Moet je even een topicreport doenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef jslavenburg het volgende:
School en Stage SC #955 Dan tongen we toch niet! < Die mag dicht, als een mod het ziet
En jij moet sneller zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 12:58 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Dat dus. Die Suri moet maar wachten.
Weet je hoe stoer het is om een topic te openenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En jij bent zielig dat je onnodig topics gaat openen, met je nieuwe topic fetish
Ik had tenminste de OP meteen gekopieerd voor openen, die josti had alleen OP neergezetquote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En jij moet sneller zijnAl vond ik het wel mee vallen
[..]
Weet je hoe stoer het is om een topic te openen
BEHHEHEHquote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
En jij bent zielig dat je onnodig topics gaat openen, met je nieuwe topic fetish
Zo... respect hoor.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:02 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ik had tenminste de OP meteen gekopieerd voor openen, die josti had alleen OP neergezet
Ga lekker terug naar je eigen topic...ooh nee wacht, je hebt een gastslotjequote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
BEHHEHEHmama, hij opende een topic terwijl ik mochtttttt
quote:
*Geeft zakdoek*quote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef jna het volgende:
[..]
BEHHEHEHmama, hij opende een topic terwijl ik mochtttttt
Ik wil ook wel weer eens een topic openen. Heb de smaak te pakkenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:00 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En jij moet sneller zijnAl vond ik het wel mee vallen
[..]
Weet je hoe stoer het is om een topic te openen
Moet je wel met jslavenburg de strijd aangaan voor de lapoquote:Op donderdag 23 april 2009 13:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wil ook wel weer eens een topic openen. Heb de smaak te pakken
En ik weet nu zelfs een TT
Eerst dit topic vol spammenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je wel met jslavenburg de strijd aangaan voor de lapo
Ik ben al offline voor dit topic vol isquote:Op donderdag 23 april 2009 13:22 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je wel met jslavenburg de strijd aangaan voor de lapo
Ja doei, dat moeten andere doen. Dat is zo'n ondankbare taak. De lapo, daar draait het omquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja doei, dat moeten andere doen. Dat is zo'n ondankbare taak. De lapo, daar draait het om
Lapo's zijn voor pussy'squote:Op donderdag 23 april 2009 13:26 schreef jna het volgende:
[..]
Ja doei, dat moeten andere doen. Dat is zo'n ondankbare taak. De lapo, daar draait het om
Ook het enige momentquote:Op donderdag 23 april 2009 13:31 schreef Psychonikeo het volgende:
ah.. jslavenburg had de lapo. Krijgt tie weer wat aandacht
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ach gossie.. wil je er over praten?
Ik bedoel omtrent de Stage (& School) SC Reeksquote:Op donderdag 23 april 2009 13:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Je hebt toch een vriendin? Krijg je daar geen aandacht van?![]()
Jammer genoeg hier welquote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deze zin mag nog wel eens geplaats worden
of gaat dat me weer notes opleveren?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Deze zin mag nog wel eens geplaats worden
Notes zijn tof. Ik wil ook nog een extra note nu ik ze nog kan lezen.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
of gaat dat me weer notes opleveren?
Ik heb er 20quote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Notes zijn tof. Ik wil ook nog een extra note nu ik ze nog kan lezen.
Jaquote:Op donderdag 23 april 2009 13:46 schreef jna het volgende:
[..]
Stoer, bijna net zo stoer als...
EEN TOPIC OPENEN!
altijd lastig.. dan moet je het bont maken, maar net niet zo bont dat je geband wordt.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
Notes zijn tof. Ik wil ook nog een extra note nu ik ze nog kan lezen.
Hou me ff op de hoogte hoe die is. Ik heb hem liggen, maar nog geen tijd/zin gehad om te kijkenquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:48 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Ja
Dat vind jij ook, omdat jij hem nog sneller opende dan ik
De cijfers zijn niet in je voordeel vriendquote:Userstats van jna
Totaal aantal posts: 5741
Totaal aantal topics geopend: 10
Userstats van jslavenburg
Totaal aantal posts: 3144
Totaal aantal topics geopend: 34
Is goedquote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hou me ff op de hoogte hoe die is. Ik heb hem liggen, maar nog geen tijd/zin gehad om te kijken
maak je eens niet zo druk.. je bent toch een neger?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
[..]
De cijfers zijn niet in je voordeel vriend
m'n image, wat doe ik!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:54 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maak je eens niet zo druk.. je bent toch een neger?
Was deze gast er ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
*kuch*quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]Ik wilde hetzelfde doen maar m'n neger luiheid zorgde ervoor dat ik geen zin had om strepsils te google-enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:
Moet je nagaan hoe voorspelbaar het isquote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ik wilde hetzelfde doen maar m'n neger luiheid zorgde ervoor dat ik geen zin had om strepsils te google-en
Dat heb ik hier op mijn werk ookquote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef Daph_ het volgende:
Stomme laptop liep gewoon helemaal vast toen ik een extra internetpagina opende
klopt.. zo te voorspellen dat hij te lui zou zijn..quote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe voorspelbaar het is
Ja maar ik deed het nietquote:Op donderdag 23 april 2009 14:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe voorspelbaar het is
DIe was ook voorspelbaar.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klopt.. zo te voorspellen dat hij te lui zou zijn..
*kuch*quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze hele sc is zo voorspelbaar, dat ik hem in mijn eentje zou kunnen vullenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:23 schreef jna het volgende:
[..]
DIe was ook voorspelbaar.
het is dat Piles hier niet meer is anders had ie nu 90 gewogen
De lapo zou je niet hebben hoorquote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Deze hele sc is zo voorspelbaar, dat ik hem in mijn eentje zou kunnen vullen
Alles liep tegelijk vastquote:Op donderdag 23 april 2009 14:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik hier op mijn werk ook
Of Outlook loopt weer eens vast of Excel...
Surequote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je verveeld raaktquote:Op donderdag 23 april 2009 14:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat weet ik
[..]
jij hebt ook geen vertrouwen!
Doe eens een poging zou ik zeggenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is hier ook vaak een probleemquote:Op donderdag 23 april 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alles liep tegelijk vastUrenregistratie, outlook, word, interne 'msn', internet
Ik kreeg gister toen ik thuis op me laptop Bleach zat te kijken ineens een BSOD, geen idee waar die vanaf kwam xDquote:Op donderdag 23 april 2009 14:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Alles liep tegelijk vastUrenregistratie, outlook, word, interne 'msn', internet
Nee, want dan doet ie het niet alleenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Af en toe een beetje inspiratie geven?
Ik heb notabene een TT gemaakt zonder nom nom nom erin. Ik vond het goed van mezelfquote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij weet ook niet wanneer je moet stoppen of wel ?
je kon niet zonder mijquote:Op donderdag 23 april 2009 14:40 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb notabene een TT gemaakt zonder nom nom nom erin. Ik vond het goed van mezelf
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:47 schreef jna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zal eens kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
je moet de andere video's van die dude ook 's kijken:
Show me your Genitals
2 Grils 1 Cup Song
Stay at home Dad![]()
briljant
ivm de droogte?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef Puala het volgende:
Politie op de stoep hier net.. Komen een brief brengen dat we niet meer mogen stoken (hebben we vergunning voor) en dat als we dat wel doen we ruim 10.000 euro boete krijgen
oh, ik dacht drankstokenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Stoken is het verbranden van een grote afvalhoop
neee!!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, ik dacht al![]()
* motorbloempje heeft 14 mei intake gesprek bij het KLPD
Lijkt me wel tofquote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben dinsdag met Baksteen mee op pad geweest een dienst lang![]()
Behalve op MF?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:26 schreef motorbloempje het volgende:
Baksteen, da's een bijnaam voor een BMW motorblok, heb ik onlangs geleerd
zeiksnuit!quote:
aah.. tof.. leer ik nog wat ook hierquote:Op donderdag 23 april 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
het was zeer tof!
kan wel ff een verslagje copy-pasten?
en ja, daarom heeft hij die nicknamevanwege de bijnaam voor dat blok.
Eigenlijk is de bijnaam ' Flying Brick 'er is inmiddels ook een ' vliegende baksteen ' op het forum, maar Baksteen vond Baksteen wel genoeg
die ken ik ook jaquote:
Verloofd?? nice hoor!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:35 schreef motorbloempje het volgende:
het was zeer tof!
kan wel ff een verslagje copy-pasten?
en ja, daarom heeft hij die nicknamevanwege de bijnaam voor dat blok.
Eigenlijk is de bijnaam ' Flying Brick 'er is inmiddels ook een ' vliegende baksteen ' op het forum, maar Baksteen vond Baksteen wel genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
nog gefeliciteerd danquote:Op donderdag 23 april 2009 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja
29 maart heeftie me gevraagd
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
Psycho:tof verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moet alleen wel zo een stapel documenten "terugjatten" van het bureau van een van de partnersquote:
dat kan je niet gewoon even halen?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik moet alleen wel zo een stapel documenten "terugjatten" van het bureau van een van de partners![]()
Ja maar het is zonder dat hij het weetquote:Op donderdag 23 april 2009 16:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dat kan je niet gewoon even halen?
haha.. okquote:Op donderdag 23 april 2009 16:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar het is zonder dat hij het weetHij is er namelijk niet vandaag
Mag het niet zonder reden?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:19 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En natuurlijk vragen wij dan: "Waarom ben je blij, Paula". Dan kan jij het vertellen
das zwaar kut!quote:Op donderdag 23 april 2009 16:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ben ik overal een eentje vergeten. Kan ik dat allemaal handmatig gaan corrigeren
quote:
Score van 1-10?quote:
idd. Maar heb het al aangepast. Maakte alleen bijna weer dezelfde foutquote:
dan was je in ieder geval geen ezel toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idd. Maar heb het al aangepast. Maakte alleen bijna weer dezelfde fout
wordt een lange dag danquote:Op donderdag 23 april 2009 16:45 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben er ook nog steedsMoet van alles uitprinten, ben ik volgens mij nog wel drie kwartier mee bezig in dit tempo
Nou ja maakt me ook niet zo heel veel uit, kan ik teminste uren schrijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan was je in ieder geval geen ezel toch?
[..]
wordt een lange dag dan
ja, das waar..quote:Op donderdag 23 april 2009 16:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja maakt me ook niet zo heel veel uit, kan ik teminste uren schrijvenMorgen kan ik toch op tijd weg
Daaromquote:
ja.. ik zou het ff uitzoeken voor weer iemand gaat lopen zeggen dat je hebt lopen prutsenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
DaaromMoet zo alleen nog wel even controleren wat ze nou allemaal moet hebben, want volgens mij heeft ze me maar de helft verteld
Doe ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. ik zou het ff uitzoeken voor weer iemand gaat lopen zeggen dat je hebt lopen prutsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag geupload
hanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
han14.gif.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature.
Daar moest ik ook opeens aan denkenquote:
Het had anders kunnen lopen?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:09 schreef PieterBas het volgende:
Net weer een wedstrijd gehad.... laat ik zeggen.. ik heb wel eens beter gelopen..
Ja, betere start en ik had gewonnenquote:
Een goed begin is het halve werk natuurlijkquote:Op donderdag 23 april 2009 20:19 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ja, betere start en ik had gewonnen
Is dat niet een keer bij Air Scene Investigation geweest op National Geograhic?quote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef eer-ik het volgende:
Zieke shit.
Dit vliegtuig heeft nog een stuk gevlogen, en is netjes geland
[ afbeelding ]
lijkt me spannendquote:Op donderdag 23 april 2009 20:23 schreef eer-ik het volgende:
Zieke shit.
Dit vliegtuig heeft nog een stuk gevlogen, en is netjes geland
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is dat niet een keer bij Air Scene Investigation geweest op National Geograhic?
Nice.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:29 schreef PieterBas het volgende:
Toffe serie is dat ook altijd.
Ik verwacht dat ze ook wel een aflevering gaan maken over de Polderbaan.. De Bijlmerramp en de crash op Tenerife hebben ze ook eens behandeld.
Soms denk je echt, dat is echt sneu.. neergestort door een klein schroefje dat op de startbaan lag..quote:Op donderdag 23 april 2009 20:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nice.
Heb serie 1 t\m 3 nu op laptop staan, voorlopig wel weer wat te kijken
Haha, ja... Lelijk is dat. Zitten wel dingen tussen die echt te bizar zijn idd.quote:Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Soms denk je echt, dat is echt sneu.. neergestort door een klein schroefje dat op de startbaan lag..
Ik heb ook nog een boel spul te bekijken aan series..
Zoals een fabricage fout van een pin in de bagagedeur van een DC-10... en vergeten om de waarschuwing teksten om dit nog even goed na te kijken.. alleen maar in het Engels weer te geven..quote:Op donderdag 23 april 2009 21:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ja... Lelijk is dat. Zitten wel dingen tussen die echt te bizar zijn idd.
Logischquote:Op donderdag 23 april 2009 22:07 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal stil omdat jij er niet was
Goed, hoewel ik veeeel te laat met m'n scriptie ben begonnenquote:Op donderdag 23 april 2009 22:10 schreef Puala het volgende:
[..]
Wisselend. Op het moment goed![]()
En met jou?
Dat komt altijd achteraf jaquote:Op donderdag 23 april 2009 22:12 schreef jna het volgende:
[..]
Goed, hoewel ik veeeel te laat met m'n scriptie ben begonnen
Gewoon F5 toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 22:20 schreef jna het volgende:
Weet iemand hoe je de pagina refreshed in firefox zonder dat ie weer terug springt naar het begin van de pagina?
Nee dan krijg ik dus gewoon de pagina vanaf het beginquote:
Ik denk dat als je dan heel even wacht hij vanzelf omspringt, dat heb ik tenminste wel..quote:Op donderdag 23 april 2009 22:27 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dan krijg ik dus gewoon de pagina vanaf het beginHeel irritant op fok want dan moet ik steeds weer naar beneden scrollen
Nee ook nietquote:Op donderdag 23 april 2009 22:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dan heel even wacht hij vanzelf omspringt, dat heb ik tenminste wel..
das kutquote:Op donderdag 23 april 2009 23:54 schreef The_Dean het volgende:
Nja, tussen mei en augustus wegens inkrimpen
Bij mijn huidige baan ben ik vooral uitgenodigd vanwege mijn CV, kan je er wel een voorbeeldje van sturen. Zal wel pas zaterdag of zondag worden.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:56 schreef The_Dean het volgende:
Eind mei trouwens. Iemand voorbeelden/sjabloons/tips om een beetje brute cv en sollicitatiebrief op te stellen?
Is geen probleem man, bedankt voor de hulpquote:Op vrijdag 24 april 2009 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij mijn huidige baan ben ik vooral uitgenodigd vanwege mijn CV, kan je er wel een voorbeeldje van sturen. Zal wel pas zaterdag of zondag worden.
no problemquote:Op vrijdag 24 april 2009 07:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is geen probleem man, bedankt voor de hulp
quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
GoedemorgenDan ben ik vandaag vrij, ben ik nog vroeg wakker.
Goede morge allemaalquote:
morguhh Bootje,, nou succes bij deze dan. je hebt nog 5 minuutjes. Beetje voorbereid?quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen volk!
Vandaag 4 interviews met de belangrijke mensen in mn afstudeerbedrijf. De eerste is om 9 uur.. Ben benieuwd hoe het gaat.
Hihi ja vond je al vroegquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Hoi![]()
ja.. Zit op de metro te wachten
Zeker. Heb het hele pakketje voor me liggen..quote:Op vrijdag 24 april 2009 08:53 schreef Olment het volgende:
[..]
morguhh Bootje,, nou succes bij deze dan. je hebt nog 5 minuutjes. Beetje voorbereid?
Net ingelogt maar geen berichten oid, k heb netjes me bills betaald en denk dat ik morgen moet gaan taxen ivm geldnood. Of me bill moet morgen minder dan 32k zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:55 schreef Bootje84 het volgende:
Ennuh Olment, Logde vanochtend in op CN, 11 berichten. Allemaal aanvallen van landen met cruise missiles, land attacks, air attacks
Gelukkig hebben ze niet al te veel schade gedaan en is hun kas flink aan het opraken. Ik trek ze helemaal leeg. Elke keer haal ik maar 200K bij ze vandaan (wat max 10% van hun kas is) dus dat betekend dat ze ongeveer 2M cash hebben. Daarnaast verkeren ze nog steeds in anarchy, dus kwestie van tijd
Jup voor jouw doen vroeg jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Vroeg.. Voor mijn doen bedoel je
lukt het daar een beetje?
succes met je scriptie!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup voor jouw doen vroeg ja
Nwah lukt wel ja. Wilde eerst wat dingetjes voor mezelf regelen maar volgens mij gaat dat niet werken, dus ga nu echt aan m'n scriptie beginnen. Baal als een stekker; de box set die ik besteld had bij Waterstones om op te halen in de winkel als we in London zijn is nog niet in de winkel aangekomen en de winkel stuurt me naar de webshop en de webshop stuurt me naar de winkel. De kans is dus groot dat ik volgende week zonder box terugkom
Thanksquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
succes met je scriptie!!
Wel zonde dat die box nog niet op tijd is om op te halen. Daar had je je zo op verheugd. Dan moet je binnenkort nog maar een keertje
oh.. en I (nou ja, mijn bedrijf) made it to tweakers-frontpage!
http://tweakers.net/nieuw(...)oor-and-kaarten.html
het is toch nog niet betaald ofzo? Of hebben ze het alleen in die keten ofzo? Anders kan je natuurlijk nog wat winkeltjes afgaan om te kijken of ze die box daar hebben?quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Thanks
Ja en het probleem is dat die box daar 90 dagen blijft liggen en daarna heb ik pech gehadIk ga dus maandag wel even naar die winkel om te vragen hoe of wat. Ik heb gezien dat ze het bij een andere winkel wel hebben, dus ik hoop dat ik een beetje lief kan kijken en hem dan daar kan ophalen. *zucht*
Ik ga even kijken wat er op tweakers staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
wie zegt dat het google is? Dat zijn alleen geruchtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:50 schreef Daph_ het volgende:
Grappig om dat te lezen over AND en GoogleNetjes gedaan hoor
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:53 schreef Olment het volgende:
mop wat ik net doorgestuurd kreeg van een collega, best wel leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, maar toch gaat het artikel eroverquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wie zegt dat het google is? Dat zijn alleen geruchten
Dat is wel waar inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
True, maar toch gaat het artikel erover
Vreselijk is dat jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
echt.. nog geen drie dagen geleden verteld de baas dat hij wil dat iedereen om half 10 binnen is. De afgelopen 2 dagen komt die afgrijselijke stagiaire gewoon zoals normaal om een uur of 10 binnen.
En dan rustig een beetje staan ouwehoeren enzo. Niet gehaast, gewoon lekker op het gemak.
Ik zeg niet dat ik hard werk, maar ik ben er in ieder geval.
En wat kan mij het schelen dat ze naar een fantasy beurs gaat!
leukste is dan nog als die stagiaire gaat klagen als jij 5 min te laat bentquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:07 schreef Psychonikeo het volgende:
echt.. nog geen drie dagen geleden verteld de baas dat hij wil dat iedereen om half 10 binnen is. De afgelopen 2 dagen komt die afgrijselijke stagiaire gewoon zoals normaal om een uur of 10 binnen.
En dan rustig een beetje staan ouwehoeren enzo. Niet gehaast, gewoon lekker op het gemak.
Ik zeg niet dat ik hard werk, maar ik ben er in ieder geval.
En wat kan mij het schelen dat ze naar een fantasy beurs gaat!
Mijn baas is eigenlijk veel te aardig voor zijn taken. Collega en ik hebben al 2 keer bij hem aangegeven via de mail, dat we het eigenlijk niet zo fijn vinden dat ze altijd zo laat binnen komt vallen en dat haar vriend stipt om 5 over 5 belt en dat ze dan gaat inpakken om 10 minuten later alweer weg te gaan. Dan laat ik dat irritante gezeik zelfs buiten beschouwing. Vandaag is mijn baas er niet, anders had ik vandaag echt wat gezegd.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk is dat jaMaar zegt de baas daar niks van dan?
Gisteren hoorde ik van mijn collegaatje ook dat die knorrige supervisor twee assistenten had 'aangehouden' toen die om 17.30 naar huis gingen. Waar dachten ze wel niet naar toe te gaan? Hij maakt lange dagen en zij gaan maar om half 6 naar huis, blablabla. Die jongens waren er 's ochtends netjes om 08.15, terwijl hij zelf pas om 09.15 kwam aankakken.
Ze hebben het mij zelfs geflikt dat ze bij mijn beoordeling zeiden dat ik niet zo'n 9-5 mentaliteit moest hebben. Ik ging inderdaad altijd om 5 uur al weg ja, maar daar stond weer tegenover dat ik áltijd voor half 8 op kantoor was(Mja zelf komen ze pas om half 9 binnen zetten en ja als zij zo laat binnenkomen, kom jij ook zo laat binnen natuurlijk)
gelukkig voor haar niet. Ze mag nu al blij zijn dat er hier geen raam open kan, anders had ik dr echt al een keer op dr kop buiten gehangen. Als ze daar over gaat zeuren, dan gaat ze gewoon door zo'n dicht raam heenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:19 schreef Olment het volgende:
[..]
leukste is dan nog als die stagiaire gaat klagen als jij 5 min te laat bent
Coole pic's. waar zijn ze precies van? (een motor dat snap ik, maar wss is er een aanleiding voor geweest)quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]gisteren even wat foto's gemaakt
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]gisteren even wat foto's gemaakt
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef Olment het volgende:
Hier is het ook wel eens,, ik ben meestal rond 10 voor half 9 op de werkvloer (kan uitlopen ivm sigaretje) maar nooit later dan half 9. Mijn begeleider komt dan op zn gemak om kwart voor 9 / 9 uur aan zetten en vertrekt heel blij weer om half 5. Ik zit er dan nog tot 5 anders maak ik neit genoeg uren.
Tis zeer frustrerend
dan ben ik gewoon een weer-zeikerdquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben ook een mooi weer rijder
het is alleen altijd mooi om weer te rijden
Tuurlijk niet, je bent gewoon een Nederlander. We zeuren al eeuwen over het weer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dan ben ik gewoon een weer-zeikerd
Een van de managers is jarig. Hij heeft gebakjes neergezet en aangezien ik woensdag keurig de vlaai heb weerstaan, vond ik dat ik nu wel mocht. Heb samen met een ander meisje dat ook op haar lijn let een gebakje in 2en gesneden dus dan mag hetquote:
Vreselijk inderdaad. Hoe kan zo iemand dan genoeg uren maken? Zeker als ze vastgekleefd zit aan nu.nlquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Mijn baas is eigenlijk veel te aardig voor zijn taken. Collega en ik hebben al 2 keer bij hem aangegeven via de mail, dat we het eigenlijk niet zo fijn vinden dat ze altijd zo laat binnen komt vallen en dat haar vriend stipt om 5 over 5 belt en dat ze dan gaat inpakken om 10 minuten later alweer weg te gaan. Dan laat ik dat irritante gezeik zelfs buiten beschouwing. Vandaag is mijn baas er niet, anders had ik vandaag echt wat gezegd.
Hij had er dus laatst in die vergadering wel wat van gezegd. Nou ja, hij zei dus tegen de hele afdeling dat hij wilde dat iedereen voor half 10 aanwezig is. Maar dat hij er zelf niet zo moeilijk over doet, als je je werk maar doet. Nou hoor ik van collega's die haar scherm zien, dat ze blijkbaar als taak heeft om nu.nl strak in de gaten te houden
Bij jou is precies andersom geloof ik.
Als ik zie dat mensen eerder dan mij binnen zijn, begrijp ik dat ze ook eerder weg gaan. Ik vind het alleen vervelend als mensen na mijn binnen komen en ook eerder dan mij weg gaan
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:46 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk inderdaad. Hoe kan zo iemand dan genoeg uren maken? Zeker als ze vastgekleefd zit aan nu.nlKijk ik zit ook te fokken, maar ik heb geen werk en als ik wel werk heb maak ik dat af voor ik naar huis ga (zoals gisteren zat ik tot 18.15). Vreselijke mensen
Mensen die later komen en eerder weggaan doen iets héél erg goed als ze dan daadwerkelijk de uren maken.
Als ze aan hun uren komen en al hun werk op tijd af hebben, is er toch niets aan de handquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:23 schreef Psychonikeo het volgende:
Ik vind het alleen vervelend als mensen na mijn binnen komen en ook eerder dan mij weg gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |