SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Astu.
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Astu.
hm.. 12:32. Wat dacht je? Iedereen heeft nu geen lunchpauze dus ik plaats deze pic maar even?![]()
Daar doelde ik idd op, en dat ze hem er dan uittillen om de spieren erachter weg te snijdenquote:Op donderdag 23 april 2009 12:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Of die ingreep waarbij ze een naald in je oog steken
Ik heb niet gezegd dat de pic van mij was, maar zo ziet het er wel een beetje uit.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:49 schreef Rosbief het volgende:
A broken sewing needle penetrates a maintainer's eye. Safety goggles were not worn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Auw![]()
Jij opende de spoiler.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hm.. 12:32. Wat dacht je? Iedereen heeft nu geen lunchpauze dus ik plaats deze pic maar even?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |