Dat vraag ik me ook af. Misschien moeten we hem met z'n allen gaan spammen per PM!quote:
donequote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Misschien moeten we hem met z'n allen gaan spammen per PM!
Een mod die spammen adviseertquote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Misschien moeten we hem met z'n allen gaan spammen per PM!
Ik adviseer het niet alleen, ik doe het ookquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik adviseer het niet alleen, ik doe het ook
done!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:41 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik adviseer het niet alleen, ik doe het ook
Het is niet erg hoor, mijn Onderdaan! De Koning waardeert de uitingen van liefde die zijn PM-box doen overstromen!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:44 schreef Fallen het volgende:
[..]
done!
ow.. wacht, hij is er al..
Sorry!
Je mag jezelf niet als koning kronen. Dat moet gedaan worden door iemand anders.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Bij deze kroon ik mezelf trouwens ook tot Konging Slowchat, en verban ik Bart uit mijn koninkrijk!!
In dat geval vraag ik aan Aquila of hij mij wil kronen tot Koning!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je mag jezelf niet als koning kronen. Dat moet gedaan worden door iemand anders.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:47 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
In dat geval vraag ik aan Aquila of hij mij wil kronen tot Koning!
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]De hofnar die iemand tot koning kroont?
Say what?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is niet erg hoor, mijn Onderdaan! De Koning waardeert de uitingen van liefde die zijn PM-box doen overstromen!
Hoe verklaar je dan de volgende PM in mijn inbox?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:51 schreef Fallen het volgende:
[..]
Say what?
Ik sommeerde je om hier te komen, het was geen smeekbede uit liefde enzo....
quote:hu 23 April 2009 12:43u door Fallen
Hey!!
Waar ben je nou? Ik mis je zo!! Was je maar hier bij me, dan zou ik je nooit meer loslaten en je koesteren voor de rest van de eeuwigheid...!miss you xXxXxOOOxXxXx
Wrong window!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:56 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe verklaar je dan de volgende PM in mijn inbox?
[..]
quote:
Je hebt een coole avatar, dus je mag blijvenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:01 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]was die niet voor mij bedoel??
.....
Ik ga wel weer weg... Niemand die hier echt van me houdt....
Dude, quit it...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef disjfa het volgende:
Spankers. Ik zei toch dat je een faler was
Tsja, het gaat ook nog een keer gebeuren dat jij met poit gaat daten. Dus ik moet wel blijven volhouden!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:06 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dude, quit it...
You're trying to hard.
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt een coole avatar, dus je mag blijven
Je weet dat ik hem niet heb ingetikt? Ik heb slechts gecopy-pastequote:Op donderdag 23 april 2009 12:43 schreef disjfa het volgende:
Spank is toch niet tof genoeg langer dan 1 a 2 posts hier mee te doen. Dus de TT is gewoon een beetje gay, even gay als de persoon die hem ingetikt heeft
Mislukte mod, dat is een contradictio in terminisquote:Op donderdag 23 april 2009 12:43 schreef SpankmasterC het volgende:
Na veel verzoeken ben ik er dan eindelijk!
Allejezus man, een pooier mag nog geeneens meer zijn unit wassen om te voorkomen dat het eruit gaat zien als die vieze link van die mislukte mod!!
Sorry, ik faal je wederomquote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Bij deze kroon ik mezelf trouwens ook tot Konging Slowchat, en verban ik Bart uit mijn koninkrijk!!
MOET IE MAAR NIET ZULKE VIEZE PLAATJES LINKEN!!!
Volgende topic mag je weer meedoen Bartje, in de tussentijd wens ik jouw aanwezigheid hier niet meer!
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:07 schreef Bart het volgende:
[..]
Je weet dat ik hem niet heb ingetikt? Ik heb slechts gecopy-paste
^^quote:
Nou, grappigquote:
Veto!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Bij deze kroon ik SpankMasterC tot Koning Slowchat
Ik heb mijn best gedaan Spank, maar zelfs de crew moet je niet meerquote:
http://www.imdb.com/name/nm2579649/quote:Op donderdag 23 april 2009 13:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
Bij deze kroon ik SpankMasterC tot Koning Slowchat
Bart had zijn Veto recht al gebruikt, je bent wel een beetje traag hoor.quote:
Ik wil helemaal geen koning zijn.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bart had zijn Veto recht al gebruikt, je bent wel een beetje traag hoor.
Maar ok dan kroon ik Bart wel tot koning van SC
en nu snel van het zinkend schip af
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:20 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Bart had zijn Veto recht al gebruikt, je bent wel een beetje traag hoor.
Maar ok dan kroon ik Bart wel tot koning van SC
en nu snel van het zinkend schip af
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:19 schreef Reintji het volgende:
Hoe snel moet deze nu vol dan? Voor SpankmasterC terug is van college?
En ik moet spankert wel, maar niet als koningquote:Op donderdag 23 april 2009 13:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik heb mijn best gedaan Spank, maar zelfs de crew moet je niet meer
quote:Slechte moderator Bart heeft een topicverbod!!
Niet alleen lijnkt hij naar plaatjes van piemels vol smegma, hij raadt mensen ook nog eens aan om mij helemaal onder te spammen met PMmetjes
Hierdoor heb ik als Koning van de SC het besluit moeten nemen om Bart niet langer meer toe te staan in het SC-topic, op zijn minst tot het volgende topic en dan moet hij zich hard gaan inlikken anders wordt het een perma-ban!!
Ik reken erop dat ik de steun van de volledige GAM-crew heb om mijn besluit kracht bij te zetten.
Met vriendelijk groeten,
SpankmasterC
GAM SC-Koning
quote:
Oh. Oké.quote:
Weheheh, briljant!quote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef Bart het volgende:
Maar ik wil jullie toch niet Spankerts topicreport onthouden:
[..]
Dat heet machtsmisbruik vuillakquote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:32 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weheheh, briljant!
Maar euh, Bart, wat doe je hier eigenlijk nog?
Machtsmisbruik? Wat?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:33 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dat heet machtsmisbruik vuillakZo kennen we je weer
Precies, staat niet in jouw woordenboek. Maar je weet niet beterquote:
Waar heb je het overquote:Op donderdag 23 april 2009 13:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Precies, staat niet in jouw woordenboek. Maar je weet niet beter
Zekersquote:Op donderdag 23 april 2009 13:44 schreef Edwinuss het volgende:
Damn, 24 is toch wel een toffe serie hoor!
Jou!quote:
Ik ben nu met seizoen 1 bezig en heb er nog 6 liggenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef Bart het volgende:
[..]
Zekers
Net in de nieuwste aflevering van maandag zat toch opeens wel een hele dikke plottwist die ik niet zag aankomen!
Waar legt hij dat dan uit?quote:Op donderdag 23 april 2009 13:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Jou!
Spankers legt uit hoe je je macht misbruikt en je ziet het nieteens meer.
Ik doe alles wat ik moet doen.quote:Je bent gewoon een enorm slechte mod de alleen maar met de user hier fokt zonder enigsinds wat te doen wat je moet doen
Ik vind mezelf helemaal niet goed.quote:En je vind jezelf dan ook nog o zo goed
Ik zie het.quote:
Jack Bauerquote:Op donderdag 23 april 2009 13:47 schreef Edwinuss het volgende:
Die Jack Bauer komt echt overal mee weg.
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Arogante mensen zien zelf ook niet in hoe arrogant ze over komenquote:[..]
Ik vind mezelf helemaal niet goed.
Daarin legt hij helemaal niet uit hoe ik mijn macht misbruik, alleen dat ik niet meer mag komen omdat ik een vies plaatje heb gepost en mensen heb gevraagd hem een PM te sturen (enkel en alleen omdat we hem zo misten). Die dingen had ik echter ook kunnen doen als ik geen mod was.quote:
Inderdaad, Disjfa!quote:[..]
Arogante mensen zien zelf ook niet in hoe arrogant ze over komen
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben gestopt met Lost seizoen 1,5. Het ging nergens meer over..
Ach, ik vind het nog wel onderhoudend.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:51 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben gestopt met Lost seizoen 3,5. Het ging nergens meer over..
Ik zal er ook maar weer aan moeten geloven, ik weet nog goed dat ik uitkeek naar Vrijdagavond, dan ging ik met 2 vrienden de hele nacht Lost kijken.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ach, ik vind het nog wel onderhoudend.
Het wordt wel steeds vager en vreemder. Maar goed, het beweegt, geeft geluid en houd je van de straat...
Waarom? Te weinig kijkers?quote:
Zekers. Heb Prison Break seizoen 1 in 1 weekend uitgekekenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik zal er ook maar weer aan moeten geloven, ik weet nog goed dat ik uitkeek naar Vrijdagavond, dan ging ik met 2 vrienden de hele nacht Lost kijken.
Een seizoen in 1 keer kijken is tof, hoef je niet elke keer een week te wachten.
Jij ben nu officieel de baas van de SC en het voorbeeld voor elke man.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:01 schreef Bart het volgende:
[..]
Zekers. Heb Prison Break seizoen 1 in 1 weekend uitgekekenGewoon hele weekend met het vrouwtje op de bank gelegen en er alleen vanaf gekomen om te pissen en de pizza aan te pakken van de bezorger
Ook al 1 seizoen gekeken, hoelang kan het duren voordat je ontsnaptquote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
Prison Break was ook geniaal. Echt genoten van die serie.
Nog steeds genieten! Afgelopen vrijdag kwam er weer een nieuwe aflevering uit, S04E17quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
Best wel lang, maar het is gewoon een toffe serie.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Ook al 1 seizoen gekeken, hoelang kan het duren voordat je ontsnapt
Usenet staat aanquote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Bart het volgende:
[..]
Nog steeds genieten! Afgelopen vrijdag kwam er weer een nieuwe aflevering uit, S04E17
Je moet Oz kijken, die neukt Prison Break keihard in de reet!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:02 schreef Edwinuss het volgende:
Ik zal eens kijken of ik het op school kan zeefdrukkenquote:Op donderdag 23 april 2009 10:23 schreef Reintji het volgende:
Lennart gaat er wat mee doen, die heeft er meer kaas van gegeten. Maar dat kan ongetwijfeld.
Jaja!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:30 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zal eens kijken of ik het op school kan zeefdrukkenMaar dan heb ik natuurlijk eerst de high res versies nodig
Foei!quote:Op donderdag 23 april 2009 14:34 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik heb vanochtend wel weer zeefdruk les gemist
Die les is ook alleen maar extra aangevraagd door m'n klasgenoten en dus niet verplichtquote:
We hebben geen koning! Maar toch missen we spankertquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef disjfa het volgende:
Maar het ruikt wel een keer goed
[ afbeelding ]
Ik heb nog wel wat werk voor je. Het vereist wel dat je in de grond moet graven en elektrakabels aan elkaar moet knopen onder spanning.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme zeg, ik heb het echt niet getroffen, ik kan nergens werk vinden.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat werk voor je. Het vereist wel dat je in de grond moet graven en elektrakabels aan elkaar moet knopen onder spanning.
Hoe goed ben je in schilderen en plinten leggen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
Kan je zelfs je lichaam niet verkopen.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef Edwinuss het volgende:
Daar begin ik nog niet aanquote:Op donderdag 23 april 2009 14:58 schreef disjfa het volgende:
[..]
Kan je zelfs je lichaam niet verkopen.
Als ze geld aan je kunnen verdienen zijn ze wel behulpzaam jaquote:Op donderdag 23 april 2009 15:01 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Daar begin ik nog niet aan
Nee, ben op dit moment bezig met ING. Maar het wil maar niet vlotten. Uitzendbureau is tot nu toe wel ontzettend behulpzaam geweest.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:03 schreef Tain het volgende:
[..]
Als ze geld aan je kunnen verdienen zijn ze wel behulpzaam ja
Wat voor diploma's heb je?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed, alleen ben het wachten en het niks doen op dit moment ontzettend zat.
Cultuurbarbaarquote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef disjfa het volgende:
Verhuis naar amerika en ga bij de cia CTU
Slim, als iedereen je kent heb je meer kans op een baan! Zou je ook moeten doen Edwinquote:Op donderdag 23 april 2009 15:12 schreef Edwinuss het volgende:
Hij zegt ook bij iedereen die hij tegenkomt : I am Jack Bauer.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Slim, als iedereen je kent heb je meer kans op een baan! Zou je ook moeten doen Edwin
quote:
Maar dan wel minimaal een halve liter per dag....quote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef Tain het volgende:
http://www.telegraaf.nl/e(...)drinken__.html?p=8,3
Wat we allemaal al wisten natuurlijk
Belangrijkste punt zijn ze vergeten:
Bier houdt het aantal zwangerschappen op peil
Thxquote:Op donderdag 23 april 2009 00:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Welkom in SCTja ik was aan het werk
Drukke avondje achter de rug en nu ga ik slapen
Tot morgen
Ik krijg neigingen om mijn macht te misbruiken, en als ik het doe ben je dus zelf daar de oorzaak van en mag je niet meer klagen daarover!quote:
Uiteraard, hoe meer je drinkt, hoe sterker de positieve effecten!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:18 schreef Fallen het volgende:
[..]
Maar dan wel minimaal een halve liter per dag....
Jackieboy doet al 23 jaar elk jaar precies hetzelfde. Elk jaar weer opnieuw! Dat noem ik niet kostenefficientquote:Op donderdag 23 april 2009 15:22 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik krijg neigingen om mijn macht te misbruiken, en als ik het doe ben je dus zelf daar de oorzaak van en mag je niet meer klagen daarover!
jij gaat door voor de magnetronquote:
Tain!quote:
Mooie reddingsboei!quote:
Neequote:Op donderdag 23 april 2009 15:45 schreef Edwinuss het volgende:
Gianna Michaels is de perfecte vrouw. Die heeft dus ook de meest perfecte tieten.
Die andere!quote:
QFTquote:
Gianna Michaels?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:45 schreef Edwinuss het volgende:
Gianna Michaels is de perfecte vrouw. Die heeft dus ook de meest perfecte tieten.
Jij ziet liever deze foto?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Alleen is dat niet echt een charmante foto.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelieve niks spoileren mensen![]()
Oh... een PC-gamert....quote:
Niet eens datquote:
Altijd lastig, welke games?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:07 schreef lennartb.nl het volgende:
Hihi een vriend van me komt zo zn PS3 brengen, ik moet even op m passen terwijl die op vakantie is
Crysisquote:
Mgs4 en cod5 sowieso, verder weet ik niet wat ie allemaal meeneemt maar dat maakt niet uit, die 2 zijn genoegquote:
maar maar.... ik speel ook fps games op mijn pc...quote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Niet eens datHet is een fps pc gamer
Dat zijn van die 12 jarige jochies die patsen met koelkasten en magnetrons
auw, al dik aan het worden of valt het mee?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Fallen het volgende:
Damn, net met hardlopen een verkeerde stap gezet, redelijk hard door mijn enkel gegaan....
*grmbl*
En ik moet werken morgen....
ijs erop?quote:Op donderdag 23 april 2009 19:01 schreef Fallen het volgende:
Damn, net met hardlopen een verkeerde stap gezet, redelijk hard door mijn enkel gegaan....
*grmbl*
En ik moet werken morgen....
Vooralsnog valt het mee.... maar het begint wel redelijk pijn te doen. Zo maar even verder kijken.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:03 schreef Tain het volgende:
[..]
auw, al dik aan het worden of valt het mee?
Ja, heb zo'm cold-pack. En zometeen even warm douchen, lekker afwisselen, koud-warm-koud-warm-koud.quote:
quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén perenijsje voor op je enkel, en eentje voor in je mond!
Komt zo uit Fallout 3quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:44 schreef disjfa het volgende:
[..]
Niet eens datHet is een fps pc gamer
Dat zijn van die 12 jarige jochies die patsen met koelkasten en magnetrons
UHUquote:Op donderdag 23 april 2009 18:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Crysis
Supertoffe game is dat!
Broekiequote:Op donderdag 23 april 2009 19:19 schreef raaavi het volgende:
[..]
Correctie, ik ben een 17 jarige gamer die 12 jarige sukkels fucking hard pwn
waarna ze daarna lopen te janken op de MIC!
[..]
UHU!
Potje online vanavond? Ik voeg je wel toe op PSNquote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 19:07 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eén perenijsje voor op je enkel, en eentje voor in je mond!
Regel dan ff dat iemand een stukje over je schrijft, dan zet ik het er wel bij in de OP.quote:Op donderdag 23 april 2009 19:52 schreef Nebo het volgende:
Het gaat hier zo ontiegelijk retesnel dat ik hier ook bijna nooit ben, maar sta ik er niet eens bij in de OP?
quote:Op donderdag 23 april 2009 20:24 schreef Tain het volgende:
Nebo De slowchatter die het woord slow wel erg letterlijk neemt en daardoor ook bijna nooit aanwezig is.
Slecht ja
Het staat je vrij om er weer eentje te openen, maar dan wel in ONZ.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:11 schreef AQuila360 het volgende:
Bedankt bart voor het sluiten van me topic
Helaas ik kom niet buiten GAM!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Het staat je vrij om er weer eentje te openen, maar dan wel in ONZ.
Je post-geschiedenis bewijst het tegendeel.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas ik kom niet buiten GAM!
Trouwens ik open hem gewoon dat kickt die gast hem wel naar GAM weer![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Helaas ik kom niet buiten GAM!
Trouwens ik open hem gewoon dat kickt die gast hem wel naar GAM weer![]()
Hofnarquote:Op donderdag 23 april 2009 12:49 schreef Tain het volgende:
[..]De hofnar die iemand tot koning kroont?
Paar keer incidenteel dan!quote:Op donderdag 23 april 2009 21:15 schreef Fallen het volgende:
[..]
Je post-geschiedenis bewijst het tegendeel.
Omdat je gewoon de jongste bent... ?quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 21:47 schreef Bart het volgende:
Game in ontwikkeling! Maker spoorloos verdwenen?!?!
Oh !quote:Op donderdag 23 april 2009 21:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Omdat je gewoon de jongste bent... ?
Nou, iedereen is ongeveer 25, behalve Disjfa, die is 83, en AQuila, die is 14.quote:Op donderdag 23 april 2009 21:51 schreef raaavi het volgende:
[..]
Oh !![]()
Ja, zit ook in de PUB SC
verklaart al een hoop
wat is de gemiddelde leeftijd hier dan?
Maar geestelijk zit ik bij iedereen hier! Box ouwequote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, iedereen is ongeveer 25, behalve Disjfa, die is 83, en AQuila, die is 14.
Dus op ze 11 heeft die zich geregistreerdquote:Op donderdag 23 april 2009 21:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou, iedereen is ongeveer 25, behalve Disjfa, die is 83, en AQuila, die is 14.
Oh?quote:Op donderdag 23 april 2009 21:58 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ben sinds Januari 20 en heb net 1 guy 1 jar gezien.
Ik heb serieus overgegeven.
Serieus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker!quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 22:11 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker!
* Bart spoelt de band weer terug om nog een keer te kijken![]()
Zwembandjes jaquote:
Zo zie ik Disjfa altijd voor mequote:
Als je maar oppast voor Disjfa en Edje! Die 2 hebben een zwarte ziel... Ik kwam ook de SC binnen net als jou en een maand later was ik heel iemand anders!!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:42 schreef raaavi het volgende:
[..]
Zo zag ik Danny voor me, totdat ik echte foto's zag.
En sinds dien heb je dagelijks plannen "om je leven te beteren" en je "anders op te gaan stellen in SC".quote:Op donderdag 23 april 2009 22:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Als je maar oppast voor Disjfa en Edje! Die 2 hebben een zwarte ziel... Ik kwam ook de SC binnen net als jou en een maand later was ik heel iemand anders!!
Dat je je verantwoordelijkheden ontloopt en afschuift op anderen, dat wel ja!quote:Op donderdag 23 april 2009 22:59 schreef AQuila360 het volgende:
Lz is een vrolijk en aardig jong!
Fallen het is zo dat is ook bewezen!!
Maar missen wij jou ook?!quote:
Niet waar!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:00 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat je je verantwoordelijkheden ontloopt en afschuift op anderen, dat wel ja!
Je doet mijn naam met een hoofdletter en 2 X een Squote:Op donderdag 23 april 2009 22:58 schreef Fallen het volgende:
[..]
En sinds dien heb je dagelijks plannen "om je leven te beteren" en je "anders op te gaan stellen in SC".
Ja, ontloop je eigen verantwoordelijkheden maar... schuif maar af op Edwinuss en Disjwhatever...
Ja... hoe anders?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:05 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je doet mijn naam met een hoofdletter en 2 X een S
Mooi! Waar was je al die tijd?!?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:04 schreef Poit het volgende:
Ik mis je wel Fallen, maar nu ben ik hier
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:07 schreef Edwinuss het volgende:
Verdomme, die Jack Bauer is niet te stoppen! Hij is inmiddels al 48 uur op en heeft een aantal keer voorkomen dat Senator Palmer dood ging.
Respect voor die man.
Ik heb trouwens gehoord dat hij Victoria's Secret wist..
Ik was lekker de hort op, in m'n waggiequote:
Hij had een afspraak met Superman. Degene die zou winnen met handjedrukken zou een cape dragen en z'n onderbroek buiten z'n normale broek.quote:
King of the road!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon ED of Edje mag ik zeggen!
Poit in z'n waggie
Dus jij vindt Frans Jack Bouwhoer stoerder dan Chuck Norris?quote:Op donderdag 23 april 2009 23:13 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij had een afspraak met Superman. Degene die zou winnen met handjedrukken zou een cape dragen en z'n onderbroek buiten z'n normale broek.
Ah, de buurt wakker gehouden met Thunderdome!quote:Op donderdag 23 april 2009 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik was lekker de hort op, in m'n waggie
Én Tempest muziekquote:Op donderdag 23 april 2009 23:16 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ah, de buurt wakker gehouden met Thunderdome!![]()
![]()
Zonder enige twijfel.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Dus jij vindt Frans Jack Bouwhoer stoerder dan Chuck Norris?
Damn wat is die chick een pop.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:23 schreef Poit het volgende:
http://www.flabber.nl/lin(...)denise-richards-1623
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Damn wat is die chick een pop.
Funbags is een prachtig woord trouwens.
Ik vind haar niet zo lekkerquote:Op donderdag 23 april 2009 23:28 schreef Edwinuss het volgende:
Gianna Micaels heeft PRACHTIGE funbags
D'r kop staat me niet aan en ik ben geen fan van grote borsten.quote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom niet?
( Puur interesse )
Denk dat iedereen van die blonde stootjes houdt op dit forum
Ieder z'n eigen. Meer voor mij en voor jouquote:Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Poit het volgende:
[..]
D'r kop staat me niet aan en ik ben geen fan van grote borsten.
* Fallen is meer voor brunettes of soms zelfs rood...quote:Op donderdag 23 april 2009 23:31 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom niet?
( Puur interesse )
Denk dat iedereen van die blonde stootjes houdt op dit forum
Ik heb rood haarquote:Op donderdag 23 april 2009 23:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
* Fallen is meer voor brunettes of soms zelfs rood...
Jij mist dan weer andere kwalificaties...quote:
quote:Op donderdag 23 april 2009 23:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij mist dan weer andere kwalificaties...
Ik moest lachenquote:Op donderdag 23 april 2009 23:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij mist dan weer andere kwalificaties...
Yep.quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:11 schreef koei het volgende:
ja zeg, gaat iedereen nou alweer vroeg naar bed?
Jajajajajajajaja.... trusten!quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:22 schreef koei het volgende:
Goede mensen hoeven pas om 11:30 te werken!
ik bedoelquote:Op vrijdag 24 april 2009 00:33 schreef koei het volgende:
uitslapen doe je 's ochtends, niet 's avonds!
Koning van de SC van 0200 t/m 0300.quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:08 schreef raaavi het volgende:
[..]
ik bedoel
ik moet werken om 1 uur middag.
en dan slapen tot uur of 12.
ik kan niet zover vooruit kijken..quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Jamaar... wanneer ben ik Koning van de SC dan?..
Wij gaan ook raggen met burnout.quote:Op vrijdag 24 april 2009 02:13 schreef lennartb.nl het volgende:
Hele avond met een vriend in burnout paradise geragd, op de PS3 natuurlijk
Heb nu burnout, mgs4, cod5, naruto, nhl09, ratchet & clank incl de uitbreiding. En nog wipeout HD, noby noby boy en mgs DLC
Morgen een weekend naar brussel
quote:
ik ben liever een baas met rood haar dan dat ik ook maar 1 dag jouw moet zijnquote:
OKE hierbij haal ik je uit mijn XBL lijst!quote:Op vrijdag 24 april 2009 07:59 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik ben liever een baas met rood haar dan dat ik ook maar 1 dag jouw moet zijn
Het word tijd om te gaan werken, ik ga maar eens richting Swaffelo
waarom zou ik je er nog in willen hebben, koop ik deels op jouw verzoek een game voor de co op, wil je hem na nog geen week al weer verkopen. En als het nu de eerste keer wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 08:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
OKE hierbij haal ik je uit mijn XBL lijst!
In deel 666 natuurlijk!quote:Op vrijdag 24 april 2009 01:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Jamaar... wanneer ben ik Koning van de SC dan?..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 00:22 schreef koei het volgende:
Goede mensen hoeven pas om 11:30 13:00! te werken!
tot hoe laat moet je door dan? Nee ik werk toch liever s morgens, anders zou ik toch alleen maar slapen op die urenquote:
Echt Te dikke shit boy! Ik heb nog behang nodigquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:14 schreef Reintji het volgende:
Ben bezig met die F^%&*ing röntgen plaatjes. In de medische wereld is standaard een utopie. Rukzooi, had het net via een viewer op de cd wel op orginele formaat (de NES zapper bijvoorbeeld, zag ik alleen maar de helft van de loop, mijn schermresolutie is 1280 bij 1024, dus ze zijn toch vrij fors)![]()
Alleen nu de conversie nog...
Brusselquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef lennartb.nl het volgende:
Echte mensen gaan zo naar Brussel toe
jaquote:
Het verschilt, dag is van 8:00 tot 16:30, middag is van 13:00 tot 21:30, avond is van 15:30 tot 23:30 en nacht is van 23:30 tot 8:00. 'S nachts wordt er nog wel eens een willekeurige console op de beamer van de demozaal aangesloten. Kamerbreed gamenquote:Op vrijdag 24 april 2009 09:19 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
tot hoe laat moet je door dan? Nee ik werk toch liever s morgens, anders zou ik toch alleen maar slapen op die uren
En het mooie is dat het hem waarschijnlijk ook geen fuck boeit, zijn detacheringsbureau moet hem gewoon doorbetalenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:04 schreef Tain het volgende:
oud collega is verteld dat ie per 1 mei niet meer hoeft terug te komen
prachtig dat detacheren
Hij wou er ontzettend graag in vaste dienst komen, maar ja dan moet je niet de hele dag op Facebook rondhangenquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:09 schreef Bart het volgende:
[..]
En het mooie is dat het hem waarschijnlijk ook geen fuck boeit, zijn detacheringsbureau moet hem gewoon doorbetalen
precies echte mensen hangen de hele dag rond op fokquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Hij wou er ontzettend graag in vaste dienst komen, maar ja dan moet je niet de hele dag op Facebook rondhangen
QFT!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
precies echte mensen hangen de hele dag rond op fok
Ach ja, als je Fok interessanter vindt dan werk dan is dat werk gewoon niet voor jou bestemd.. Punt, klaar, slotje.quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:26 schreef koei het volgende:
Ach, ik weet nogwel mensen die dankzij hun FOK!gedrag zijn ontslagen
Oeh, wat ga je doen?? Guitar Hero Metallica spelen????quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
Echte mensen gaan zometeen op bezoek bij Activision
En koei, vertelvertelvertel!! Wie zijn ontslagen?!
Activisionquote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:34 schreef Tain het volgende:
[..]
Activision![]()
Lekker de nieuwe versie van Triangel Hero: Andre Rieu spelen?
Jij moet eerst in het meettopic reageren!quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 10:40 schreef koei het volgende:
[..]
Jij moet eerst in het meettopic reageren!
Mij negeren
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 09:29 schreef Poit het volgende:
Echte mensen worden nooit zo kick als jullie boy noby noby boy Poit
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |