quote:Op donderdag 23 april 2009 12:19 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij hapt wel altijd als eerste op zulke dingen, geeft wel iets aan [ afbeelding ]
quote:
Blaar op je tong? Kroket in je mond opengesprongen ofzo?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:31 schreef kurk_droog het volgende:
ik eet nu brood maar doet kk pijn op mijn tong door diezelfde blaar nog
Frikandellen eten zou nog wel kunnen omdat dat zacht is
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:31 schreef dagdag het volgende:
Mario Balotelli
Foto: EPA
6 minuten red levens, info over AED en cursus
www.aedtotaalservice.nl
Andere fans van Juventus lieten juist zien tegen racisme te zijn. Zo spraken zij hun waardering uit voor de zwarte voetballers Edgar Davids, Clarence Seedorf en Mohamed Sissoko. "Davids, Seedorf, Sissoko, ware kampioenen, ware idolen", stond op een spandoek te lezen. Juventus verloor uiteindelijk het bekerduel (1-2) tegen Lazio Roma.
Overigens werd Juventus door de Italiaanse voetbalbond al gestraft voor het racistische voorval van afgelopen zaterdag. De topploeg moet één thuisduel zonder publiek afwerken.
juve-exit
NAPOLI![]()
![]()
![]()
inter![]()
lazio![]()
chips
Komt door faal tandpasta. Moeder kwam op het idee om van zendium naar een ander te gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 12:32 schreef leetzors het volgende:
[..]
Blaar op je tong? Kroket in je mond opengesprongen ofzo?
quote:Op donderdag 23 april 2009 12:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Komt door faal tandpasta. Moeder kwam op het idee om van zendium naar een ander te gaan
Dit topic is echt hilarischquote:Op donderdag 23 april 2009 12:31 schreef jitzzzze het volgende:
Man in pak bedeelde voor 2,50
2 keer de helft topic in de herhaling![]()
Ja maar slowchat is zoooooooo slow, dat ik er wat bij moet doen.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:39 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ga dan ook geen TV kijken 's middags...
Rukken?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:42 schreef leetzors het volgende:
[..]
Ja maar slowchat is zoooooooo slow, dat ik er wat bij moet doen.
Die reactie was te verwachten.quote:
I know, kijk nog maar een keertje.quote:Op donderdag 23 april 2009 12:45 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik probeer de discussie ook alleen maar te rekken
Waarvan? Kleiwerk?quote:Op donderdag 23 april 2009 12:51 schreef Cybey het volgende:
Ok, ik heb er echt iets doms van gemaakt
Ik kom niet meer bij hier, al die lui die er serieus op in gaanquote:Op donderdag 23 april 2009 12:47 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ik zag, probeer weer iets te bedenken
ja, dat is ook wel een beetje waarquote:Op donderdag 23 april 2009 12:51 schreef Cybey het volgende:
Ok, ik heb er echt iets doms van gemaakt
Doe es lief!quote:Op donderdag 23 april 2009 12:52 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ja, dat is ook wel een beetje waar
Ja, duh. Als ze geil was zou ze geen moeite hebben met een date krijgen...quote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef leetzors het volgende:
Made nu![]()
Een meisje wil een date, ze is alleen beetje doorgedraaid met animeen lelijk.
Ik denk het.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef Cybey het volgende:
Is die ikke043 nou gewoon enorm aan het happen?!
Maar dit is extreem.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ja, duh. Als ze geil was zou ze geen moeite hebben met een date krijgen...
zeg dat je leraar wiskunde bentquote:Op donderdag 23 april 2009 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zit nog op iets te broeden om het nog erger te maken.
leg het zo uit, stel je neemt een taart, daarvan neem je de en daarvan nog eens de helft dan houd je je toch een kwart overquote:Op donderdag 23 april 2009 13:14 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh die was ook leuk geweest. Die bewaar ik dan nog eventjes
Als er weer iemand hapt ga ik dat doen. En dan erbij ps: ik ben wiskundeleraar, dus geloof me nou maar.quote:Op donderdag 23 april 2009 13:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
leg het zo uit, stel je neemt een taart, daarvan neem je de en daarvan nog eens de helft dan houd je je toch een kwart over
http://www.miels.nl/index.php?id=42quote:Op donderdag 23 april 2009 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
PEZU en GUPJE: dit wordt echt hilarisch.
Klik hier Man in pak bedeelde voor 2,50
Snapte geen ruk van kom pagina 3 binnenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
![]()
![]()
GUPJE; held. Dat had nog niemand gezien
Ik snap er nog steeds geen kont van, weet alleen maar dat het over twee keer de helft gaatquote:Op donderdag 23 april 2009 13:41 schreef Gupje het volgende:
[..]
Snapte geen ruk van kom pagina 3 binnen
quote:Op donderdag 23 april 2009 13:40 schreef jitzzzze het volgende:
![]()
![]()
GUPJE; held. Dat had nog niemand gezien
2x de helft discussie pownenquote:Op donderdag 23 april 2009 13:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik snap er nog steeds geen kont van, weet alleen maar dat het over twee keer de helft gaat
oh noes, wat gaat hij doen????quote:Op donderdag 23 april 2009 13:49 schreef leetzors het volgende:
jitzeeee, wat ga je nu zeggenje moet iets verklaren
Dan ben je hemquote:Op donderdag 23 april 2009 13:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
oh noes, wat gaat hij doen????
Het klinkt als een slechte aflevering van GTST
Man in pak bedeelde voor 2,50quote:Op donderdag 23 april 2009 13:54 schreef Cybey het volgende:
Jitz, ik vind je echt briljant bezig momenteel!
Dat zat ik net ook te kijken ik moest huilen toen ze zei dat ze hardcore World of Warcraft speeldequote:Op donderdag 23 april 2009 13:03 schreef leetzors het volgende:
Made nu![]()
Een meisje wil een date, ze is alleen beetje doorgedraaid met animeen lelijk.
Jou lukt het niet om boven level 10 te komen?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:03 schreef bloodysunday het volgende:
Dat zat ik net ook te kijken ik moest huilen toen ze zei dat ze hardcore World of Warcraft speelde
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jou lukt het niet om boven level 10 te komen?
Die Trey moet zwaar omgekocht zijn, zo een meisje raak je toch niet aan.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:04 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
![]()
nee ik speel het spel gelukkig niet
Ik heb het 4x ingevuld bij googlequote:Op donderdag 23 april 2009 14:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vond het al zo raar: ik zal toch niet echt gelijk hebben dacht ik nog even
Of hij is pappie halenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:06 schreef Cybey het volgende:
Hij heeft het OF opgegeven OF hij heeft de SC gelezen
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:07 schreef Cybey het volgende:
"Hallo, ik ben de papa van ikke043. Willen jullie stoppen met mijn zoon zo in de maling nemen? Hij kwam huilend en overstuur naar me toe."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik lach met mijn lul, worden alle vrouwen gul.
Slepen ze me mee, hop naar de wc.
Spoelen maar, wat een mooi gebaar.
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:10 schreef Cybey het volgende:
Jiitz, ik zit beetje terug te lezen en als ik je niet iets beter kende zou ik denken dat je een persoonlijkheidsstoornis hebt
leef je uit, maar nog leuker is het als je iets over je berekening roept.quote:Op donderdag 23 april 2009 14:12 schreef Cybey het volgende:
Hahahaha! Check z'n reply!![]()
Mag ik reageren met "heb je wel de laatste versie van Google?
whehehequote:
knijp je strot dichtquote:
Neeheeequote:
Stomme newbie, ken je klassiekersquote:Op donderdag 23 april 2009 14:38 schreef jagga het volgende:
Die 2 keer de helft discussie is zo enorm kankerverwekkend.... net als friet/patat
Who fucking cares!
En het begon allemaal met een fucking autoquote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stomme newbie, ken je klassiekers
Wat kost dit onderdeel of deze reparatie, zoiets was het toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
En het begon allemaal met een fucking auto
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Stomme newbie, ken je klassiekers
Er stond geen vraagprijs bij en toen zei iemand ''wat kost ie'' , toen zei een ander ''2 keer de helft''quote:Op donderdag 23 april 2009 14:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat kost dit onderdeel of deze reparatie, zoiets was het toch?
quote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er stond geen vraagprijs bij en toen zei iemand ''wat kost ie'' , toen zei een ander ''2 keer de helft''
Ken je klassiekers, newbie
Dat was het. We hebben dus al deze onzin aan juup te dankenquote:Op donderdag 23 april 2009 14:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee iemand vroeg wat is deze auto waard![]()
en juup repliede 2x de helft
Wat is deze auto waard?
NOOB
Bij friet/patat is er geen discussie, er zijn enkelt paupers die zo achterlijk zijn die denken dat friet bestaatquote:Op donderdag 23 april 2009 14:38 schreef jagga het volgende:
Die 2 keer de helft discussie is zo enorm kankerverwekkend.... net als friet/patat
Who fucking cares!
ik heb geen tafelquote:Op donderdag 23 april 2009 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ligt iedereen nu onder z'n tafel van het lachen?
ik denk dat je daar "speciaal" voor moet zijnquote:Op donderdag 23 april 2009 15:06 schreef jitzzzze het volgende:
Ligt iedereen nu onder z'n tafel van het lachen?
Geen idee.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Ik zocht gisteren de naam van die tekenfilmserie nog! iemand
Wacky Racesquote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Espabilado het volgende:
Dastardly and Muttley in Their Flying Machinesquote:Op donderdag 23 april 2009 15:09 schreef Espabilado het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:08 schreef jagga het volgende:
[..]
ik denk dat je daar "speciaal" voor moet zijn
idd...van wacky races toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
Dastardly and Muttley in Their Flying Machines
DAT ZEG IK TOCH NET?!quote:Op donderdag 23 april 2009 15:13 schreef jagga het volgende:
idd...van wacky races toch?
Was vroeger altijd op cartoon network, nostalgie
de eerste serie waarin ze voorkwamen was Dastardly and Muttley in Their Flying Machines daarna volgde wacky racesquote:
Vraag gelijk even aan je wiskunde docent wat 2x de helft is...quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit op school, de komende 1,5 uur.![]()
Oh wacht in Afrika hebben ze geeneens een school
Ik zit op school
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vraag gelijk even aan je wiskunde docent wat 2x de helft is...
ja.... Ik heb zo het idee dat jij ook "speciaal" bentquote:
Ik mag hem ook welquote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik vind jagga wel een toffe newbie.
Ik heb geen wiskunde meerquote:Op donderdag 23 april 2009 15:18 schreef Cybey het volgende:
[..]
Vraag gelijk even aan je wiskunde docent wat 2x de helft is...
Liever op school dan thuis in de kutrook van de buren.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit op school, de komende 1,5 uur.![]()
Oh wacht in Afrika hebben ze geeneens een school
Ik zit op school
Special needs.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef jagga het volgende:
[..]
ja.... Ik heb zo het idee dat jij ook "speciaal" bent![]()
Barbekjoe?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef sezten het volgende:
[..]
Liever op school dan thuis in de kutrook van de buren.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:19 schreef jagga het volgende:
ja.... Ik heb zo het idee dat jij ook "speciaal" bent![]()
Heb jij dat gezegdquote:Op donderdag 23 april 2009 15:21 schreef jitzzzze het volgende:
Op woensdag 22 april 2009 08:06 schreef jitzzzze het volgende:
zeg, eeuh, jagga. Of je loopt hier al langer rond, of je bent gewoon tof van jezelf
Ahh ja ik ken het nog onder de naam Dastardly and Muttley in Their Flying Machinesquote:Op donderdag 23 april 2009 15:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
de eerste serie waarin ze voorkwamen was Dastardly and Muttley in Their Flying Machines daarna volgde wacky races
Hij heeft ook een keer gezegd:quote:
Nee gewoon sigaretten en shag en zoquote:
Dat zegt hij elke dag tegen mijquote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij heeft ook een keer gezegd:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
Ja, gisteren al. Ik loop dus duidelijk voor op iedereen.quote:
Herhaal al mijn uitspraken anders nog een keerquote:Op donderdag 23 april 2009 15:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Hij heeft ook een keer gezegd:
NG; jij bent ook echt zo'n klapdeurjosti zeg. Ik moet soms zo lachen om jouw reacties
pff, heb ik tijden niet zo gelachen.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef Cybey het volgende:
Man! Jitz, heb echt lol gehad met lekker die gozer gek maken met je
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef Cybey het volgende:
Man! Jitz, heb echt lol gehad met lekker die gozer gek maken met je
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Herhaal al mijn uitspraken anders nog een keer
Je vraagt of ik serieus ben over die post dat ik die post gay vond en ik zeg daar "jep" opquote:Op donderdag 23 april 2009 15:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik zie een bevestiging dat jij homo bent
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef Gupje het volgende:
Ja vraagt of ik serieus ben over die post dat ik die gay ben en ik zeg daar "jep" op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, jij denkt dat ik dat vroeg. Ik vroeg of jij dat was met dat tasje.quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja vraagt of ik serieus ben over die post dat ik die post gay vond en ik zeg daar "jep" op![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat ik dat vroeg. Ik vroeg of jij dat was met dat tasje.
Ze mogen echt zo blij zijn daar met jouquote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef kurk_droog het volgende:
zo, mijn verslag is af. Nu nog even volhouden met schijnwerken tot 17:00
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:36 schreef Cybey het volgende:
Vroeger had je elk half uur ofzo 6 minuten reclame. Tegenwoordig is dat echt elke 10 minuten in de film 2 minuten reclame ofzo...
Soort van 2x de helft idee...
ja het wordt 2x zoveelquote:Op donderdag 23 april 2009 15:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]het gaat echt van kwaad naar erger
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef Gupje het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)pooh.html%3Fxref%3D1
Wat falen mensen toch
Wat falen mensen toch
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:38 schreef Cybey het volgende:
[..]
Ze mogen echt zo blij zijn daar met jou
Hij rookte toch?quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Het was toch wel even slikken toen ik hoorde dat meneer Bril is overleden aan slokdarmkanker.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Het was toch wel even slikken toen ik hoorde dat meneer Bril is overleden aan slokdarmkanker.
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
OMGquote:Op donderdag 23 april 2009 15:39 schreef Gupje het volgende:
Wat falen mensen toch
Ik ookquote:Op donderdag 23 april 2009 15:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb bedrijfseconomie geskipped, man ik heb vakantie nu
Wat falen mensen toch
quote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/blaastest_fail.html
Had hem op een andere site al gezien, maar hij blijft lachenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:59 schreef bloodysunday het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/blaastest_fail.html
Dat jochie dat System of a Down - Chop Suey doet is ook wel baasquote:Op donderdag 23 april 2009 16:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Had hem op een andere site al gezien, maar hij blijft lachen![]()
gaan we weer dingen van vroegah naar boven halen?quote:
die heb je hier al 2 keer gespamd jaquote:Op donderdag 23 april 2009 16:07 schreef Gupje het volgende:
[..]
Had hem op een andere site al gezien, maar hij blijft lachen![]()
quote:Op donderdag 23 april 2009 16:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gaan we weer dingen van vroegah naar boven halen?
[..]
die heb je hier al 2 keer gespamd ja![]()
Ja i know, daarom doen Soulfly veel nummers van Sepultura.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:17 schreef Syb-rund. het volgende:
btw sepult. gesproken, ik zag laatst een oud interview waarin ruud de wild die gasten interviewde, niet echt iets wat ik van ruud de graaier had verwacht![]()
Soulfy heeft overings alleen de zanger in de band zitten hoor..
ga je trouwens nog steeds naar lil' vocal-decoder toe jongeman?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:20 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja i know, daarom doen Soulfly veel nummers van Sepultura.![]()
Max Cavalera
Hoe weet jij dat dan weerquote:Op donderdag 23 april 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ga je trouwens nog steeds naar lil' vocal-decoder toe jongeman?
dat heb je hier verteldquote:Op donderdag 23 april 2009 16:26 schreef Gupje het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat dan weer![]()
Antwoord is ja
quote:
ohw jaquote:Op donderdag 23 april 2009 16:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat heb je hier verteld
edit: de onderbouwing
[..]
![]()
dat valt toch wel mee?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
ohw jawas ik even vergeten
Maar mijn muziek smaak is altijd al weird geweest![]()
Ik durf hem niet te kijkenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat valt toch wel mee?
heeft iemand van jullie al die nieuwe dragonballfilm al gezien? hoe slecht is ie wel niet!?
ik ook niet, ik krijg het nare voorgevoel dat hij tenenkrommender is dan Dominatorquote:Op donderdag 23 april 2009 16:48 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ik durf hem niet te kijkenben echt bang dat hij mega en dan ook mega tegen gaat vallen
Witte piccoloquote:Op donderdag 23 april 2009 16:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik ook niet, ik krijg het nare voorgevoel dat hij tenenkrommender is dan Dominator
Wat schuift het?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Wie wil mn kamer opruimen voor me?
Je bukt zelf maar.quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
dat o.aquote:
hey psst, moeder kopen?quote:Op donderdag 23 april 2009 16:55 schreef Breathtaking het volgende:
Mn moeder doet het eigenlijk bijna altijdquote:Op donderdag 23 april 2009 16:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat o.a![]()
[..]
hey psst, moeder kopen?
Dat was echt een briljant topicquote:Op donderdag 23 april 2009 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Er stond geen vraagprijs bij en toen zei iemand ''wat kost ie'' , toen zei een ander ''2 keer de helft''
Ken je klassiekers, newbie
Beter dan dat SBStopicquote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Biogarde het volgende:
Goed topic dit.
voordat je gaat indelen, wel eerst even je ma laten langskomenquote:Op donderdag 23 april 2009 16:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mn moeder doet het eigenlijk bijna altijdmaar nu ga ik mn examendingen indelen enzo dus dat mag ze niet doen!
Daarvoor wil ik best in Breathtaking's kamer schijten hoorquote:
Dat is eigenlijk ook wel zoquote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik best in Breathtaking's kamer schijten hoor
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:08 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Daarvoor wil ik best in Breathtaking's kamer schijten hoor
Altijd fijn, tenzij het fledder isquote:
Komt Fledder dan kijken wie de dader is?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Altijd fijn, tenzij het fledder is
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Komt Fledder dan kijken wie de dader is?
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ja, en ik vind schijten een private manner, dus daar hou ik niet vanquote:Op donderdag 23 april 2009 17:13 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Noodlesquote:
Ik heb het rijk voor mezelf alleen, bbq valt dus af. Niet echt tof in je eentje.quote:
Ik ook nietquote:
Je eigen grap herhalenquote:Op donderdag 23 april 2009 15:40 schreef NoelGallagher het volgende:
Woon je op jezelluv tegenwoordig?quote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zo een dikke boerenomelet bouwen.
Ah nou dat is een uitstekend ideequote:Op donderdag 23 april 2009 17:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga zo een dikke boerenomelet bouwen.
Flauweculquote:Op donderdag 23 april 2009 17:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik ook niet
Ik heb overal en nergens zin in
Nope, maar laatste jaren komt het voor m'n ouders soms ongelukkig uit te koken ivm met werk. Dus zo af en toe ben ik op mezelf aangewezen.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Woon je op jezelluv tegenwoordig?
Ja, daar willen ze elke keer dat ik aardappels ga schillenquote:
Aardappels.quote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ja, daar willen ze elke keer dat ik aardappels ga schillen
Kunnen wel, maar het gaat maar net om het daadwerkelijk doen!quote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
Maar dat is geen moeite, een beetje man moet toch kunnen koken tegenwoordig.
Uberhaupt, een student die aardappels schiltquote:Op donderdag 23 april 2009 17:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Aardappels.BAH
Mits gepoft in de BBQ.
quote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdegodver, ons huis is vet gehorig, zit boven me een of andere kleuter waarschijnlijk met zn speelgoedhamer op de grond te slaan
Word helemaal gek hier!
Niet altijd fijn neequote:Op donderdag 23 april 2009 17:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me verschrikkelijk te wonen in een flat.
Werkt goed bij de chicks. Oh wacht...quote:Op donderdag 23 april 2009 17:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nope, maar laatste jaren komt het voor m'n ouders soms ongelukkig uit te koken ivm met werk. Dus zo af en toe ben ik op mezelf aangewezen.
Maar dat is geen moeite, een beetje man moet toch kunnen koken tegenwoordig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |