak actief was van 1977 tot 1982. De groep werd in het najaar van 1977 opgericht door ex-Alquinleden Ferdinand Bakker (gitaar), Job Tarenskeen (drums) en zanger en songwriter Hugo Sinzheimer (pseudoniem van Hugo Postma, hij gebruikte de naam van zijn moeder als artiestennaam). De eerste line up van de band bestond verder uit de Zweed Ake Daniëlson (key boards), John Vee (pseudoniem van Jan Voster, basgitaar) en Erik de Zwaan (gitaar). Job Tarenskeen, John Vee en Erik de Zwaan verlieten in 1979 de groep. De Engelsman Kim Haworth (drums) en Gerrit Veen (bas) namen hun plaats in. Veen werd later vervangen door Freddie Cavalli (pseudoniem van Fred van Kampen) en weer later door Dick Schulte Nordholt.
quote:are a British psychobilly band formed in 1980. Originally from the United Kingdom, they are often credited with giving the psychobilly subgenre—which fuses punk rock with rockabilly—its distinctive sound and style. Though the origins of psychobilly are debated,
are the first band to self-identify as psychobilly, and often hold the distinguishment of being the only "pure" psychobilly band among fans of the subgenre.
Fans of the band (known as the World Wide Wrecking Crew (WWWC)) are known to use the slogan, "Onlyare Pure Psychobilly," (often shortened to "OTMAPP") as a rallying cry.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:51 schreef ranja het volgende:
Zijn dat Jennifer Paige en Boris?
da's inderdaad geen prettige gedachte, nee... maar toch echt....quote:Die onderste 2 ken ik wel maar ok ik daar een link tussen (wil) kan ontdekken betwijfel ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |